Stránka 1 z 2
Brzdy u 35r. auta.
Napsal: 13 bře 2020, 01:02
od hubo44
Ako vylepšiť učinok brzd u stareho auta je bez posilovača a aj predok ma ešte bubny. Predne valčeky 24mm zadne 14mm.
Napsal: 13 bře 2020, 08:09
od hansdob
Nevím jakou máš představu ....... investici........zásah..........
Přidat posilovač, předělat na kotouče,
Napsal: 13 bře 2020, 08:27
od jericho-3
Jde o to, zda seženeš jiná prasátka s větším průměrem..Pokud se ti čumák trochu zaboří a pak to jede dál, dal bych dozadu větší prasátka nebo odpojil zadní omezovač..Já kdysi u MB 1100 vyměnil přední bubny za kotouče ze Š 100 i když mě experti varovali , že je origo brzdový válec neutáhne..Ale byly to kecy, brzdilo to bezvadně..Samozřejmě jistě by i pomohlo dostat brzdy do 1 A stavu, přesoustružit pečlivě bubny, zkrátit náběžnou/?/paknu o kousek obložení , což byla tehdejší úprava pro zvýšení účinnosti brzd a dal nové hadice, které se mohou po těch letech nafukovat...A také prostě brzdit včas a zapomenout na dnešní výplody brzdové techniky a tím i snížené reakce řidiče, který je už i líný koukat...

Napsal: 13 bře 2020, 09:18
od rudy5
Urobiť kvalitnejšie obloženie niektoré firmy to robia potom to vraj dokonca brzdí ako keby si mal kotúče
Napsal: 13 bře 2020, 10:31
od hubo44
Mam uplne všetko nove čeluste, medene trubky, valčeky+hlavny len priemerom prasiatok či hlavneho valca som myslel.
Prerobiť na kotuče taky zasach nechcem a na posilovač ani miesto nie je.
Napsal: 13 bře 2020, 12:04
od turbo kamna power
Co to je za auto, smím-li se zeptat? Že takto relativně mladé auto má ještě bubny na předku.
Napsal: 13 bře 2020, 12:10
od hubo44
Našli to dediči na usadlosti pod senom tak mi to ponukli mam to už aj prepisane na seba.

Napsal: 13 bře 2020, 13:45
od turbo kamna power
Maluch?

Napsal: 13 bře 2020, 15:38
od burton.b22
Měli jsme jich doma desítky a nechci ti brát iluze ale to auto ani nejede, takže nemusí brzdit

Napsal: 13 bře 2020, 17:32
od WOB
hlavně neoddělávej ten omezovač brzdného tlaku na zadní nápravu jak ti tady radí ten idiot, taky by se mohlo stát že by auto bylo neovladatelné při krizovce.
Bubnové brzdy mají obecně prostě nižší účinnost s tím nic neuděláš.
Napsal: 13 bře 2020, 17:36
od jericho-3
Já tohle pár let provozoval, moje žena s tím najela mnoho km. Brzdy odpovídají tehdejší době a výkonu , nemá cenu něco vylepšovat..Ve městě je to hbitější než nové kraksny, všude s tím zaparkuješ , bohužel blbý pocit je když se rozhodneš předjíždět náklaďák a koukáš na to velké kolo , kterého je celé okno..Dnešní rozmazlenec by do toho nesedl, bez elektroniky a airbagů mají dnes deprese...

Napsal: 13 bře 2020, 17:54
od burton.b22
Předem se omlouvám za OT ale jelikož jsem v tom hodně roku jezdil tak musím říct že ano dřív to nebyl problém provozovat ale dnes už opravdu ne. Je plno jiných veteránu které jsou mnohem pohodlnější. Jen se zamyslete nad topením jak je v maluchu vyřešeno. Ventilátor fouká vzduch kolem válců které jsou poblité olejem. Dobrá cesta chytit cancer.
Napsal: 13 bře 2020, 17:55
od rudy5
hubo44 píše:Mam uplne všetko nove čeluste, medene trubky, valčeky+hlavny len priemerom prasiatok či hlavneho valca som myslel.
Prerobiť na kotuče taky zasach nechcem a na posilovač ani miesto nie je.
Nechapes ma tie celuste co mas nové daj do riti to obloženie a treba tam dať nové ktore sa síce rýchlo spotrebuje ale brzdí to super robia to niektoré firmy a potom to auto brzdí sto a jedna noc nevynyslat len dať obloženie na mieru iného zloženia
Napsal: 13 bře 2020, 21:32
od hubo44
Ja som to vlasnil v 70-tych rokoch tak preto som to zobral.
Dnes už sa tie trubky da kvalitne utesniť aj motor tak už netlači dnu olejove vypary.
Kde robia take učinnejšie obloženia?
Napsal: 14 bře 2020, 07:08
od rudy5
Pozri na nete videl som to v telke niekde tiež robíl nejakého veterána robia to na mieru .