EA288 2.0tdi 110kw bez SCR..len oxikat a DPF...po výmene DPF v autorizáku...
vozidlo pri rannom štarte po 3-4 minútach rozkolíše volnobežné otáčky ...tak že 400-750 a občas sporadicky zhasne pretože ten LOOP neudrží...
pri jazde na dialnici 140 tempomat...zasviní DPF po 150-160km....nasleduje regeneracia... po okresnej ceste mozete jazdit a zaplnenie nestupa...
Ale podme riešit najprv EGR!
pre odbornikov:
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/file/tlLVdUE12MH5/21-12-2020-studene-po-jazde-csv
auto rozkolíše EGR systém, zadné LP egr sa štverá skoro k 40%, nasleduje pokles volnobežných otáčok..na čo ECU reaguje stiahnutím oboch EGR ventilov kedze vidi dusenie.....a toto sa opakuje dookola..
Komplet celý systém EGR bol von...vypratý v ultrazvuku, je čistý ako detská prdel...
Jediné čo ostalo, sú zasvinené sacie ventile ako pri TSi....
Oba EGRká funkčné, klapka vo vyfuku funkčna, testovane von.
Všetky riadené testy v ODISE prejdu s výsledkom OK!!! Jednotka je bez závad...
Nevieme nájsť dôvod prečo si ECU takto rozbabre EGR systém až sa občas zadusí....
Ďakujem za akukolvek odbornu radu chlapi



