DPF se chová jako by tam byl, pravidelné regenerace, diferenční tlak na volnoběhu 6mba, s otáčkami samozřejmě roste, množství popilku někde kolem dvaceti gramů tuším. Teplotní čidlo v turbu měří jak má, dostává se k 600°C, teplotní číslo za DPF po vypojeni napíše chybu a v měřených hodnotách též vyskočí nesmyslná hodnota. Jen s tou teplotou v poli 2 nelze hnout.
Paměť závad prázdná. Auto přijelo v nouzovém režimu, v paměti závada o nadměrném znečištění dpf, přičemž množství popilku ani diferenční tlak tomu neodpovídal. Po vypojeni lambda sondy, která se nachází přímo před DPF, zmizeli závady i nouzový řezim, auto plně pojízdné. Po opětovném zapojení lambda sondy již žádná chyba dpf, jen se spustila krátká regenerace a auto jezdí bez problémů, paměť bez závad, jen v měřených hodnotách stále tahle blbost.
Rád Miloši sondu vyměním, nicméně nevím kterou. Vím že ta v turbu to není, ani ta za DPF. Měří teplotu i lambda sonda před DPF? Nutno říct, že její vypojeni má za následek pouze chybu o vyhřívání. Měl jsem tady ještě jednu, stejnou, zkusil jsem ji jen hodit do štekru a teplota v poli dva stále - 277. Přičemž vím, že tam být nemá
