Roomster 1.4tdi 59kw s DPF netahá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Roomster 1.4tdi 59kw s DPF netahá
Auto přijelo s touto zavadou že mu někde řekli turbo, tak jsem je vyndal a dal na repas do Turbocaru, zjistili že je praskla membrána v bance,dali novou, říkám si paráda, závada nalezena, dám je zpátky a nic, netaha, až když ho držím na plnej ceres tak třeba u 4500ot. zatáhne na chvíli, do té doby hulí jak prase...
Nezdaly se me hodnoty DPF tak jsem ho znovu vyndal a dal vyčistit, řekli mi že tomu nic moc nebylo, po montáži zpět to samý, jiná váha a čidlo plniciho tlaku a ventil n75 z funkčního auta, žádná zmena, vyřazen palivac , rozpojen výfuk za DPF, nic
Už nevím na co se podívat...
Díky za radu
Nezdaly se me hodnoty DPF tak jsem ho znovu vyndal a dal vyčistit, řekli mi že tomu nic moc nebylo, po montáži zpět to samý, jiná váha a čidlo plniciho tlaku a ventil n75 z funkčního auta, žádná zmena, vyřazen palivac , rozpojen výfuk za DPF, nic
Už nevím na co se podívat...
Díky za radu
Tohle snad ani není roman, ale nějakej měnič a vyndavač dílů naslepo nebo na radu od zakoše, že někde to říkali ...
Chyby nic, test akčních členů, tedy nastavování turba, sis nezkusil, případné zkouknutí měřenek, ať už online nebo záznamem?
No když se Ti nezdály hodnoty DPF, tak se přece nechá omrknout i další
Chyby nic, test akčních členů, tedy nastavování turba, sis nezkusil, případné zkouknutí měřenek, ať už online nebo záznamem?
No když se Ti nezdály hodnoty DPF, tak se přece nechá omrknout i další

Má to asi 240tis.
Vačka je bohužel krásná, i podle posuvky jsou všechny palce stejný a to jak ventilovy tak na pohon PD elementů....
Na kolik se tu serizuji vstriky???
Z prdele jsem to zkoušel a šly mi zatočit kurva víc než 180st.i mnohem víc jak 225 kdyby to byla tahle varianata
Ale ten motor chytá na ránu, na protažení racnou má krásný tlaky na všech válcich, jen odfukuje...
Vačka je bohužel krásná, i podle posuvky jsou všechny palce stejný a to jak ventilovy tak na pohon PD elementů....
Na kolik se tu serizuji vstriky???
Z prdele jsem to zkoušel a šly mi zatočit kurva víc než 180st.i mnohem víc jak 225 kdyby to byla tahle varianata
Ale ten motor chytá na ránu, na protažení racnou má krásný tlaky na všech válcich, jen odfukuje...
Takže všechny vstriky byly povoleny asi tak o celou otáčku, tak jsem je dal na 180,trosku se to zlepšilo tak že to přestalo hulit ale netahne to pořád, když to držím na plbej plyn na jedničku tak 100m,tak to tak u 3500 ot zatáhne a umře, rozblikalo se Zhaveni a chyba P0299
Má to projev jakoby tam nešla nafta, fakt už nevím kuva
Má to projev jakoby tam nešla nafta, fakt už nevím kuva

Proč bohužel, to bys ji taky rád vyměnil
(tu vačici)
Ano, na 180. Tak tady vidíš, jak se proběhem zvětšují vůle na ovládání vahadel ... Kolik jsi teda mohl zatočit na MAX v nastavovací pozici? Vidím teď 360, no pěkné ...
Ostatní bude na měřené hodnoty a log, kdoví co tam je ještě vyměněno a ještě o tom nevíš ...
Je to tedy BMS, že? EGR funkční, těsní, hodnoty na váze OK, je tam ta správná 038906461B s tubusem? Filtr nafty jsi přemostil, co na nádrži, není tam přehozeno, podavačka vrčí?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 299/000665
asi jasný ne, někde prasklý na sání ...
Nebo rozhozený turbo, špatný čidlo MAP, MAF ... a nebo to opravdu nemá naftu, nemá co hořet, nemá co roztočit turbo 

Ano, na 180. Tak tady vidíš, jak se proběhem zvětšují vůle na ovládání vahadel ... Kolik jsi teda mohl zatočit na MAX v nastavovací pozici? Vidím teď 360, no pěkné ...
Ostatní bude na měřené hodnoty a log, kdoví co tam je ještě vyměněno a ještě o tom nevíš ...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 299/000665
asi jasný ne, někde prasklý na sání ...


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
přesně, tohle není roman, když něco netáhne tak du po turbu kolik tlačí a jak valí váha????? to tu ani nečtu a pak du dál po měřenkáchRayx píše:Tohle snad ani není roman, ale nějakej měnič a vyndavač dílů naslepo nebo na radu od zakoše, že někde to říkali ...
Chyby nic, test akčních členů, tedy nastavování turba, sis nezkusil, případné zkouknutí měřenek, ať už online nebo záznamem?
No když se Ti nezdály hodnoty DPF, tak se přece nechá omrknout i další
mi ted chodí jen samé špeky, co kdo rozdrbe a neví tak doveze, pokud nevypnu tak mi jebne

No jediný co nevím tak ten egr, prej ho cistili předtím.. Jak vyzkoušet!?
Váha správná, podavacka dává, ale nafta má takové divné čmach... Chvílemi se mi zdálo že cítím benzín... Má tam 3/4 nadrze
Turbo natáčí na požadovaný tlak ale se zpožděním jak ten motor nejde za plynem
Už jsem z toho hafo doblblej... Asi něco prehlizim
Váha správná, podavacka dává, ale nafta má takové divné čmach... Chvílemi se mi zdálo že cítím benzín... Má tam 3/4 nadrze
Turbo natáčí na požadovaný tlak ale se zpožděním jak ten motor nejde za plynem
Už jsem z toho hafo doblblej... Asi něco prehlizim
A kolik to ukazuje na váze při volnoběhu? No a ta nafta teda taky nic moc, kdy a kde tankovali naposled?
EGR je sice hlídaný, ale nemusí těsnit, když se v tom tedy rýpali.
Přes akční členy by snad mělo jít pod skupinou 3, motor volnoběh, v akčních N18 EGR ventil, jen to nevidím v labelu, tam koukám, že už blbli a plnicí tlak se testuje přes základní nastavení ...
Prohlídni si nabídky co VCDS ukáže
Selektive Stellglieddiagnose
T579,Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75)
T1027,Ventil für Abgasrückführung (N18)
B011,0,Ladedruckregelung
; Zündung EIN, Motor EIN (im Leerlauf)
; Grundeinstellung aktivieren
; Bremspedal und Gaspedal gleichzeitig betätigen
; Ladedruckregelung wird abwechselnd ein- und ausgeschaltet
; Differenz zwischen "LDR aktiv" und "LDR inaktiv" muss mindestens XX.0 mbar betragen
B011,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...1000 U/min
B011,2,Status,Ladedruckregelung,Wertebereich: Ein/Aus
B011,3,Ladedruck,(Istwert),Differenz (LDR aktiv/inaktiv): mind. XX.0 mbar
B011,4,Ansteuerung,Ladedruckregelung,Sollwert (LDR inaktiv): 0.0...10.0 %\nSollwert (LDR aktiv): 90.0...100.0 %
případně zkouknout jen měřenky na
041,0,Abgasrückführung && Saugrohrklappe
041,1,Position (Soll),Saugrohrklappe
041,2,Position (Soll),AGR-Steller
041,3,Position (Ist),AGR-Steller
041,4,Tastverhältnis,Abgasrückführung
042,0,Abgasrückführung && Saugrohrklappe
042,1,Lernwert (geschl.),AGR-Steller
042,2,AGR-Steller,Adaption
042,3,Position (Ist),Saugrohrklappe
042,4,Position (Ist),AGR-Steller
044,0,Schaltsaugrohr && Kühler für Abgasrückführung
044,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...1000 U/min\nSollwert (Volllast): 2800...3200 U/min
044,2,Luftmasse,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 260.0...350.0 mg/Hub\nSollwert (Volllast): mind. 800.0 mg/Hub
044,3,Kühler für,Abgasrückführung,0 = aktiv\n1 = nicht aktiv
044,4,Ventil für,Saugrohrklappe
046,0,Saugrohrklappe I
046,1,Position (Soll),Saugrohrklappe
046,2,Lageregler
046,3,Position (Ist),Saugrohrklappe
046,4,Tastverhältnis,Saugrohrklappe
047,0,Saugrohrklappe II
047,1,Lernwert (geschl.),Saugrohrklappe
