OCTAVIA ll 1,9 77kW zhasíná motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCTAVIA ll 1,9 77kW zhasíná motor
Poslední dobou tu mám samé chuťovky. Dnes mi přijela paní s Octávkou. Motor BKC 1,9 77kW r.v. 2008. za jízdy jí motor zhasne a nejde natočit. Chvíli počká a pak opět naskočí, ale musí to točit tak půl minuty. Hodil jsem to na počítač a vyskákaly tam tyhle závady:
005658 - Žhavící svíčka válce 1 -Q10: přerušení...
005661 - Žhavící svíčka válce 4 -Q13: přerušení...
000769 - válec 1 zjištěno vynechání zážehu...
Nicméně nemyslím si že některá z těchto závad by způsobovala onen problém. Tipuju to spíše na nedostatek paliva nebo něco takového. Chci se jen zeptat jestli už někdo takový problém neřešil. Jinak auto má nalítáno cca 350tis. Díky za případné rady.
005658 - Žhavící svíčka válce 1 -Q10: přerušení...
005661 - Žhavící svíčka válce 4 -Q13: přerušení...
000769 - válec 1 zjištěno vynechání zážehu...
Nicméně nemyslím si že některá z těchto závad by způsobovala onen problém. Tipuju to spíše na nedostatek paliva nebo něco takového. Chci se jen zeptat jestli už někdo takový problém neřešil. Jinak auto má nalítáno cca 350tis. Díky za případné rady.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak jsem to dnes protáhnul. Ovšem ještě než jsem s tím vyjel tak asi po třech minutách po nastartování to chcíplo a ne a ne to znovu natočit. Nakonec se mi to podařilo ovšem musel jsem to fakt dlouho držet a pomalu to chytalo jako by do toho šla nafta až z Ruska. Při jízdě cca 10km už to pak nezhaslo a to ani v plném zátahu. Ovšem když jsem tomu vytnul vždycky to příšerně zakouřilo. Ne černý, ale takový světlý modrý kouř. Plnící tlak při plném zatížení 2138mbar. Turbo vylučuji!!! Začal jsem zatím samozřejmě tím nejjednodušším a to je kontrola pal. filtru odkud jsem vylil spíše nějaké hnojivo než naftu a po zapnutí klíčku a sepnutí pal. čerpadla mně do odměrné nádobky nateklo cca 10ml paliva, což se mně zdá příšerně málo. Provedu ještě zkoušku pal. čerpadla - při 3,5barech by mělo dát 600ml za 30s a pokud ne mrknu do nádrže. Kdysi jsem řešil i případ, že čerpadlo sice dávalo paliva dost, ale za jízdy sem tam prostě zastávkovalo. Dělalo to nepravidelně, takže než jsem na to přišel nalítal jsme se kolem auta jak magor. Může to být i tenhle případ, protože třeba na volnoběh to zhaslo a při zatížení to jelo.



Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Ještě bych zrevidoval správné zapojení trubek a hadic aby náhodou čerpadlo netlačilo do vratky.kaad píše:Začal jsem zatím samozřejmě tím nejjednodušším a to je kontrola pal. filtru odkud jsem vylil spíše nějaké hnojivo než naftu a po zapnutí klíčku a sepnutí pal. čerpadla mně do odměrné nádobky nateklo cca 10ml paliva, což se mně zdá příšerně málo. Provedu ještě zkoušku pal. čerpadla - při 3,5barech by mělo dát 600ml za 30s a pokud ne mrknu do nádrže
Jo, tak to mně napadlo taky. Byly přehozené hadice na pal. filtzru. Dal jsem je tak, jak mají být, ale problém to neřeší. Dnes jsem ještě provedl jedno měření a to sice tlak na tandemovém čerpadle. Na šerpadlo jsem napojil manometr. Po nastartování tlak vyletěl na 45bar. Asi po pěti minutách začal rapidně klesat až se dostal na cca 10bar a motor zhasnul. Tlak držel chvíli na 10barech a pak pozvolna klesal až na 3 bary. To trvalo nějakých 10 minut. Začal jsem startovat a tlak velmi pomalu stoupal. Točil jsme cca 20s. Až po třetím takovém delším startování se začal motor pomalu rozbíhat, jako by tam teprve někdo lil naftu. Když naskočil zhruba při tlaku 20bar začal tlak stoupat až na 30bar. Zhasnul jsem motor a znovu natočil. Okamžitě naskočil a tlak byl hned opět 45bar. A pak už to nezhaslo. Po dosáhnutí na teplotu 85st. jsem provedl ono měření. Při 4000ot by tam mělo být min. 7,5bar. Bylo 9, takže vstřiky by měly těsnit. Pokud těch 7,5bar dosaženo nebylo ukazovalo by to na netěsnost vstřiků. Zatím mi to vždycky chcíplo cca 3 až 5 minut po studeném startu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW