Stránka 1 z 2

Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 27 dub 2020, 18:39
od humca
Mohu poprosit o radu? Regulator turba nebo n75? děkuji

9126 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [237] - vzpříčená
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 116747 km
Datum: 2020.04.27
Čas: 16:52:58

Otáčky motoru: 3534.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 100.0 %
Rychlost vozidla: 88 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 54 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 50 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napětí svorky 30: 12.940 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - pož. hodnota: 65.36 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - skut. hodnota: 99.98 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - ofset zavřený: 2.58 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 0
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 7
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 5
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 16
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - hrubé napětí: 659.6 mV
Dráha plynového pedálu: hrubá hodnota: 85

Napsal: 27 dub 2020, 19:10
od karter
Co podtlakové hadičky jsou ok těd jsem 3xřešil a hadičky překousaný asi od kun :)

Napsal: 27 dub 2020, 19:21
od humca
Hadicky kompletne prekontrolovane a vse jak nove. Tuhle zavadu to udela jednou za cca 400km.

Napsal: 27 dub 2020, 20:21
od maros4341
je to tam napisane....
nastavovač vzpriečeny
skutočna hodnota 99%
požadovana 65 %

je to mechanicka zavada variability turba alebo nastavovača

ak by boli vadne hadičky alebo podtlak, skutočna hodnota by bola nižšia ako požadovana

Napsal: 27 dub 2020, 20:54
od marfan
Mal som rovnaký problém na mojej Octavii. Výsledok bol taký, že turbo malo pridretú reguláciu.

Po vyčistení najazdených 50tkm a je stále OK.

Napsal: 28 dub 2020, 17:43
od humca
Jěště bych se zeptal,jestli se turbo musí po čistění vyvyžovat? Připadně byl by někdo ochotny to vyčistit? Díky.

Napsal: 28 dub 2020, 21:07
od Marek001
vyvažovať nemusíš a vyčistíš to aj sám ak si trochu zručný

Re:

Napsal: 12 lis 2023, 10:41
od Lojzko
marfan píše: 27 dub 2020, 20:54 Mal som rovnaký problém na mojej Octavii. Výsledok bol taký, že turbo malo pridretú reguláciu.

Po vyčistení najazdených 50tkm a je stále OK.
Ahoj mozem sa spytat ako si to cistil? Rozobrat a fyzicke cistenie? Lebo docital som sa vselico ze niekomu sa to podarilo aj pripravkom “aditivom” do nafty trosku vycistit a problem sa stratil .. Aky mate na to nazor? .. Napriklad tymto pripravkom 🤷‍♂️ Diky za odpoved

https://www.filtreaoleje.sk/detail-prod ... 0ml-11433/
IMG_8071.jpeg
IMG_8071.jpeg (2.42 MiB) Zobrazeno 7273 x

Re: Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 12 lis 2023, 16:56
od marfan
mechanicky sa rozobralo vycistili sa klapky a zmontovalo naspäť od cistenia sa najazdilo daleko cez 100tkm rôznym štýlom jazdy a všetko ok. Až teraz dávam turbo na repas, pretože po 300tkm húka.

Re: Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 13 lis 2023, 09:44
od Lojzko
Vyzera to tak ze to bude nakoniec repas tak ci tak .. od regulacie pri starte vysiel dym aj pri pridani plynu vyjde obcas dym takze to niekde prepusta od vyfukovej casti .. cerstvych 250 000km veru som myslel ze vydrzi viac

https://www.youtube.com/shorts/j-pxhapk6TI

Re: Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 13 lis 2023, 11:06
od roman1648
Ty podtlakové baňky se snímačem už jsme několikrát taky měnili, zkus ji natáhnout podtlakovou pistolí,pokud nemáš stačí i větší stříkačka jestli drží v koncové poloze
Pokud ano, tak to taky vidím na zanešení uvnitř, ty chemie si myslím nepomůžou, asi dvakrát jsem to zkoušel,proletělo to turbem během chvilky a nic se nezměnilo :D

Re: Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 13 lis 2023, 11:24
od Lojzko
roman1648 píše: 13 lis 2023, 11:06 Ty podtlakové baňky se snímačem už jsme několikrát taky měnili, zkus ji natáhnout podtlakovou pistolí,pokud nemáš stačí i větší stříkačka jestli drží v koncové poloze
Pokud ano, tak to taky vidím na zanešení uvnitř, ty chemie si myslím nepomůžou, asi dvakrát jsem to zkoušel,proletělo to turbem během chvilky a nic se nezměnilo :D
Podtlak je v pohode je to preskusane a dokonca tam bol uz nahodeny aj novy diel a robilo to to iste .. Je to prstom citit ze sa to extremne zasekava v jednej pozicii .. Malo by to jazdit uplne hladko .. Viac ma ale asi zarazilo to ze to niekde prefukuje od vyfukovej casti :D to bolo tiez uajimave zistenie

Re: Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 13 lis 2023, 20:11
od geo
Chladící kapalina se nestrácí?

Re: Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 13 lis 2023, 21:17
od Lojzko
geo píše: 13 lis 2023, 20:11 Chladící kapalina se nestrácí?
uz nie .. stracala sa .. chladic nasavaneho vzduchu "intercooler" deravy .. bezna vec pri tychto typoch novych auticok .. + EGR derave tiez dost bezne .. takze servis 1 000€ + .. tento problem som uz zazehnal nestras :D :D

Re: Nouzovy rezim Passat B8

Napsal: 13 lis 2023, 21:56
od geo
No ona ta chladící se dostane až do turba tam se udělá takovej tvrdej bordel a ten zablokuje regulaci.Kolikrát je zespoda turba vidět stopy jak ta chladící z něho teče.