047,2,Lernwert (offen),Saugrohrklappe
047,3,Tastverhältnis,Saugrohrklappe
047,4,Position (Ist),Saugrohrklappe
090,0,EOBD Abgasrückführung I
090,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...1000 U/min\nSollwert (Volllast): 2800...3200 U/min
090,2,Einspritzmenge,,Sollwert (Leerlauf): 3.0...9.0 mg/Hub
090,3,Abgasrückführung,(Sollwert),Sollwert (Leerlauf): 220.0...350.0 mg/Hub
090,4,Status,Regelabweichung
091,0,EOBD Abgasrückführung II
091,1,Positive,Regelabweichung
091,2,Negative,Regelabweichung
091,3,Abgasrückführung,(Sollwert),Sollwert (Leerlauf): 220.0...350.0 mg/Hub
091,4,Regelabweichung
EGR je sice hlídaný, ale nemusí těsnit, když se v tom tedy rýpali.
Přes akční členy by snad mělo jít pod skupinou 3, motor volnoběh, v akčních N18 EGR ventil, jen to nevidím v labelu, tam koukám, že už blbli a plnicí tlak se testuje přes základní nastavení ...
Prohlídni si nabídky co VCDS ukáže
Selektive Stellglieddiagnose
T579,Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75)
T1027,Ventil für Abgasrückführung (N18)
B011,0,Ladedruckregelung
; Zündung EIN, Motor EIN (im Leerlauf)
; Grundeinstellung aktivieren
; Bremspedal und Gaspedal gleichzeitig betätigen
; Ladedruckregelung wird abwechselnd ein- und ausgeschaltet
; Differenz zwischen "LDR aktiv" und "LDR inaktiv" muss mindestens XX.0 mbar betragen
B011,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...1000 U/min
B011,2,Status,Ladedruckregelung,Wertebereich: Ein/Aus
B011,3,Ladedruck,(Istwert),Differenz (LDR aktiv/inaktiv): mind. XX.0 mbar
B011,4,Ansteuerung,Ladedruckregelung,Sollwert (LDR inaktiv): 0.0...10.0 %\nSollwert (LDR aktiv): 90.0...100.0 %
případně zkouknout jen měřenky na
041,0,Abgasrückführung && Saugrohrklappe
041,1,Position (Soll),Saugrohrklappe
041,2,Position (Soll),AGR-Steller
041,3,Position (Ist),AGR-Steller
041,4,Tastverhältnis,Abgasrückführung
042,0,Abgasrückführung && Saugrohrklappe
042,1,Lernwert (geschl.),AGR-Steller
042,2,AGR-Steller,Adaption
042,3,Position (Ist),Saugrohrklappe
042,4,Position (Ist),AGR-Steller
044,0,Schaltsaugrohr && Kühler für Abgasrückführung
044,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...1000 U/min\nSollwert (Volllast): 2800...3200 U/min
044,2,Luftmasse,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 260.0...350.0 mg/Hub\nSollwert (Volllast): mind. 800.0 mg/Hub
044,3,Kühler für,Abgasrückführung,0 = aktiv\n1 = nicht aktiv
044,4,Ventil für,Saugrohrklappe
046,0,Saugrohrklappe I
046,1,Position (Soll),Saugrohrklappe
046,2,Lageregler
046,3,Position (Ist),Saugrohrklappe
046,4,Tastverhältnis,Saugrohrklappe
047,0,Saugrohrklappe II
047,1,Lernwert (geschl.),Saugrohrklappe
047,2,Lernwert (offen),Saugrohrklappe
047,3,Tastverhältnis,Saugrohrklappe
047,4,Position (Ist),Saugrohrklappe
090,0,EOBD Abgasrückführung I
090,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...1000 U/min\nSollwert (Volllast): 2800...3200 U/min
090,2,Einspritzmenge,,Sollwert (Leerlauf): 3.0...9.0 mg/Hub
090,3,Abgasrückführung,(Sollwert),Sollwert (Leerlauf): 220.0...350.0 mg/Hub
090,4,Status,Regelabweichung
091,0,EOBD Abgasrückführung II
091,1,Positive,Regelabweichung
091,2,Negative,Regelabweichung
091,3,Abgasrückführung,(Sollwert),Sollwert (Leerlauf): 220.0...350.0 mg/Hub
091,4,Regelabweichung
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice