Stránka 1 z 4

Opravu závitů olejových van

Napsal: 19 pro 2020, 11:50
od slovacek.milos
vyřešil jsem konečně problém se zátkama, tři zátky na favorita a závitník bučovice tools a.s. ,tři zátky závitniky kroužky 450 korun, závitní 16x1.5, to zas nějaký blb napsal v kelly závit 16 x 10

Napsal: 19 pro 2020, 13:06
od sky59
Co si pichas?

Napsal: 19 pro 2020, 13:47
od Čert
u váš ještě rostou lysohlávky???

Napsal: 19 pro 2020, 13:52
od dreizig5
řikám už dlouho že je ůplně mimo (LOL)

Napsal: 19 pro 2020, 14:33
od slovacek.milos
moc vás nechápu

kupte si kufr za tři litry na opravu protočených zátek na vypouštění oleje, které stejně nikdy nevyužijete, a vyhulte se matrošem :roll: (LOL) já to píšu jen proto že to třeba někomu pomůže, přeříznout protočený závit M14 na M16

pokud hulíte, valíte lisohlávky, nebo ste úplně mimo tak máte pravdu, ale mimo mísu ;)

Napsal: 19 pro 2020, 14:44
od jericho-3
Miloší, dnes už přešla doba, kdy se olej vyssával z vany čerpadélkem? Samozřejmě všude to není ideál, ale když je auto zapakované jako nemluvně, což ty moderní kraksny vždy jsou, tak filtr je nahoře, vyndáš papírový filtr , vysaješ pod ním zbytek, filtr tam vrátíš a současně vysaješ olej ve vaně..V dnešní době, kdy pomatenci v továrnách doporučují výměnu po 30000km, tak trochu starého oleje nemůže vadit. Ale já nevěřící, jsem si to ověřoval, kolik po vyssátí vyteče po vyndání zátky a je to prdlajs.Nemusíš nic převrtávat a nehrozí ti riziko, že povolší zátku po nějakým idiotovi, který ji tam natočil na koudel a máš problém. :)

Napsal: 19 pro 2020, 15:06
od JozefC
Tiež som overoval odsávačku a po vytočení vane mi vytieklo asi pol deci, čiže gut. Ale nie vždy to funguje, záleží od konštrukcie mierky a vane. U forda a psa motoroch to funguje celkom pekne.

Napsal: 19 pro 2020, 15:49
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Miloší, dnes už přešla doba, kdy se olej vyssával z vany čerpadélkem? Samozřejmě všude to není ideál, ale když je auto zapakované jako nemluvně, což ty moderní kraksny vždy jsou, tak filtr je nahoře, vyndáš papírový filtr , vysaješ pod ním zbytek,nový filtr tam vrátíš a současně vysaješ olej ve vaně..V dnešní době, kdy pomatenci v továrnách doporučují výměnu po 30000km, tak trochu starého oleje nemůže vadit. Ale já nevěřící, jsem si to ověřoval, kolik po vyssátí vyteče po vyndání zátky a je to prdlajs.Nemusíš nic převrtávat a nehrozí ti riziko, že povolíš zátku po nějakým idiotovi, který ji tam natočil na koudel a máš problém. :)
se chápem, ale to vysávání si zkus dej si vanu nalej tam olej a vysávej, vysávačka ten olej vysaje a jak furt saje tak to dno se k tomu stahuje, nejsem teoretik, to si musíš vyzkoušet na vlastní oči,pokud se bavíš o longlife to určitě nejsou pomatenci, olewj na 30000 je a u kamionu i na stotisíc, vyměníš patnáckrát olej a koníka prodáš on ho někdo dojezdí, doba se mění a proti tomu nic neuděláme, třeba rozvody na fokusu 250000 km nebo deset let, borec řekl ste nahlavu to žádný řemen nevydrží, jezdite dál ke slováčkovi s skurvíte si celý vozový park ;)

Napsal: 19 pro 2020, 15:55
od slovacek.milos
JozefC píše:Tiež som overoval odsávačku a po vytočení vane mi vytieklo asi pol deci, čiže gut. Ale nie vždy to funguje, záleží od konštrukcie mierky a vane. U forda a psa motoroch to funguje celkom pekne.

jozef já to zkoušel u vany z alh vysálo ji to fakt dočista, ale vana nebyla na motoru, já to chtěl jen vidět, nevím jak se tá kokotina jmenuje jestli katetr nebo jak ale ten olej se k té hadičce stékal, ze mě blba nikdo neudělá ani prágl s lisohlávkama, mám sem tam i čas ;)

Napsal: 19 pro 2020, 17:56
od šulda
Závit zátky sem ve vaně přeřezával po "silácích" xkrát. To fakt není žádná věda a miloši, na název této témy jsi přišel sám nebo Ti někdo pomáhal :roll: Přesouvám.

Napsal: 19 pro 2020, 18:11
od slovacek.milos
šulda píše:Závit zátky sem ve vaně přeřezával po "silácích" xkrát. To fakt není žádná věda a miloši, na název této témy jsi přišel sám nebo Ti někdo pomáhal :roll: Přesouvám.
se prosím nezlob, řešil jsem to různě i novou vanou a takto jsem to ted pořešil, minulý týden se mi to stalo zrovna dvakrát, mysli si o mě že su kokot ale prostě se to tak stalo, vše jsem napsal jak de život, určitě to někoho nasere ale stím nikdo nic neudělá ;)

Napsal: 19 pro 2020, 18:43
od oktáf
dávám za pravdu jerichovi, už několik let vysávám ze všech mých aut olej zubovkou z ostřikovačů skrz otvor pro měrku a oleje zůstává minimum, vyluxuju s tím i pod filtrem, nemusím odstrojovat dekly ze spoda a neriskuji že servu závit ve vaně. Je to prostě rychlé, čisté a bezpečné :D

Napsal: 19 pro 2020, 18:51
od ROMEK
sice mam odsavačku ale mam to rad ked sa to mení ze spodu a olej pekne vyteče. Sice je to pracnejší odstrojit dekl ale zase sa skontroluje zespodu či neni nejaký problem treba presakujuci olej z prevodovky atd. Auto co ke mne jazdí nemaju žadný problem se zavitem na vane a prve co robím strihnu staru tes. podložku na šrube olejovej vane a dávam vždy novu.

Napsal: 19 pro 2020, 19:00
od NOVON
oktáf píše:dávám za pravdu jerichovi, už několik let vysávám ze všech mých aut olej zubovkou z ostřikovačů skrz otvor pro měrku a oleje zůstává minimum, vyluxuju s tím i pod filtrem, nemusím odstrojovat dekly ze spoda a neriskuji že servu závit ve vaně. Je to prostě rychlé, čisté a bezpečné :D
To jako normálně motorkem z ostřikovačů?

Napsal: 19 pro 2020, 19:35
od JozefC
ROMEK píše:sice mam odsavačku ale mam to rad ked sa to mení ze spodu a olej pekne vyteče. Sice je to pracnejší odstrojit dekl ale zase sa skontroluje zespodu či neni nejaký problem treba presakujuci olej z prevodovky atd. Auto co ke mne jazdí nemaju žadný problem se zavitem na vane a prve co robím strihnu staru tes. podložku na šrube olejovej vane a dávam vždy novu.
Ja to mám podobne, ale mením komplet šrubu s tesnením.