Audi 3.0 tdi modře kouří na začátku regenerace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Audi 3.0 tdi modře kouří na začátku regenerace

Příspěvek od r.aven »

Zdravim. Potřeboval bych poradit od někoho zkušeného. Mám Audi Q7 3.0tdi 171kw, dlouhodobě řeším problém a už mi dochází nápady. Když auto začne regenerovat DPF, tak začne dost kouřit modrobíle. Olej nežere, turbo je po kvalitním repasu, vstřiky jsem měl na kontrole a jsou OK, katík jsem dal novej, DPF je taky novej a jednotka je bez závad. Jinak motor funguje bez problémů. Lambda a snímače teploty jsem už v minulosti taky měnil a nic nepomohlo.
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Novej katík a dpf jsi dal origo a fakt nové díly?Sleduj teploty při regeneraci jestli sedí..Problém bude v katu.
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Katik jsem dal BM Catalysts. Jenže uplně to samé mi to dělalo na origo katík který byl původně v autě. Od té doby co jsem auto koupil, tak je problém s kouřem na začátku regenerace. Byly špatné čidla teplot, dal jsem nové. Problém přetrvával. Dal jsem kat a dpf, pořád to kouřilo. Nechal jsem otestovat vstřiky a jsou všechny v pořádku.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9194
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Původní kat byl origo audi. Soft je OK?? Klapky funguji?? Karbon z motoru odstraněn?? Tlaky motoru?? Ty motory jsou skvělý ale když to majitele podceni jejich opravy přesahují ceny vozu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Původní kat byl origo. Klapky fungujou a komplet cele sani jsem důkladně čistil když jsem dával turbo, včetně proplachu motoru než dostal novej olej. Komprese jsem už taky měřil a jsou OK bez větších rozdílů mezi válcema. EGR jsem dával taky novej origo. Soft jestli je OK nevim, chipnutý asi nebude. Ale to pouze odhaduju
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“