jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Příspěvek od jack91 »

AHoj

uz jsem vyzkousel HDi(Peugeot), TDDi(ford), DTi (Renault)
vsechno melo stejne nebo vice hp nez moje TDi PD.

Ale zatah nema zadny jako PD.
Fakt jsem s tim motorem strasne spokojene, jede super a spotreba super.

Ptam se, jede nejaky diesel lepe nez nase TDI cka:)

diky
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Ne! :punk:
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

skús common-rail či ako sa to píše
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Re: jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Příspěvek od mtapaj »

jack91 píše:AHoj

uz jsem vyzkousel HDi(Peugeot), TDDi(ford), DTi (Renault)
vsechno melo stejne nebo vice hp nez moje TDi PD.

Ale zatah nema zadny jako PD.
Fakt jsem s tim motorem strasne spokojene, jede super a spotreba super.

Ptam se, jede nejaky diesel lepe nez nase TDI cka:)

diky
co sa tyka TDI-ciek,v spolahlivosti asi nema konkurenciu,,,,, :D
a je to fakt super motor,,mal som raz octavku AGR povodne 66kw turbo 130ps,uprava softu,,,ten motor tahal od1500 otacok naplno,,,,,odvtedy som lepsi tah motora nezaregistroval..;o)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Vyskusaj JTD od fiatu a az potom uvidis co ide. Ja som vyznavac zazihovych motorov najma Turbo i.e. (Na naftu ma byt traktor a Liazka, na benzin auto a na plyn sporak.)Ale spomadzi "traktorikov" JTD nema konkurenciu. A co sa tyka VW group maju motory z najzaostalejsou technikou. System VP44 klasicke TDI (nie PD) je okopirovany od Fiatu Croma TurboD i.d. a Ktovie ako im to nefunguje hlavne tie novsie co maju hlavy made in Turkey, India a pod..., ale tie prve r.v. 97-98 nemaly nejake velke problemy . Sme mali Octavku 66kW r.v. 97 a az na elektroniku bola celkom fajn. System PD (Pumpe Duse=lokomotiva) Je asi 100 rokov stara technologia, ktoru pouzivali lodne motory a v 70tych rokoch lokomotivy a malotraktory (TKZ "maly kirovec", Slavia atd.) Ceskoslovenskej vyroby. Az ked BOSCH dokazal minimalyzovat rozmery PD tak aby ich bolo mozne pouzit v osobnych autach, VW group ich zacal montovat. Zacal od roku tusimze asi 99, ale neviem to presne. Ale nepodaril sa im tak ho prestali vyrabat minuleho roku koli problemom co ma. Uz sa iba dopredaju hojne zasoby uz vyrobenych kusov a VW group ich pomali nahradza overenym systemom Common Rail (audi 3.0 TDI). Totiz PD ma viacere nedostatky akymi su napr. unavou materialu vahadiel zapricinena nerovnomernost vstrekovacich tlakov a nasledne problemi so startovanim hlavne za studena pri teplote vzduchu okolo 3 C , strasne tarakajuci chod a uz X krat majitelom rozbity naftovy chladic a obmedzene moznosti vstrekovacel mapy. Ja mam JTD a nedam dopustit. Ale pozor Fiat uzitkove vozidla maju aj motori Peugeot HDi a tie su strasne zle.
System Common rail vyvinuly Taliani Fiat. Prve auto to bolo ako vzdy Croma 1.9 TurboD i.d. uniJet v roku 95, ale bolo ich vyrobenych len zopar. Boom nastal az ked tento system zacal vo velkom montovat P.S.A. Peugeot HDi. Fiat group dodnes tento system vyvija a zdokonaluje nadalej (JTD-M MultiJet ). Ale Francuza by som naozaj nechcel.
Tu je maly zoznam automobiliek a ich obchodne nazvy pre Common Rail: FIAT group- JTD, UniJET, JTD-M, MultiJet. P.S.A. Peugeot citroen- HDi. VW group- TDI, Daimler Craysler- CDI. Renault- dCI. Ford-TDCI. BMW- D.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

hochu hochu,pámbů (fiat) s tebou :o Nemám tolik času, ale věz, že každé druhé slovo v tvém příspěvku je jaksi mimo....
Nemáte tam faráře itala?????
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

