Stránka 1 z 1
Tuk / mazivo na žhavičky / vstřikovače apod
Napsal: 10 lis 2020, 19:38
od golfIV
Ahoj, co doporučíte k namazání na žhavičky? Liqui moly má keramickou pastu odolávající vysokým teplotám, která stojí 50g cca 200,- (keramik paste) a potom keramickou pastu na vstřiky a svíčky, které je polovina a stoji jednou tolik (pro-line injektoren- und glühkerzenfett). Veděl by někdo, zda má smysl investovat do té dražší, nebo ta levnější splní účel stejně? Případně doporučte i jiný produkt, předem díky...
Napsal: 10 lis 2020, 20:36
od Jarda S.
používám grafitovou pastu, kde to koupit neporadím je to komunistický výrobek

Napsal: 10 lis 2020, 20:47
od tukydydes
Dávám od BERU (
BER ZKF01) už jsem to dával X krát, ale zatím jsem neměl tu čest to rozebírat

Napsal: 10 lis 2020, 20:48
od Marek77
Cu800 od Wurthu.
Napsal: 11 lis 2020, 08:32
od roman1648
Používám keramiku od Motipu zrovna teď
Napsal: 11 lis 2020, 10:23
od favo
Nic tam nedávám, jedu to už x roků na sucho a žádný problém. Dotahuji na předepsaný moment a ještě se mi nestalo, ža bych jí nepovolil.
Napsal: 11 lis 2020, 10:29
od roman1648
Já to mažu z principu ty závity,nelíbí se mi to tam rvát na sucho navíc když to někdy skřípe doslova
Problém je ten že tělo žhavky vytočíš a špička tam zůstane - klasika je 1.6Hdi/TDCi
Napsal: 12 lis 2020, 16:24
od tiguan2
Dávám měděnou pastu
Napsal: 12 lis 2020, 17:48
od Pepíček
Marek77 píše:Cu800 od Wurthu.
Přesně tu používám taky. Na žhavky, výfukové štefty, brzdy a vstřiky. U PD vstřiků bych se bál a tam používám motorový olej.
Napsal: 12 lis 2020, 21:15
od RAPIDmen
blbost to je nedavat hlavne ...minimanle hoc čo aj grafitovku do klbov ale proste to nikde nesmie nič ist na sucho ,napr take ducato 3,0hdi dajte tam nove vstreky na sucho a tahajte ich von po roku dovi dopo

)) teraz mam kupenu keramicku bielu pastu od liqui moly do 800°C
Napsal: 13 lis 2020, 06:45
od favo
Ale on se ptal na žhavičky a né vstřiky, u žhaviček je doporučený utahovací moment 10-15Nm to je úplný nic a na závit i když je z hliníku to neklade žádné velké nároky.
Měděnou pastu jsem zkoušel na vodících čepech u brzd a časem vyschla, koupil jsem vazelínu přímo na brzdy s tepelnou odolností přes 1000°C a taky vyschla a zatuhla, jako ta měděná a to je potom radost takový brzdy provozovat a následně rozebírat.
Jediný co se mě osobně osvědčilo, je silikonová vazelína.
Ale možná žhavky nemusím mazat proto, že mi z motoru nikde nic neteče, motor mám krásně suchý a čistý a hliník mi nikde neoxiduje ani na hlavě jak jsem už viděl u spousty aut, který byly v motorovým prostoru zrezivělý a zoxidovaný až hanba.