Stránka 1 z 1
Eibach pružiny Leon 1M ASV
Napsal: 26 dub 2020, 17:24
od kovycek007
Ahoj, nasadili jsme na auto tyto pružiny, snížení 30/20 a dopředu horní uložení powerflex a předek je oproti zadku o 1,5cm výš. Auto se chová pěkně v zatáčkách je jisté, tuhé, ale štve mě ten vzhled škody 120. Kde jsme udělali chybu ? Je nějaký způsob jak předek poslat ještě víc dolů ? nebo mě napadlo dat do zadu podložky k pružině aby se to o ten 1.5cm zvedlo nahoru a vypadalo to stejně vepředu i vzadu. Díky .

Napsal: 26 dub 2020, 18:13
od mili000
Musíš vyměnit horní uložení tlumičů, za nižší třeba z vw polo.
Napsal: 26 dub 2020, 18:36
od favo
A nebo tam dej nižší uložení od Powerflexu, už jej mají taky v nabídce.
Z osobní zkušenosti ale mohu říci, že takhle to auto bude fungovat nejlépe, nevím proč ale tenhle problém se vzhledem byl už u favoritů i felcii s tlumiči HP Sporting a dostalo se mi od odborníka ujištění, že tento klínový tvar je pro jízdní vlastnosti nejlepší.
Já to mám taky jak ty a neřeším to hlavně že to funguje.
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=7
Napsal: 26 dub 2020, 19:16
od kovycek007
A ty na nižší powerflex jsou stejně vysoké jako to uložení z VW polo ?
Napsal: 26 dub 2020, 20:12
od Huml
to že je vpředu větší mezera neznamená, že zadek je níž, stačí vzít metr a změřit výšku lemu vpředu a vzadu

Napsal: 26 dub 2020, 20:18
od kovycek007
Však tak jsem to měřil.. zadek 66 , předek 67,5
Napsal: 26 dub 2020, 20:43
od Huml
napsal jsem to blbě, to je jasný, že lem je výš, je to vidět pouhým okem, změr si spodky prahů od země vpředu a vzadu, větší výkroj vpředu je kvůli tomu, že přední kola zatáčí, pokud by si chtěl, aby mezera byla stejná jak vzadu nebo menší, musíš použít vpředu ještě větší snížení pružin, okem to je vidět podle bočního blinkru o kolik je ten přední výkroj větší, když to člověk protáhne dozadu
Napsal: 27 dub 2020, 05:22
od favo
Já jsem spíš uvažoval že než ještě snižovat předek, který už je tak dost nízko, že bych zvednul zadek pomocí gumové podložky pod pružiny. Dělá to cca 1,5 cm navíc a aspoň bych přestal škrtat zástěrkama.
Zatím jsem se nato vykašlal.
Napsal: 27 dub 2020, 10:20
od standa123
dal bych dopředu nižší uložení. Ale já s tímhle problém nemel teda na leonu když sem delal komplet podvozek
Napsal: 27 dub 2020, 10:30
od turbo kamna power
Já měl s Eibachem taky podobný "problém" na Golfu 3, místo deklarovaného snížení 30/30 bylo reálné snížení 25/35.
Jinak řešil bych to tímhle uložením:
https://race-shop.cz/golf-mk4-2wd-typ-1 ... yp-1j.html
Napsal: 27 dub 2020, 16:00
od kovycek007
Neví někdo o kolik cm je rozdíl oproti klasickému powerflexu který mám momentálně na autě ? Potřeboval bych ten předek zhodit dolů o 1,5cm, popř když bych dával to uložení z VW polo tak se mění jen horní miska a uložení , nic víc, nějaké jiné úpravy nebo tak ?

Napsal: 27 dub 2020, 18:23
od Romaneek
Také jsem zadek mírně zvedal.
Podvozek mám nový, vše Kayaba..

Napsal: 28 dub 2020, 05:05
od favo
Ony se dají přímo koupit gumové podložky na zvýšení podvozku, tuším je má v nabídce i HPP.