MirekX píše:hochu hochu,pámbů (fiat) s tebou :o Nemám tolik času, ale věz, že každé druhé slovo v tvém příspěvku je jaksi mimo....
Nemáte tam faráře itala?????
presne tak. aj ked pravdou mozno je ze taliani mali zopar dobrych napadov, nikdy ani jeden z nich nedotiahli dokonca (offtopic)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jojo ty seš ale hodně mimo.. uvidentně se rád hádáš (LOL) a jestli vážně myslíš, že benzínové motory od italů jsou nejlepší tak to už opravdu nemám slov.. motory co nic nevydrží, kontrkrétně tninsparky a jejich problémy s mazáním hlavy co jdo po stotisících jak diesel, 20v pětiválec co se sype jeden za druhým, a u turbech ani nemluvým.. chlape jsi trochu zaujaty, ale na špatné straně. :D (LOL)
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
marek66
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 13 srp 2007, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od marek66 »

najlepsie diesle robil, robi a bude robit MB ostatne su len sracky
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

mb nemá špatný motory, ale ty opravdu dobrý měl v pianech a ty jejich klasiky to byly fakt nesmrtelný motory nové cdi až mají běžné problémy a hlavně za ty zalamující se žhaviče a zarústající vstřiky bych někoho popravil.. a taky jim odcházijou řídící jednotky jak na běžícím pásu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mohu potvrdit, na firemních Sprinterech, sice ta CDi s tím pěkně jede, ale po čase nejdou vyndat žhaviče, poserou se vstřiky- taky nejdou vyndat, dost často se stává že teče těsnění u vysokotlakého čerpadla a řídící jendotka už taky odešla.
Na kvalitu starých dieselů co byly ve W 124/124 to nemá ani náhodou.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jojo píše:Vyskusaj JTD od fiatu a az potom uvidis co ide. Ja som vyznavac zazihovych motorov najma Turbo i.e. (Na naftu ma byt traktor a Liazka, na benzin auto a na plyn sporak.)Ale spomadzi "traktorikov" JTD nema konkurenciu. A co sa tyka VW group maju motory z najzaostalejsou technikou. System VP44 klasicke TDI (nie PD) je okopirovany od Fiatu Croma TurboD i.d. a Ktovie ako im to nefunguje hlavne tie novsie co maju hlavy made in Turkey, India a pod..., ale tie prve r.v. 97-98 nemaly nejake velke problemy . Sme mali Octavku 66kW r.v. 97 a az na elektroniku bola celkom fajn. System PD (Pumpe Duse=lokomotiva) Je asi 100 rokov stara technologia, ktoru pouzivali lodne motory a v 70tych rokoch lokomotivy a malotraktory (TKZ "maly kirovec", Slavia atd.) Ceskoslovenskej vyroby. Az ked BOSCH dokazal minimalyzovat rozmery PD tak aby ich bolo mozne pouzit v osobnych autach, VW group ich zacal montovat. Zacal od roku tusimze asi 99, ale neviem to presne. Ale nepodaril sa im tak ho prestali vyrabat minuleho roku koli problemom co ma. Uz sa iba dopredaju hojne zasoby uz vyrobenych kusov a VW group ich pomali nahradza overenym systemom Common Rail (audi 3.0 TDI). Totiz PD ma viacere nedostatky akymi su napr. unavou materialu vahadiel zapricinena nerovnomernost vstrekovacich tlakov a nasledne problemi so startovanim hlavne za studena pri teplote vzduchu okolo 3 C , strasne tarakajuci chod a uz X krat majitelom rozbity naftovy chladic a obmedzene moznosti vstrekovacel mapy. Ja mam JTD a nedam dopustit. Ale pozor Fiat uzitkove vozidla maju aj motori Peugeot HDi a tie su strasne zle.
System Common rail vyvinuly Taliani Fiat. Prve auto to bolo ako vzdy Croma 1.9 TurboD i.d. uniJet v roku 95, ale bolo ich vyrobenych len zopar. Boom nastal az ked tento system zacal vo velkom montovat P.S.A. Peugeot HDi. Fiat group dodnes tento system vyvija a zdokonaluje nadalej (JTD-M MultiJet ). Ale Francuza by som naozaj nechcel.
Tu je maly zoznam automobiliek a ich obchodne nazvy pre Common Rail: FIAT group- JTD, UniJET, JTD-M, MultiJet. P.S.A. Peugeot citroen- HDi. VW group- TDI, Daimler Craysler- CDI. Renault- dCI. Ford-TDCI. BMW- D.
Ještě si zapoměl podotknout, že Common Rail vynalezl Fiat a Magnetti Marelii, ale kvůli nedostatku know how s dieselovým vstřikování a financí to nakonec musel doladit Německý Bosch.
marek66
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 13 srp 2007, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od marek66 »

TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

marek66 píše:TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory
to by ma zaujimalo jak si k tomu nazoru prisiel, inak vsetko co sa tu napisalo o cdi je iba pravda...
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

hm já jich ale měl dost a nikdy žádný problém a tak jak s tim jezdim by mne ostatní motory sežrali
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“