Stránka 1 z 1

Problém spojky Superb 2 2,0 103KW BMP

Napsal: 30 lis 2020, 18:53
od Car diag
Zdravím, nesetkal jste se někdo s problémem šestikvaltu,auto řadilo jen při cbcíplem motoru, kdyz se nastartovalo a chtěl jsem zařadit jakýkoliv kvalt, tak se to chovala jako kdyby nebyla došláplá spojka a auto melo tendenci se rozjíždět.
Sundala se převodovka, hřídel absolutně bez radiální i axiální vůle, ložisko suché,převodovka řadí normálně, spojka bez známek jakéhokoliv poškození.
Na vedení ke spojce je nějaký plastový regulátor tlaku a pak samozřejmě spojkovy valec u pedálu,dají se tyto dvě věci nějak vyzkoušet?
Nebo je tam ještě něco co by mohlo dělat tento problém?

Napsal: 30 lis 2020, 19:51
od slovacek.milos
přítlačák se seřizuje je tam takový kroužek si to najdi někde na tubeře jak, pak vlásenková prasklina talířové pružiny, co odvzdušnění, zrovna minulý rok jsem stímto motorem měl problém, nakonec jsem dal skoro metrovou hadici na odvzdušnovák, naplnil kapalinou zašlapal utáhl a měl blažený pocit spojka se chytla, před demontáží zkusit spojku připálit, třeba dva roky PD 77 kW borec natláčel kvalty, dal jsem ji mazec až zasmrádla a ;) nevyjde to vždy,

dej novou spojku jinak ti mrdne ;) a někdy ani to nepomůže múžeš mít vzácnou závadu dvouhmoty, bez vůle, vše ok dáš novou spojku a stejný efekt narveš kvalt a atuo popojíždí, vždy to měn celé, práce je tu moc a šetřit se nevyplatí,
třeba ti z toho něco pomůže ;)

Napsal: 30 lis 2020, 20:15
od Car diag
Objednal jsem celou sadu včetně dvouhmoty od Sachsu, jen mě zajímá spíš vedení od pedalu k převodovce..... jestli je tam něco kde se může ztratit tlak a nedovystavi to spojku

Napsal: 30 lis 2020, 21:04
od slovacek.milos
pokud nemáš olšovou nohu tak použij nohu a zapni mozek, šlapej jezdi a přemýšlej, na to už je asi pozdě spojka je venku, ale zkušenost ta je velice cenná ;)

Napsal: 30 lis 2020, 21:19
od Car diag
Nez něco napíšeš, tak čti, psal jsem ze tam nešla zařídit žádná rychlost,predstav si ze jsem přemýšlel, ale nic platné mi to nebylo,furt nic,neřadilo to....
Spis bych potřeboval poradit od někoho kdo tomu rozumí a řešil někdy to vedení spojky a ten přetlakový ventil.

Napsal: 30 lis 2020, 21:36
od slovacek.milos
Car diag píše:val poradit od někoho kdo tomu rozumí a řešil někdy to vedení spojky a ten přetlakový ventil.
prosimtě napiš mi číslo toho přetlakového ventilu, a kam ten přetlak uniká, to teče na zem nebo do nádobky?

Napsal: 30 lis 2020, 22:01
od Car diag
Tohle mě zajímá, je to součástí hadicové vedení a melo by to nějak řešit přetlak, číslo dilu je 1K1721480B
Obrázek

Napsal: 01 pro 2020, 10:18
od roman1648
já myslím že je to násobič tlaku aby šel pedál pěkně lehce, v tom ale problém nebude,myslím si že i když spojka vypadala dobře,bude po ní
Není lamla nápadně silná - jako obložení myslím ??
Jednou jsem dělal OII kde si týpek nechal u nějakého kutila přeobložit jen lamelu a pak mudrovali že to nevypíná,dal tam moc silné obložení,sice snad o 0,5mm ale i tak to nefungovalo
Je tam SAC spojka nebo obyč ?

Napsal: 01 pro 2020, 13:08
od Car diag
Je tam obyčejná spojka vse origo Sachs, dali jsme tam také Sachse, komplet sadu s dvouhmotou a teď klasika pereme se s odvzdušněňím, je na to nějaký fígl,nebo né?
Ten odvzdušňovák kdyz se odjistí ,myslel jsem ze ma druhou polohu,ale tady né, vyletí až ke stropu 😀
,nevim na co tam je nálitek na hadičku, bud děláme něco blbě, nebo jsem z toho blázen.

Napsal: 01 pro 2020, 13:53
od roman1648
Já měnim preventivně i válec u pedálu protože to zpravidla právě nejde se starým odvzdusnit..

Napsal: 01 pro 2020, 14:21
od Car diag
Tak po boji je odvzdušněno,a vše maká perfektně. Na te staré spojce musel být nějaký problém v lozisku, ale kapalina z neho netekla, nebo něco co nebylo vidět na pritlačáku, jsem z toho blázen,ale hlavně že je vše v pohodě a je to z dílny pryč

Napsal: 01 pro 2020, 17:47
od roman1648
Přesně tak hlavně že se zdařilo