Stránka 1 z 1
Yeti 1,8 TSi bez víčka oleje - vyskočí tyhle chyby?
Napsal: 30 kvě 2019, 11:57
od OťasTDi
001675 - Hlavní relé otevírá příliš pozdě
000369 systém odměřování paliva - příliš chudý - to zapnulo kontrolku
008825 - netěsnost v sacím potrubí
Přijela Yetina - svítila kontrolka viz tyhle chyby ale dle vagu to rozsvítila ta 369ka. Jelikož vypisovalo netěsnost v sání, tak jsem otevřel kapotu a šel to překontrolovat...a ejhle chybí víčko od oleje...Naštěstí víčko jsem nasadil, smáznul chyby ale co dál...bylo to tím a nebo tam jsou nějaké další záludnější problémy...jestli očekávat, že se kontrolka znova rozsvítí?
Napsal: 30 kvě 2019, 12:10
od geo
Tyhle nové motory musí blok těsnit jinak nefunguje sistém odvětrání a přes membránu si to cucá vzduch a ochuzuje dávku paliva.To relé ale bude jiná závada.
Napsal: 30 kvě 2019, 12:42
od Rayx
No evidentně bude brzo řešit výměnu pístů, víčko od oleje chybělo asi kvůli častému dolejvání ...
Jak píše geo, ty dvě poslední chyby souvisí se sundaným víčkem.
Čím jsi to vyčítal?
Ta 001675 - Hlavní relé otevírá příliš pozdě
je k nedohledání ... Jiný kod to nemělo, třeba klasický OBD Pxxxx?
Napsal: 30 kvě 2019, 15:38
od OťasTDi
olej žere jak mlejn.....vím o kroužkách atd - už jsem to probíral s Humlem....ale otázka na majitele,zda do toho bude chtít dát peníze a nebo pořád dolévat....
vyčítal jsem to origo VCDS....mám hex-can normálně z autocomsoftu a aktuální...ve visu 6.5 je pod tímto kódem bez první nuly naprosto to samé, co píše vcds....takže tam mi to nepomůže...a co je to to hlavní relé a jak by mělo otevírat pozdě? nechápu? jako hlavní napájecí relé? nebo relé čerpadla???
Napsal: 30 kvě 2019, 15:40
od wot111
Ja by som sa chcel spytat ci je normalne ze pri nastartovanom motre chcem odkrutit veko oleja a je tam velmi silny podlak ze sa veko skoro ani vybrat?
Napsal: 30 kvě 2019, 15:44
od OťasTDi
no když vezmu v potaz, že vršek motoru umí vyrobit podtlak pro posilovač brzd, tak proč neudržet víčko....ale teda, nezkoušel jsem to na tom...můžu vyzkoušet, co dělá tahle, jestli taky drží...
Napsal: 30 kvě 2019, 17:12
od geo
Jj drží. Jak ji sundáš motor změni i chod a rozhodí to adaptace.
Napsal: 30 kvě 2019, 19:02
od Rayx
No ten podtlak by ale neměl být větší jak 25milibar, víčko musí jít sundat.
Pokud to saje sundaným víčkem, nebo i povytaženou měrkou moc, může být KO membrána ve vrchním odlučovači oleje, pak by si to malou dirkou na jeho kulatým deklíku přisávalo vzduch.
Mrkni na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=_vroCKFZDo8
https://www.youtube.com/watch?v=bfRMdnenyyU
https://youtu.be/jTSQoMtNksQ?t=473
Jinak k té chybě, tohle má Mr.S asi blbě a nějaký chaos, pro 01675 píšou ostatní toto
ADR-Löseschalter/Potentiometer für Membranweg/Potentiometer for Membranweg
a i on zde
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
ADR-uvolnovací spinac / potenciometr zdvihu membrany
a souvis to má s posilovačm brzd, přestože toto má podtlak pumpu, tak díky sundanýmu víčku to ovlivnilo i sání na který je napojená. Pokud se znovu neobjeví, je to jasný

Akorát nevím, jak se to Automatische Distanzregelung (ADR) z Phaetonu dostalo až do Yeti
K tomu oleji, víš kolik dolejvá na 1000km?