Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od misak365 » 16 lis 2019, 15:48
Čau po nastartování chvilku běží normálně a pak začne chcípat. Při opětovném startu se to opakuje. Nastartuje vždy bez problémů čerpadlo je slyšet diagnostika nic nepíše a žádná kontrolka nesvítí. Občas se stane že vydrží běžet daleko dýl, ale vždy zdechne. Vyměněn palivový filtr i ventilek na filtru, vzduchový filtr je taky nový a relátka jsem překontroloval a proměřil. Nemáte někdo nápad co ještě by to mohlo dělat? Do servisu jsem objednanej, ale čas maj až 25.11. Jde o Passata B5.5 1,9TDI 74kW konec roku 2003díky za nápady a rady
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od misak365 » 16 lis 2019, 19:47
Myslíš vytáhnout hadičku podtlaku? Jinak EGR mám softwérově vypnutej
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243 Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR
Příspěvek
od jurosdi » 16 lis 2019, 19:55
Poprehadzované palivové hadičky???
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od misak365 » 16 lis 2019, 19:59
Tím to nebude. Od výměny jsem najel cca 2000km a lehlo to tak jsem zkusil koupit novej filtr paliva a vzduchu a žádná změna
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33713 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 16 lis 2019, 20:11
jurosdi píše: Poprehadzované palivové hadičky???
ty přehozené hadičky spíš odsáli palivo a pak nemohli nastartovat, ale taková kokotina že to chytne a postupně zdechne a v čj motoru nic
Naposledy upravil(a)
slovacek.milos dne 16 lis 2019, 20:13, celkem upraveno 1 x.
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od misak365 » 16 lis 2019, 20:12
hadičky přehozený nejsou a nebyly
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820 Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0
Příspěvek
od A6TDI » 16 lis 2019, 20:38
Asi hadice , nekde bere zduch
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 16 lis 2019, 21:27
změř tlak na podavačce a na tandemu pokud to bude ok tak vyčochtany šachty na vstřikach
Tiguan 2 2.0 tdi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735 Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0
Příspěvek
od stanomx » 16 lis 2019, 22:25
odpoj hadicu od egr, ci to zhasne tiez
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od misak365 » 16 lis 2019, 22:52
nedalo mi to a šel jsem to zkusit ještě teď a když ho odpojím tak to nechcípne. zkusil jsem egr připojit a když to začalo chcípat tak jsem ho odpojil a motor jede dál. teď co to znamená EGR je v háji? nebo co se to děje?
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 16 lis 2019, 23:25
Možná egru prdla pružina a recykluje co to dá, ještě bych vypozoroval odkud se tam zakouří, když motor chcípe.
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od misak365 » 16 lis 2019, 23:32
ten kouř je z vlnovce je ruplej a budu ho měnit. Ten EGR je vypnutej softwarově. Bude stačit dát záslepku nebo je potřeba koupit novej?