Superb 3, 2016 EURO6 2.0tdi EA 288 EGR dusí volnobeh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Superb 3, 2016 EURO6 2.0tdi EA 288 EGR dusí volnobeh

Příspěvek od octaviask »

Zdravim vospolok...nezvyknem ale skúsim sa opýtať do pléna...možno mi niekto vnesie viac svetla do prípadu...ja som skoro na konci!

EA288 2.0tdi 110kw bez SCR..len oxikat a DPF...po výmene DPF v autorizáku...

vozidlo pri rannom štarte po 3-4 minútach rozkolíše volnobežné otáčky ...tak že 400-750 a občas sporadicky zhasne pretože ten LOOP neudrží...

pri jazde na dialnici 140 tempomat...zasviní DPF po 150-160km....nasleduje regeneracia... po okresnej ceste mozete jazdit a zaplnenie nestupa...


Ale podme riešit najprv EGR!

pre odbornikov:

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/file/tlLVdUE12MH5/21-12-2020-studene-po-jazde-csv
sekunda: 85!

auto rozkolíše EGR systém, zadné LP egr sa štverá skoro k 40%, nasleduje pokles volnobežných otáčok..na čo ECU reaguje stiahnutím oboch EGR ventilov kedze vidi dusenie.....a toto sa opakuje dookola..

Komplet celý systém EGR bol von...vypratý v ultrazvuku, je čistý ako detská prdel...
Jediné čo ostalo, sú zasvinené sacie ventile ako pri TSi....

Oba EGRká funkčné, klapka vo vyfuku funkčna, testovane von.
Všetky riadené testy v ODISE prejdu s výsledkom OK!!! Jednotka je bez závad...
Nevieme nájsť dôvod prečo si ECU takto rozbabre EGR systém až sa občas zadusí....

Ďakujem za akukolvek odbornu radu chlapi :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

Po jednom takovém špeku už automaticky mažu adaptace. Jen ať si to ten křemík naučí vše od nova.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vymazal som všetko čo sa dalo....sa naserem vymažem cely sw a pokoj! Len ono to nie je take jednoduche ako dakedy že vymazat adaptacie. Nič také konkrétne tam nie je..sú tam len jednotlivé učenia komponentov a adaptacie po vymene.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Prehraj komplet SW
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

stalo sa....z 1990 sw som downgradol na 13xx a rovnako...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

skalka200 píše:Po jednom takovém špeku už automaticky mažu adaptace. Jen ať si to ten křemík naučí vše od nova.
Ja by som tiež skúsil capacitor discharge nech sa poriadne premažú a resetujú všetky jednotky, mne to už párkrát pomohlo.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Tak to prehraj zpet na poslední, dalsi vec jak na tom jsou senzory dif. tlaku? Myslim ze to ma 2
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

váha píše:Tak to prehraj zpet na poslední, dalsi vec jak na tom jsou senzory dif. tlaku? Myslim ze to ma 2
no keby som vedel ze 1990 je posledny ale ktovie??? dnes uz nik nevie..moze byt aj komplet ine cislo sw....nie len verzia...

prehram mam to v plane....

diff snimace posluchaju, teda ziadne nelogicke hodnoty tam nevidim...na kluci su 0 + - 2 mbar..... ale ci je pravda ak to ukazuje 50 mbar? 100 mbar? ako to kto odmera ...

bude rovnake auto na testy...dufam ze sa niekam pohneme...otazka moja je ci to auto ma vrcat s takym % egr alebo nie?

ci je problem v motore..ci v jeho riadeni..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Teoreticky bych ti mohl říct co je poslední SW, když dáš číslo jednotky v autě. Radši obě (VW Spare parts a HW číslo).

Asi ti to moc nepomůže, ale aspoň budeš vedět..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

HW: 04L907309R
SW: 04L906026ET

evidujem 2 verzie SW:

1343
1990

dakujem :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Eviduješ správně

EDC17C74- 3.23 2.0 TDI 110kW EU6 CRLB - poslední SW serie - 1990

1343 je předchozí verze, již se nepoužívá.

Vzhledem k tomu, že ti to nefunguje ani s jednou verzí, řekl bych že to není problém řízení motoru (software)

Blbý je že nemůžeš vyzkoušet jinou jednotku..
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

přesněji 1990_V003 tu bych tam nahrál...Ono obecně totiž mají problém stim že na nových autech kde to neni vychozený jim to krásně funguje ale po nějakých KM jim to začne tak nějak blbnout tak tam upravují charakteristiky kvůli opotřebení (rofl)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

FL_04L906026ET_1990__V003

toto mám :)

ale makes no difference...

takže patrame dalej
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Veškerá kabeláž, ukostření, napětí je v pořádku?
chose25
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 dub 2008, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od chose25 »

Vyměn zhavičku 3 valec,snimač tlaku momentu bude to ok :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“