03 2.0tdi 110kw 2014 ztraci se voda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
03 2.0tdi 110kw 2014 ztraci se voda
Kluci poradte vy co s tim mate nejakou zkusenost, ztraci se voda a to 2L za 14000km nikde nic viditelne neprolina nekape nic,po cem jit,pry to byva casto vodnim intercoolerem, sam s tim nemam zkusenost, proto se nejprve ptam co by to mohlo byt anebo jestli se s tim nekdo nesetkal... Dekuji
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
možná mám nový za 6tis
použité s doložením km kolem 4tis
použité s doložením km kolem 4tis
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
a zkouseli jste to nejakym zpusobem tlakovat i na aute? je asi lepsi ho vyndat ze jo... akorat teda pristup k nemu ze spoda nic moc,sundavali jste i predek?nebo jde to dobre,radsi se zeptam at nedelam neco zbytecne,dekuji a jeste jedna vec auto ma 177 najeto udelat u rovnou rozvody? slysel jsem ze interval cca 210km ale kvuli pumpe uz jsem stejne sundal kryty a vse abych to omrkl takze bych to urcite rovnou udelal
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
177 to vydržela dlouho. Já ten ic dělal normálně z vrchu.Odstrojit ty naháňky na sání a.filtrbox a.celkem.to šlo. Největší zádrhel byl že jedna hadice nešla sundat jak byla přilepená,tak jsem ji musel říznout a dát novou. Když jsem ho sundal normálně byla vidět chladící kapalina v sání.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vyměnit je ko. Můžeš tlakovat i v horké vodě ale tak jak za jízdy ho nikdy nenahřeješ. Co dělal já, tak se voda tratila jen na dálnici a to až po 200km mu ubylo tak dvě deci. Normálně jsem tu jezdil celý den,motor měl dle diag cca 90 stupňů,ještě horké jsem to fouknul na 2 atm a neztratilo se nic. Tak po radách od kluků tady se koupil nový a je klid.Taky bylo jen tak v rohu pár kapek,ale bylo a ona se tam nemá kama jinama dostat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Dobrý sajrajt tam máš.
Ja som to skúsil dať normálne do vedra s vodou natlakoval vzduchom a bolo hneď jasné kadiaľ to tečie.
Už mám najazdené cez 20tkm od výmeny a nedolial som ani mililiter chladiacej.
Inak odvzdušnilo sa to tak po 10km športovej jazdy. Takže úplne naparádu výmena.
S tou dialnicou som to mal iné napr. išiel som 200km trasu tak to bolo len natlakovane otvoril som viečko, vody dosť, spravil som pár krátkych jázd a už pípalo minimum chladiacej kvapaliny.
Inak 2013,2014 ročníky to majú snaď všetky 1,6 a 2,0 zlé po čase.
Ja som to skúsil dať normálne do vedra s vodou natlakoval vzduchom a bolo hneď jasné kadiaľ to tečie.
Už mám najazdené cez 20tkm od výmeny a nedolial som ani mililiter chladiacej.
Inak odvzdušnilo sa to tak po 10km športovej jazdy. Takže úplne naparádu výmena.
S tou dialnicou som to mal iné napr. išiel som 200km trasu tak to bolo len natlakovane otvoril som viečko, vody dosť, spravil som pár krátkych jázd a už pípalo minimum chladiacej kvapaliny.
Inak 2013,2014 ročníky to majú snaď všetky 1,6 a 2,0 zlé po čase.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
No ja ho tam nemam, nastesti to neni moje
ale ten sajrajt je asi normalni ne... To je v kazdem aute olej v sani kdyz maji odvetrani z vika do sani...

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
Tak se nam to nakonec podarilo otlakovat ve varici vode a svete div se, bubliny na svete, muzu pro zajimavost poslat video a jeste bych chtel poprosit chci omrknout diagnostikou DPF kdyz to papalo vodu a kdo vi jak dlouho, nejsem si jisty jake ma mit spravne hodnoty DPF kolik je ideal a jaka je hodnota kdy uz je pricpany jestli by mi nekdo s timto proskolil
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm