Stránka 1 z 4
VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje
Napsal: 24 kvě 2019, 16:37
od kubenec
Napsal: 24 kvě 2019, 18:15
od Vici
dal bych rozvody na nulu
Napsal: 24 kvě 2019, 19:25
od A6TDI
Pal filtr ok ? Nedosla nafta nebo nejaky splasky z kanystru? Starter ok ? Baterka / kostra ? Bubliny ok ?
Napsal: 24 kvě 2019, 20:16
od kubenec
1. Pal.filtr - rok starý Bosch cca 12tkm, ale už mám nový v kufr. Můžu ho zkusit vyměnit
2. Nafta nedošla a tankuju pouze u Benziny už asi 3/4 roku a vždy plnou
3. Baterka od podzimu 100Ah
4. Startér točí podle mě pořád stejně
5. Kostra, toť otázka, protože nevím kde jsou hl. kostřící body.
6. Bubliny ok? nerozumím
Napsal: 24 kvě 2019, 20:38
od pavlin2
Prvně dej synchronizaci na 0, jak říká Vici.
Napsal: 25 kvě 2019, 05:27
od váha
Ja myslim ze bych ty rozvody rozdelal... Sami od sebe se nehnou
Napsal: 25 kvě 2019, 06:12
od fekálek
Snímač na vačce, prověřit funkci
Napsal: 25 kvě 2019, 09:21
od kubenec
Tak to mi hlava nebere. Auto stalo cca 15h bez hnuti na jednou miste a ted jsem to sel zkusil a na drnc. Vcera 5x po sobe v rozmezi hodiny a 3x to udelalo.
Napsal: 25 kvě 2019, 11:40
od fekálek
čidlo vačky kraví
Napsal: 25 kvě 2019, 12:19
od Pepíček
Mně dělá přesně to samý AJM.Gumky na vstřikách OK, korekce OK, rozvody zkoušeny na nulu i na přípravek, baterie nová, startér OK,koníky na vstřiku seřízeny na 225°,tlak paliva tandemu na volnoběh 3,5 bar a na 2000ot/min 6 bar,palivový filtr nový, el. podavačka v nádrži 0,4 bar.Diag nic a někdy ne a ne chytit na drc ani teplý ani studený.
Napdá mne teda taky už jen čidlo na vačici.
Napsal: 25 kvě 2019, 21:36
od pavlin2
Pokud ti to teď startuje /nebo až ti to bude startovat tak jak má/ tak mrkni na tu synchronizaci...
Napsal: 26 kvě 2019, 22:13
od MirekX
jak radili nahoře, zkusit vyměnit čidlo vačky
Napsal: 27 kvě 2019, 06:57
od Munez
zdravim,mam podobny problem u BRT.vetsinou to dela u studeneho motoru.nekdy naskoci hned na prvni otacku,nekdy naskoci,ze chytne,ale tak 3s bojuje s volnobehem a potom jede normalne a dneska rano chytl a chcipl a potom nechtel ani za prd naskocit.tocil jsem asi 4x po 5s a naskocil.vypadalo to aj na padani nafty,ale ten problem dela i kdyz naskoci blbe a ujedu a 500m chcipnu a startuju znovu.kdyz je motor teply,tak uz problem se startem neni.rozvody budou nejspis ok.horsi je na tom setrvacnik,ale to muze tohle delat?jinak je tam natankovana verva 100.chyby zadne,emise prej lepsi jak z vyroby
Napsal: 27 kvě 2019, 10:36
od Pepíček
Zapomněl jsem na důležitou věc.Když startuju a motor zrovna nechce naskočit, vyletí ručka otáčkoměru až za 3000ot/1min.Nebere otáčkoměr signál z čidla vačky?
Napsal: 27 kvě 2019, 12:59
od slovacek.milos
Pepíček píše:Mně dělá přesně to samý AJM.Gumky na vstřikách OK, korekce OK, rozvody zkoušeny na nulu i na přípravek, baterie nová, startér OK,koníky na vstřiku seřízeny na 225°,tlak paliva tandemu na volnoběh 3,5 bar a na 2000ot/min 6 bar,palivový filtr nový, el. podavačka v nádrži 0,4 bar.Diag nic a někdy ne a ne chytit na drc ani teplý ani studený.
Napdá mne teda taky už jen čidlo na vačici.
to je tak hodit si mašli vychytat tuto závadu

přesně co píšeš se udělalo i čidla se měnily,
dal jsem na repas vstřiky a OK, za měsíc mi to tam stálo zas start blbl

občas to jelo na tři ale jen krátce, koupil se nový vstřik a asi 5 let OK