Nevyřešitelné vibrace volantu ve vyšších rychlostech - Bora.
Napsal: 10 čer 2020, 12:33
Čau , Bora Variant ASZ , už asi 2 roky se trápím s vibracemi volantu resp. celého auta při vyšších rychlostech na dálnici cca od 120 a výš. Vibrace jsou nejvíc cítit ve volantu a v pedálech. Vibruje to jak v tahu tak z kopce na neutrál. Je to doprovázené hučením od přední nápravy , ovšem hučení je slyšet pouze v tahu a když jedu na dálnici do táhlé zatáčky - prostě když jsou kola lehce natočená. Zřejmě to souvisí spolu s vibracemi. Na autě je spousta věcí vyměněných : na nápravách defakto vše co se zavěšení týká ( nové tlumiče Kayaba , nové pružiny Eibach Pro KIT, uložení tlumičů SKF, silentbloky ramen TT vzadu, origo VW vepředu, čepy Lemforder, nové řízení BORSEHUNG, nové kotouče origo VW 312mm, origo desky VW, nová ložiska FAG, nové vnitřní klouby poloos Lobro) jo a 3x to bylo na geometrii.
Šel jsem dál , koupil jsem novou kompletní spojkovou sadu Sachs, dal jinou převodovku ( ta původní už chrastila, a hučela )co má docela málo najeto, do ní nový olej VW. Vibrace a hučení pořád stejný ! Mám dvě sady 16" kol origo Golf IV , jsou absolutně rovná, pneu nové Hankook léto a Polaris 5 zima, několikrát vše vyváženo - dělá to na obou sadách stejně.
Teď už zbývá vyměnit jen vnější klouby poloos. Jenže v rejdu při rozjíždění se žádné známky zničení neprojevují. Vůli nějako maličkou klouby mají ale nic extra. Může ty vibrace ve vyšších rychlostech opravdu dělat vnější kloub poloosy ??? Už jsem z toho docela utahanej pořád řešit takovou kravinu. Děkuji za názory.
Jo a všiml jsem si , že se vibrace lehce zvýraznily po přechodu na větší a těžší kotouče 312mm. Tudíž musí být něco špatně na stranách těhlic kde ta vyšší hmotnost co rotuje dělá zřejmě ty vibrace.
PS: chci koupit oba klouby zase LÖBRO tak snad neudělám chybu.
Nejspíš tady:
https://pegasdily.cz/sada-kloubu-hnaci- ... bro-303551
Šel jsem dál , koupil jsem novou kompletní spojkovou sadu Sachs, dal jinou převodovku ( ta původní už chrastila, a hučela )co má docela málo najeto, do ní nový olej VW. Vibrace a hučení pořád stejný ! Mám dvě sady 16" kol origo Golf IV , jsou absolutně rovná, pneu nové Hankook léto a Polaris 5 zima, několikrát vše vyváženo - dělá to na obou sadách stejně.
Teď už zbývá vyměnit jen vnější klouby poloos. Jenže v rejdu při rozjíždění se žádné známky zničení neprojevují. Vůli nějako maličkou klouby mají ale nic extra. Může ty vibrace ve vyšších rychlostech opravdu dělat vnější kloub poloosy ??? Už jsem z toho docela utahanej pořád řešit takovou kravinu. Děkuji za názory.
Jo a všiml jsem si , že se vibrace lehce zvýraznily po přechodu na větší a těžší kotouče 312mm. Tudíž musí být něco špatně na stranách těhlic kde ta vyšší hmotnost co rotuje dělá zřejmě ty vibrace.
PS: chci koupit oba klouby zase LÖBRO tak snad neudělám chybu.
Nejspíš tady:
https://pegasdily.cz/sada-kloubu-hnaci- ... bro-303551