Stránka 1 z 2

1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°

Napsal: 27 srp 2020, 20:33
od mr.freezer
Pani, je mozne, ze mam rozvod skoceny o zub, aj ked mam vo VCDS casovanie na 0.0° ale ozubene kolo na vacke je takmer na doraz na jednu stranu? 1.9 TDI PD BLT... Je mozne, ze prave kvoli tomu nejde auto odspodu do cca 2200 otacok?

Napsal: 27 srp 2020, 20:39
od Huml
možný to je, jak je to víc mimo, ukazuje to pořád 0, ale mělo by to nejspíš vypisovat chybu, záleží jak moc mimo to je, nejrychlejší jak to zjistit, je to dát na přípravky

Napsal: 28 srp 2020, 06:12
od Marek77
No, nevím. Podle mě o zub posunutý rozvody u nafty by znamenalo nakopnutí. Tam není místo. U benzínu jsem to mnohokrát viděl, ale u nafty tomu nevěřím.

Napsal: 28 srp 2020, 07:19
od Huml
nemusí to být uplně o zub, ale když je to víc mimo, ukazuje to pak už jen 0

Re: 1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°

Napsal: 28 srp 2020, 09:30
od dhfool
mr.freezer píše:Pani, je mozne, ze mam rozvod skoceny o zub, aj ked mam vo VCDS casovanie na 0.0° ale ozubene kolo na vacke je takmer na doraz na jednu stranu? 1.9 TDI PD BLT... Je mozne, ze prave kvoli tomu nejde auto odspodu do cca 2200 otacok?
Jestli myslíš doraz v těch oválný dírách na vačce, tak to nemusí mít na nic vliv. Ozubené kolo je plovoucí, proto jsou tam ty díry oválné, aby to šlo nastavit. Jen to hold vypadá blbě(posunutí kola o zub na řemenu bys měl sřouby uprostřed těch děr). Jestli chceš mít jistotu, tak to dej na přípravky...

Napsal: 28 srp 2020, 14:29
od jericho-3
Přesně, celý zub to není, ten rozptyl tam je.. Ten šroub je doprava nadoraz, ne? Protože kdyby byl doleva, tak to nebude chytat zatepla..

Napsal: 28 srp 2020, 20:20
od Huml
no ono to může být nastavený správně a přitom jsou ty šrouby na kole v krajní poloze, ten seřizovací rozsah je víc jak zub, každopádně hodit na přípravky, případně opravit to postavení kola a pak se uvidí

Napsal: 28 srp 2020, 20:21
od mr.freezer
Pripravky presne sadli.. takze strela vedla

Napsal: 29 srp 2020, 08:19
od jericho-3
Někde musí být vada, aby šroub byl doraz a vše o.k. je podivné.. Není to nějaký kříženec a rozvody/řemen/ nesprávné?

Napsal: 30 srp 2020, 10:24
od RAPIDmen
off-topic ale ked to tu tak čitam spomeniem to tu, ducato 3,0 multijet bol robeny motor nakomplet ,,poskladane všetko okej štartovalo a cca po mesiaci za nič to naštartovat zohriate ,po ochladnuti na drc.....nakoniec to vyrešilo posunutie snad o pol milimetra rozovodovych koliec vačiek a od vtedy pol roka studene zohriate na brnk ,,čiže je to niekedy nonsens prist na zavadu aj ked sa všetko na "oko" vypada v cajku

Napsal: 30 srp 2020, 11:47
od jericho-3
Ano, proto nějaké litanie jestli synchronizaci do plusu nebo minusu jsou zbytečnosti..ne čísílka, ale motor sám si řekne, co mu vyhovuje. Protože u motorů jsou rozdíly, různé složeniny, vyhoněniny spolu s experimenty s jinými tryskami, dělají z informacemi z ŘJ jednotky jen fejk..U PD je vše 1A , podle přípravků a motor teplý nechytá, při napojení dostaneme informaci, že je vadný snímač vačky.. Tak se vymění a je to pořád stejné ,člověk si říká, kurva, jakto že to před opravou bylo v pořádku? A ono stačí pohnout vačkou a neposlouchat vše, co nám řekne drát..I moderní motor je jen MOTOR.. :)

Napsal: 30 srp 2020, 17:16
od geo
RAPIDmen píše:off-topic ale ked to tu tak čitam spomeniem to tu, ducato 3,0 multijet bol robeny motor nakomplet ,,poskladane všetko okej štartovalo a cca po mesiaci za nič to naštartovat zohriate ,po ochladnuti na drc.....nakoniec to vyrešilo posunutie snad o pol milimetra rozovodovych koliec vačiek a od vtedy pol roka studene zohriate na brnk ,,čiže je to niekedy nonsens prist na zavadu aj ked sa všetko na "oko" vypada v cajku
To by mě teda zajímalo které kolo jste posouvali protože pokud to sedí na přípravky a nějakej mechanik to kolo nedá špatně tak to startuje.Navíc se to dá posunout jen na vloženým kole nahoře ne.

Napsal: 30 srp 2020, 18:41
od uiqjirka
jericho-3 píše:Ano, proto nějaké litanie jestli synchronizaci do plusu nebo minusu jsou zbytečnosti..ne čísílka, ale motor sám si řekne, co mu vyhovuje. Protože u motorů jsou rozdíly, různé složeniny, vyhoněniny spolu s experimenty s jinými tryskami, dělají z informacemi z ŘJ jednotky jen fejk..U PD je vše 1A , podle přípravků a motor teplý nechytá, při napojení dostaneme informaci, že je vadný snímač vačky.. Tak se vymění a je to pořád stejné ,člověk si říká, kurva, jakto že to před opravou bylo v pořádku? A ono stačí pohnout vačkou a neposlouchat vše, co nám řekne drát..I moderní motor je jen MOTOR.. :)
Opět se ukazuje, ze o PD motorech víš uplný pytel. (LOL)

Napsal: 30 srp 2020, 20:18
od chosepm
Vždycky to nastavuju tak, že časování ukazuje nula a jak proslapnes plyn, skočí tam třeba 0,5 nebo -0,5. Pokud to ukazuje pořád nulu, může to být opravdu mimo toleranci jak píše Huml. Ta ukáže maximálně 3 nebo 3,5 stupně...nevim přesně....víc neumí a skočí tam opět nula. Pak si bez problému můžeš dát vrchní kolo o zub a šrouby budeš mít právě až na okraji seřízení. Poběží to normálně, ale postaveny to je blbě, i když přípravky nasadis. Správné budeš mít ty šrouby kolem středu díry...
Takže si postavíš kliku, dáš kolik na vačku, odšroubuješ 3xM8, a pootocis to kolo v řemenu abys měl šrouby někde uprostřed. Pak to doladis na PC.

Napsal: 31 srp 2020, 11:56
od jericho-3
uiqjirka píše:Opět se ukazuje, ze o PD motorech víš uplný pytel. (LOL)
Je velké, štěstí, že ty jo. Vždy jen kvákneš a nejsi schopen vysvělit ani proč je ráno vidět. Tobě vzít drát , tak se rozpláčeš..