Octavia I posilovač brzd rozdíl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I posilovač brzd rozdíl
Zdravím,
scháním noví posilovač brzd a mám komplet brzdy z vRS, je nějaký rozdíl mezi posilovači TDI 81kw a RS octavia I krom ceny ? jestli je silnejší nebo jsou stejné mezi motorizacemi, jestli má cenu shánět z vRS, zdálo se mi že to o moc líp nebrzdí po přechodu na vRS brzdy.
scháním noví posilovač brzd a mám komplet brzdy z vRS, je nějaký rozdíl mezi posilovači TDI 81kw a RS octavia I krom ceny ? jestli je silnejší nebo jsou stejné mezi motorizacemi, jestli má cenu shánět z vRS, zdálo se mi že to o moc líp nebrzdí po přechodu na vRS brzdy.
O rozdílu mezi RS a dieselem nevím ale asi jinej bude. Je jinej dle etky i pro ESP a bez ESP ale lze je zaměnit. No já když jsem kdysi předělal na RS brzdy tak jsem na ne prekodoval správně ABS a rozdíl z 280 byl znát hned po montáži zadních z RS už to poznat extra nebylo.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Je dosť podstatné prekódovať aj ABS, tak ako hovorí hansdob, pokial to stále nebude brzdiť lepšie tak je niekde chyba, ja som rozdiel medzi 280 a 312 na mojom aute spoznal veľmi
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ono taky ty auta jsou už dnes 20 let stary. Málo lidi mění brzdovku hodně octavii mělo zabahnenou kostku,válec,nadobku,brzdiče, trubky kde to 10atm nemohlo profouknout poradně najednou bum a vzduch svistel. Zmackany trubky od heveru bo od čeho atd. Je toho moc co už jsem na těhle autech řesil. Je to trochu nevýhoda za to ze má tak dobrý brzd systém ze nehnije a nemění se.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Můžu se zeptat? Já jsem dal na Octavii tdi 66kw přední brzdy 288, musí se taky nakodovat?hansdob píše:O rozdílu mezi RS a dieselem nevím ale asi jinej bude. Je jinej dle etky i pro ESP a bez ESP ale lze je zaměnit. No já když jsem kdysi předělal na RS brzdy tak jsem na ne prekodoval správně ABS a rozdíl z 280 byl znát hned po montáži zadních z RS už to poznat extra nebylo.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Novější měly brzdový asistent. Sám teď budu měnit,zřejmě za E nakonci a ten ho snad neměl. Jinak se budou vždy lišit,jeli jiné číslo nebo písmeno ale čím,to nikdo asi neumí pořádně rozklíčovat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
posilovače
Pokud je výrobce Ate, tak je tam číslo 03-7864-35xx.4
pak je posilovač vždy s mechnickým brzdovým asistentem a liší
se pouze válce ( průměr 22,23 mm a s ESP a bez ).
Posilovač 3501,3502,3503,3504,... je vždy stejný.
David
quote="martinsidlo"]Novější měly brzdový asistent. Sám teď budu měnit,zřejmě za E nakonci a ten ho snad neměl. Jinak se budou vždy lišit,jeli jiné číslo nebo písmeno ale čím,to nikdo asi neumí pořádně rozklíčovat.[/quote]
pak je posilovač vždy s mechnickým brzdovým asistentem a liší
se pouze válce ( průměr 22,23 mm a s ESP a bez ).
Posilovač 3501,3502,3503,3504,... je vždy stejný.
David
quote="martinsidlo"]Novější měly brzdový asistent. Sám teď budu měnit,zřejmě za E nakonci a ten ho snad neměl. Jinak se budou vždy lišit,jeli jiné číslo nebo písmeno ale čím,to nikdo asi neumí pořádně rozklíčovat.[/quote]