Stránka 1 z 3

Passat 2.0tdi BRD 125kw po vyčistění filtru neregeneruje

Napsal: 15 dub 2019, 10:36
od Tunningkiller
Zdar chlapi hledám problém na passatu, Nechalo se cistit DPF, udělal jsem reset zaplnění filtru na nulu a nez jsem stim dojel domu cca 20km tak kontrolka filtru a ted bliká i žhavení, diag píše spodní mez efektivity. má to najeto 244t ještě mě napadá to nastavit km děleno koeficient co říká VIS. Regenerace jde od 50 procent na cca 30 procent pak se přestane hnout, vypnu motor udělám znovu nucenou regeneraci sleze to max na 28procent, niz to nesleze. profoukl jsem vedení k snimaci rozdilovyho tlaku, dal novy čidlo bosch udelal zakl. nastavení. NA volnoběh ukazuje 20mbar, dle vis má ukazovat 5mbar. pri vypnutym motoru 0. teploty vypadají ok pred filtrem na turbu za filtrem, na turbu je když regeneruje přes 800 stupnu. nesetkal se nekdo s podobným problémem? Díky

Napsal: 15 dub 2019, 10:51
od Marek001
A hodnota popolčeka je aká?

Napsal: 15 dub 2019, 11:13
od Motorpower
Že by to čištění bylo naprd?? :D

Napsal: 15 dub 2019, 11:34
od Vici
a že by to filtr nepřežil?

Napsal: 15 dub 2019, 11:37
od Ján Horosz
Praskol filter alebo je upchaty.

Napsal: 15 dub 2019, 11:39
od roman1648
Kdo to čistil a jakou technologií ?
Nám už teď filtry několikrát vrátili - jak psáno výše, že praskly při sušení apod
Dneska to dělá kde kdo ale ne všichni to umí...

Napsal: 15 dub 2019, 19:41
od jadro19q
roman1648 píše:Kdo to čistil a jakou technologií ?
Nám už teď filtry několikrát vrátili - jak psáno výše, že praskly při sušení apod
Dneska to dělá kde kdo ale ne všichni to umí...
umí to tak 3 na SVK a 4 v CZ

Napsal: 15 dub 2019, 19:55
od jadro19q
roman1648 píše:Kdo to čistil a jakou technologií ?
Nám už teď filtry několikrát vrátili - jak psáno výše, že praskly při sušení apod
Dneska to dělá kde kdo ale ne všichni to umí...
umí to tak 3 na SVK a 4 v CZ

Napsal: 15 dub 2019, 19:59
od dreizig5
tak dejte sem kdo to umí a kdo nee....


ja posílám do advanpure a zatím vše ok,všechno bez problému jezdí,a některý už mega nájest

Napsal: 15 dub 2019, 20:04
od Tunningkiller
Mrdne mě. No podařilo se mi to vyregenerovat na 20 procent. Podle čeho to vypočítá to zatížení? To čištění dělal majitel. Nějaké dpf Krnov. Delaj to roztokem. Ještě jsem mu říkal že na nějaký vodicky bych se vysral. Navíc to zastrikali nějakym alu sprejem že mě hlava bolí ještě teď. Zítra natankuju a budu pokračovat v bádání. Divné je ze předtím nebyl žádný problém s filtrem. Tohle se dělalo jen preventivně. :)

Napsal: 15 dub 2019, 20:09
od rami
Pri 20 mbar nemuze byt praskly,vypada to ze vodicka to pricpala (wallbash)

Jak rika kamos. Nedupej do housli ktere hrajou.

Zkus tam nastavit nejake gramy toho zaplneni.

Klesne protitlak po te regeneraci ?

Napsal: 15 dub 2019, 20:11
od Tunningkiller

Napsal: 15 dub 2019, 20:15
od Tunningkiller
Zítra spocitam podle visu jak by to mělo bejt zaplněné při 240t vydelim dvěma a jebnu tam. Nechám ohřát natankuju aspoň půl nádrže a zkusím jak to bude regenerovat. Divný je ze v bloku hodnot to píše stav regenerace jedničku ale neudělá to jedničku před jedničkou jakože zvýšený tepelný cosi. To my myslím vždycky skočí jednička když pouštím regeneraci na jinejch autech. No nevím. Zkusím zítra změřit přesně ten tlak a napisu. Díky za rady

Napsal: 15 dub 2019, 20:16
od Tunningkiller
Podle čeho rj vypočítá to zatížení?

Napsal: 15 dub 2019, 20:29
od dreizig5
myslíš zanešení?