Stránka 1 z 1

alternátor AXR TDI PD

Napsal: 27 pro 2019, 19:29
od Dave1977
Ahoj,chtěl bych se optat,zda někdo neporadí.Vlastním octavia I tour,motor TDI PD AXR,r.v.2010,začal jsem jezdit po dálnici a při rychlosti nad 130 km/hod,se začíná rozsvěcet kontrolka dobíjen.Pokud se zvolní,kontrolka zhasne.Byl vyměněn ten můstek s uhlíky a regulátorem a závada přetrvává.Setkal se s tím někdo,prosím co to může být?Kotva,vinutí?Řemen je ok.

Napsal: 27 pro 2019, 19:52
od martinsidlo
Při zapnutí zapalování rozsvítí se kontrolka dobíjení? Dle VAGu,jaké je zatížení alternátoru a kolik dobíjí? Tuším přerušený dráty ( DF svorka a kontrolka ),ty slabé k altíku.

Napsal: 27 pro 2019, 20:14
od Dave1977
martinsidlo píše:Při zapnutí zapalování rozsvítí se kontrolka dobíjení? Dle VAGu,jaké je zatížení alternátoru a kolik dobíjí? Tuším přerušený dráty ( DF svorka a kontrolka ),ty slabé k altíku.
Kontrolka svítí,na VAG jsem ještě nebyl,nicméně v zatížení na volnoběh ukazovalo dle voltmetru 14,3Volt.

Napsal: 27 pro 2019, 21:45
od misocko
tak tipujem ze normalne jazdis "na duchodce" a do otacok sa motor dostane az skutocne na dialnici ked uz nemas ako ist rychlejsie ako zvysit otacky motora
za mna uhliky, vo vyssich oatackach nedoliehaju.

Napsal: 27 pro 2019, 22:16
od adrian_B
Regulator podľa prvého príspevku menil.
Čo zberacie krúžky na rotore? Ak ste nechali staré zodraté tak to môže robiť blbosti

Napsal: 27 pro 2019, 22:18
od syncon
neprotaci se volnobezka ?

Napsal: 27 pro 2019, 23:28
od martinsidlo
Zatížení altíku. Můžou být uhnilí dráty (přepálený) dráty vinutí a jede to na jedno ze 6 vinutí. Je to vidět v zatížení.