motor 1.6 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

motor 1.6 tdi

Příspěvek od martas.belka »

Zdravím je normální že před každou regenerací se rozsvítí kontrolka dpf vypálí se to bud na volnoběh a nebo musím udělat servisní regeneraci. Za jízdy nikdy diag nehlásí žádnou závadu popel 27g regenerace každých 600km. díky za každou radu.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

Je to urcite pred kazdou regeneraciou?
Ak je to kazdych cca 600 km , znamena to ze jazdis skoro nonstop dialnice - aspon 500km jedna jazda.
Ak vsak jazdis 20km trasy (a menej), tak sa ti to vypalovat nestiha (zacne ale nedokonci) a potom po 600km si vyziada servisnu regeneraciu

takze jazdis nonstop dialnicu alebo nevypalujes pravidelne ?
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Na dálnici nejezdím ale je divný že nikdy neproběhne pasivní regenerace vždy to končí kontrolkou někdy až do nouzáku tak musím provézt servisní regeneraci nedokážu to dostat na vyší teplotu pohybuje se tokolem 400stupnu to si mi zdá málo jenom jízdou do kopce to vyleze tak na 500 stupnu.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

na volnobeh aj servisna iba 500 stupnou? (na 500 stupnou to uz trochu hori ale mne to vybehne na 650 normalne, na dialnici)
mas vag dpf? dava ti tam nejaky post injection a teplota nestupa?
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

vag mám jinak mám vypozorováno když jedu s vagem tak v 21g zaplnění se spustí regenerace a pomalu to klesá zhruba po 10km to klesne na 20g a asi po hodině ježdění to klesne tak na 14g pak zastavím u garaže a na volnoběch se to pak vypálí aktivní regenerací na 6g a zase je od toho pokoj na 600km a to takle jde pořád dokola.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

nevíte proč to nedosáhne teplotu pro vypalování? Jsem rozhodnut že zajedu do DP na chip na přehrání softu.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Koľko to má km? Problém začal postupne alebo po nejakom zásahu? Nízka teplota regenerácie môže byť prejavom netesnosti, zlého katu alebo aj samotný snímač teploty môže byť KO.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemá to ten dieselgate soft?
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

nemá je tam origo
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Má to najeto 97000 vyměni jsem preventivně dif snímač tlaku čidla ukazují na studeným motoru 20stupnu. Všechny hadice jsem kontroloval a podotahoval regenerace asi po600km výfuková roura čistá korekce vstřiku do 0,5 nafta jedině verva plus aditivum kernite
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Nemuže to dělat egr ventil dá se nějak otestovat?
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Tak dnes se rozsvítila kontrolka dpf po 560km tak jsem to trápil na trojku a na čtyřku a asi po šedesáti km to díky bohu zhaslo to dpf je neskutečnej klump
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

nemáte někdo zkušenost když bych nechal přehrát soft u DP děkuji.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Chtělo by to otestovat kat zda je funkční při této teplotě se nedivím že zaplnění neklesá.Pokud začnou dovstřiky tak je teplota během vteřin na 600 st a samotná regenerace trvá tak 10 km jízdy.U tebe to vypadá že teplotu musíš dohnat spalinama jak mu dáváš céres.Řešil jsem něco podobného místnímu zemědělci když mu dvakrát katík odešel nakonec se přišlo na to že si ředí v zimě naftu benzinem a to katíku nechutná.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

A jak vyzkouším ten katík?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“