Passat 74kw AVB jede,nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 74kw AVB jede,nejede
Ahoj dotaz prosím,k regulaci turba mi jde strašně slabý podtlak, podtlakové hadicky všechny vyměněny N75 jinej chová se pořád stejně po výměně. Regulace taky chodí v pořádku,výstup z vývěvy utěsněn tam je podtlak uspokojivý (po utěsnění se znatelně zvýšil) jde o to že většinou když to nastartuju po delší době stání normálně funguje,avšak po chcípnutí a opětovném startu natlačí tak kolem 0.5 bar (normálně mi tlačí 1.4bar)a při tomto stavu váha vzduchu ukazuje i pri proslapnuti na volnobeh max 580mg/R už fakt nevím někdy se během jízdy vzpamatuje a rozjede se a jindy zase hodí nouzák s následnou chybou regulacni mez nedosazena.... zkusím sem nějak hodit logy co jsem dělal včera díky za rady
Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33635
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ee variabilni naklapeni ale pri vymene n75 jsem hybal regulaci a jde celkem dobře je citit jen odpor pruziny v bance
Napadla me vaha vzduchu? Muze fungovat a za chvili nefungovat? Uz fakt netusim při tý nouzi nevyleze pres 1000mg/R spis ma kolem 500 jinak kdyz to jede ma normalni hodnoty pres tech 1000/R

Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33635
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33635
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já rozumim že to nevyřešim na netu tak pardon chtěl jsem si byt jisty že to je právě vývěva manometr do minusu jsem poptaval u znamych a nikdo nema,zkusim ještě během dneška sehnat dobrá vývěva by měla dávat -0.9 jsem tu vyčetl je to tak že? Jinak kamoš má prý funkční s vyřešeným nátrubkem nafurt za litr tak ji asi vezmu a jestli to ani pak nepojede tak asi koupim htp nebo nevim
každopádně díky...

Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB 

Achtung! Závada vyřešena! Podtlak utíkal z baňky ventilu topení nacházející se na vodní hadici pod nádobkou chladici kapaliny, nevím proč tam ten ventil je ale v jinym vláknu tady jsem se dočetl že ho má léta odpojený a jezdí v pohodě zajistil jsem si ho zatím v pozici otevřeno se startem motoru se stejně zatáhlo táhlo baňky podtlakem a byl otevřený takže ho vyndam úplně. 

Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33635
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no hlavně žes to vyřeši a nezahrabal se do hrobu u teplic tady to řešíme vagem nebo https://www.winehouse.cz/zbozi/palava-- ... gKcnfD_BwElukynvw píše:Achtung! Závada vyřešena!
Bez podtlalku je ten ventil pruchozi, otevreny. Naopak zatahnuty s podtlakem je uzavreny, tj. nepruchozi. Daval uz sem ho jednou novy, prvni ztracel tlak jako u tebe a druhy zacal po 5ti letech piskat po ypnuti motoru. Od te doby jezdim s odpojenym ventilem a zadny negativni projev nevidim.lukynvw píše:Achtung! Závada vyřešena! Podtlak utíkal z baňky ventilu topení nacházející se na vodní hadici pod nádobkou chladici kapaliny, nevím proč tam ten ventil je ale v jinym vláknu tady jsem se dočetl že ho má léta odpojený a jezdí v pohodě zajistil jsem si ho zatím v pozici otevřeno se startem motoru se stejně zatáhlo táhlo baňky podtlakem a byl otevřený takže ho vyndam úplně.
A neni to ventil topeni, ale uzavírací ventil pro chladicí okruh chlazení paliva.
Ventil topení-takhle pojmenovaný díl jsem našel na netu https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/a ... ginal.html
jinak na paliváku mám ten příhřev vodou... Vyřešil jsem to 3/4 mosaznou trubkou na hadici z obi+2 stahovací spony a mam to průchozí už napořád a problém není
jinak na paliváku mám ten příhřev vodou... Vyřešil jsem to 3/4 mosaznou trubkou na hadici z obi+2 stahovací spony a mam to průchozí už napořád a problém není

Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB 
