Nevrací se pístek v třmenu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevrací se pístek v třmenu
Vlastně ani nechci radu - spíš nějaký názor...stává se mi, že cca každé dva roky mi jedno ze čtyř kol začne přibržďovat...vždy je oprava jasná...sundat třmen, vyfouknout pístek, ve vyčistit, promazat origo tukem trw a dát nové gumičky...aktuálně je seklá levá přední...naposledy jsem dělal komplet zadek...no a teď už jsem na tom zadku koupil origo škoda gumičky...teď koupím origo škoda na předek...myslíte, že ty neorigo (netuším značku - možná abs) nakysají po určitém čase?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
se připojím se záhadou fábia I sdi někdy při přejetí karpat auto začalo brzdit, po dojezdu vlály z přehřátí plastové poklice, zkoušel jsem taky kde co vypoštět tlak z trubek, podkládat HBV, odpojit trubku od posilovače, pístky a válečky jak nové brzdovka měněná co dva roky, no problém se opakoval z trstína na senici a z kopce karpat auto začalo samo brzdit
jednou jsem ze zoufalství odpojil hbv a do posilovače nahulil silikonový sprej od té doby OK, náhoda boží prozřetelnost, životní zkušenost nevím


jednou jsem ze zoufalství odpojil hbv a do posilovače nahulil silikonový sprej od té doby OK, náhoda boží prozřetelnost, životní zkušenost nevím


Ja s tema zadnima brzdama podobná zkušenost
Dle mě to dělaj nekvalitní o kroužky co tesní pístek brzdiče prostě časem malinko nabobtnaj a ten pístek se pak nevrací jak má a je i velkej problém ho zatlačit zpět
Mam tu kamarada s pasatem a byl čas kdy se to dělalo každej rok
Ty sady od frenkitu dle mě nestojej za nic
Dle mě to dělaj nekvalitní o kroužky co tesní pístek brzdiče prostě časem malinko nabobtnaj a ten pístek se pak nevrací jak má a je i velkej problém ho zatlačit zpět
Mam tu kamarada s pasatem a byl čas kdy se to dělalo každej rok
Ty sady od frenkitu dle mě nestojej za nic
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Já koupil na zadek u Bory nové origo třmeny s deskama Škoda Rapid za hodně slušný peníz a od té doby mám od zadních brzd klid. A na ruční brzdu mě konečně ručka zastaví a z docela vysoké rychlosti. Takže opravovat třmeny se mě už nechce.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 231 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
Tváří se stejně jako ty na Rapidu.




Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 231 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
Re: Nevrací se pístek v třmenu
Dodrzujte vymenu brzdove kapaliny kazde 2 roky,brzd.kapalina vtahuje do sebe vlhkost pote pod gumickama oxiduje hlinik a to ma nasledek pridiraní pístku!OťasTDi píše:Vlastně ani nechci radu - spíš nějaký názor...stává se mi, že cca každé dva roky mi jedno ze čtyř kol začne přibržďovat...vždy je oprava jasná...sundat třmen, vyfouknout pístek, ve vyčistit, promazat origo tukem trw a dát nové gumičky...aktuálně je seklá levá přední...naposledy jsem dělal komplet zadek...no a teď už jsem na tom zadku koupil origo škoda gumičky...teď koupím origo škoda na předek...myslíte, že ty neorigo (netuším značku - možná abs) nakysají po určitém čase?
Dalsí vec na rozhybavani ci promazavani nepouzivejte zadne jine mazadlo nez brzdovou kaplinu!!! WD spray a ostatní narusuji a botnají gumicku!!!
pouzivejte casteji rusni brzdu,nemluvím o tom ze pri parkovaní ale kdyz mate rovinku jedete treba 90km/H víte ze pred vama a zavama nic neni pritahnete jsi krapek rucku s pojitkou (pomoci pulsu ci dobrzdení)

Frenkit je top oemp.s. píše:Ja s tema zadnima brzdama podobná zkušenost
Dle mě to dělaj nekvalitní o kroužky co tesní pístek brzdiče prostě časem malinko nabobtnaj a ten pístek se pak nevrací jak má a je i velkej problém ho zatlačit zpět
Mam tu kamarada s pasatem a byl čas kdy se to dělalo každej rok
Ty sady od frenkitu dle mě nestojej za nic

Dva tyzdne dozadu som menil komplet brzdice od znacky MAXGEAR a rucna mi neudrzi auto v strmsom kopci. Lava strana sa zasekava a pribrzduje. Takze brzdice pojdu dolu a zhanam originaly alebo nejaku lepsiu nahradu ktora nieco vydrzi.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Koupené origo gumičky (z ceny ve škodovce mi teda ale spadla brada - jedna strana 940 Kč) no a dneska to jdu dělat. Neměl jsem jinou možnost, v pátek odjíždím na dov, takže auto musí být na 100%
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3