VW T5 PD AXE 128kw pořád se točí sahara + dva dotazy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW T5 PD AXE 128kw pořád se točí sahara + dva dotazy
Je to rv 2005 najeto 205tis km....po otočení klíčku se pořád točí sahara a pak samozřejmě i za jízdy...řj motoru nevykazuje chybu....klima tlakový spínač (náplň) a čidlo kvality vzduchu....je to kvůli tomu?
Další dotaz, dá se do origo rádia/navi nějak dostat čeština?
A do třetice...jak prověřit diagnostikou stav zaplnění dpf? ve visu to není, tam je jen reset....díky
jo ještě vlastně, dá se nějak nastavit automatický dojez oken po zamčení? Podržením klíčku to jde, ale chtěl bych to hned po zmáčknutí tlačítka (držení tlačítka je až u novějších)
Další dotaz, dá se do origo rádia/navi nějak dostat čeština?
A do třetice...jak prověřit diagnostikou stav zaplnění dpf? ve visu to není, tam je jen reset....díky
jo ještě vlastně, dá se nějak nastavit automatický dojez oken po zamčení? Podržením klíčku to jde, ale chtěl bych to hned po zmáčknutí tlačítka (držení tlačítka je až u novějších)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: VW T5 PD AXE 128kw pořád se točí sahara + dva dotazy
Určitě to je kvůli klimě, stačí třeba odpojený regulační ventil na kompresoru nebo tlakový snímač signalizující chybu nebo odpojený teploměr v nárazníku a sahary jednou na plné koule.OťasTDi píše:Je to rv 2005 najeto 205tis km....po otočení klíčku se pořád točí sahara a pak samozřejmě i za jízdy...řj motoru nevykazuje chybu....klima tlakový spínač (náplň) a čidlo kvality vzduchu....je to kvůli tomu?
A do třetice...jak prověřit diagnostikou stav zaplnění dpf? ve visu to není, tam je jen reset....díky
AXE dpf nemá.
Koukni se jestli nemáš prasklou pojistku, protože snímač kvality vzduchu a tlakový spínač jsou na jedné pojistce a nic dalšího už na tom okruhu není.
Řešil jsem možná to samé snímač kvality vzduchu byl vadný a vyhazoval pojistku a klima potom kvůli tomu, že neměla info z takového snímače pouštěla větráky.
Řešil jsem možná to samé snímač kvality vzduchu byl vadný a vyhazoval pojistku a klima potom kvůli tomu, že neměla info z takového snímače pouštěla větráky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Ohledně DPF si zkus počíst tady.
https://www.ulozto.cz/hledej?q=supervag+help
Třeba ti to pomůže. Jinak kontrola protitlaku na volnoběh, napiš sem kolik to ukazuje. Pak najdi stav zaplnění, nějak to vyfoť, nahaž to sem a dáme hlavy dohromady.
https://www.ulozto.cz/hledej?q=supervag+help
Třeba ti to pomůže. Jinak kontrola protitlaku na volnoběh, napiš sem kolik to ukazuje. Pak najdi stav zaplnění, nějak to vyfoť, nahaž to sem a dáme hlavy dohromady.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

Máš ko cidlo kvality vzduchu odpoj ho výměn pojistku 22 a máš klid čidlo je v pravém rohu pod oknem přístupné z motoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!