škoda octavia 3 nejde nastartovat VYŘEŠENÉ POTKANÝ MOTOR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

škoda octavia 3 nejde nastartovat VYŘEŠENÉ POTKANÝ MOTOR

Příspěvek od karter »

Chlapy zatim jen zběžně starter točí motor však nenaskočí.Nejde se spojit ani s jednotkou motoru.Ostatní jednotky načíst jdou.Je to škoda octavia 3 r.v. 2017 obsah 1.6tdi cr 81kw cxxb
Naposledy upravil(a) karter dne 23 pro 2020, 08:30, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20267
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Neměnil někdo baterku ?? (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Že by kurzschluss ... Jako ti taxikáři na benzině s SIII. Holt ta elektrika
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=176238
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20267
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No ten šel ale aspoň nastartovat
Hele kolega právě ženské tuhle měnil baterku na OIII 2014 žádná novota,dal ji tam a nic,auto motalo jak blbý a nechytalo, tak ji znovu odpojil,prej kurva jsem blbej nebo co a pak už to šlo,dodnes neví proč...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Tak dnes sem to píchl na diagnostiku a chyba v řj motoru je P0562 systémové napěti nízké/trvalý
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33600
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

karter píše:Tak dnes sem to píchl na diagnostiku a chyba v řj motoru je P0562 systémové napěti nízké/trvalý
hotovo lana v piči jedem dom, :) vyměn hlavní relé ;)
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

dnes jsem si stím trochu hrál a zjistil jsem že když mám live data a koukam na napěti tak při startu mi z 12.5V klesne až na 8.5V jednou tam bylo i 6.5V asi má něco moc velký odběr a bere jednotce napětí.Startér se ale toči lehce auto má naj.80tis :? :? :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33600
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nevím jak u OIII ale u blbé feldy MPi když točila normálně ale v řj motoru skočilo 6.99 V tak nedala pokyn ke startu stařilo přiložit vozík a dr, ale napětí v řj motoru prostě min 7V, přitom tam byla téměř nová baterka,
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

a nemělo by být v jednotce vice jak 10V při startu těxh 7 se mi zdá nějak málo
Jinak chyby z jednotek
Motor:
P056200-systemové napětí nízké
U112300-výpadek sběrnice Can
Jednotka ABS:
B116816-napájení snímače úhlu řízení
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

roman1648 píše:No ten šel ale aspoň nastartovat
Hele kolega právě ženské tuhle měnil baterku na OIII 2014 žádná novota,dal ji tam a nic,auto motalo jak blbý a nechytalo, tak ji znovu odpojil,prej kurva jsem blbej nebo co a pak už to šlo,dodnes neví proč...
Toto iste sa mne stalo na kamartovej o3, mali sme odpojenu baterku, nieco sa tam robilo, zapojila sa, a auto nic len tocilo, chyby nic, tak som odpojil pockal 10 min, zapojil a auto hned na brnk naskocilo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

baterku jsem už zkusil odpjit i zkoušel novou a stále nic :?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

A jsou v pořádku pojistky? (rofl) Já jen že se nezmiňuješ že si je kontroloval. Pro motor a ŘJ jich bude jistě hafo a píšeš, že se nejde spojit s jednotkou. To jako když tam nejde šťáva.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Pojistky všechny ok i ty silové v Eboxu s jednotkou se už spojim nebo jak je vidět o pár řádku víš mám vypsané chyby s řj motoru
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33600
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="karter"]a nemělo by být v jednotce vice jak 10V při startu těxh 7 se mi zdá nějak málo


mi se nic nezdá prostě jsem si vzpoměl na feldu MPI, pžitáhl mi to automechanikt, karosář i lakoš, tím tě ale nechcu nikam dostat, ono probereš auto vagem a nejdeš třeba počet přizpůsobených klíčů 0 a hotovo lana v piči jedem dom (LOL)
karter
Aktivista
Příspěvky: 1495
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

chlapy nemá někdo el.schéma jednotky motoru napájení a kostry je to octavia 3 r.v.2016 obsah 1.6tdi cr 81kw moc děkuji
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“