Palivové čerpadlo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Palivové čerpadlo

Příspěvek od laciro »

Prosím o radu ohledně passata 2.0TDI 110kw R. V. 2017. Padá do nouzaku a vyskakuje závada 10060 palivové čerpadlo P308D 00 - otáčky příliš nízké. Myslíte že by se loučilo čerpadlo v nádrži? Auto by mělo mít najeto cca 80000km.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

základ je přečíst zívadu vagem, čerpadlo v nádrži pro vysokotlaké čerpadlo to asi nemá, a aby někdo sledoval otáčky čerpadla jsem ještě neviděl
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

slovacek.milos píše:základ je přečíst zívadu vagem, čerpadlo v nádrži pro vysokotlaké čerpadlo to asi nemá, a aby někdo sledoval otáčky čerpadla jsem ještě neviděl
¨

Miloši je to smrtící...:-)
Podle všeho to neměří otáčky, ale měří to odběrový proud čerpadla. Je tam nějaká daná tolerance. Pokud budeš mít ucpaný filtr, nebo sací koš, bude vyšší odběr, resp. nižší otáčky čerpadla.
Pokud máš filtr a sací koš ok, múže být špatný řídící modul palivového čerpadla.
***VAG,PSA,Renault***
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

:D No číslo závady jsem si nevycucal z prstu.
Takto to je vyčtené z VAGu.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

:D No číslo závady jsem si nevycucal z prstu.
Takto to je vyčtené z VAGu.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Ok. Odpoledne to rozhodim a komplet projdu přívod paliva.
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A palivový filtr už jsi měnil ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Když ho posloucháš, nekolísají otáčky čerpadla? U čerpadla bys měl mít ten řídící modul. Pokud by otáčky kolísaly a dokázal bys vyzkoušet čerpadlo naprímo bez modulu, víš hned kde je chyba. Jestli v tom řízení, nebo přímo v čerpadle. Ty moduly semtam odchází. Ale jak říkám, hlavní je průchodnost.
***VAG,PSA,Renault***
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Tak filtr jsem vyměnil. A nic. Otáčky čerpadla kolisají. Je to slyšet i v autě.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Jdu ještě kouknout k tomu čerpadlu
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Nemáte někdo schéma zapojení čerpadla? Jsou tam čtyři silové dráty. Plovák je na vedlejším konektoru.
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Tak jsem zatím vyzkoušel profouknout vedení od čerpadla k filtru. Nic. Zkouška s vratkou u čerpadla do flašky. Nic.
Zítra tam zkusím připojit jinou jednotku.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

laciro píše:Nemáte někdo schéma zapojení čerpadla? Jsou tam čtyři silové dráty. Plovák je na vedlejším konektoru.
co třeba sdělat dekl a mrknou co je za těma pinama připojené třeba budou dva neobsazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chosepm píše:
slovacek.milos píše:
Miloši je to smrtící...:-)
múže být špatný řídící modul palivového čerpadla.
ten modul to je horší jak když máš v piči válce na simensu https://www.youtube.com/watch?v=zz1lZyVEOcU
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Vyřešeno. Byl to opravdu řídící modul palivového čerpadla. Děkuji za pomoc. :worthy:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“