Stránka 1 z 1
Škoda Octavia II 2.0i 16V 103kW - nastavení vůle vtřikovačů
Napsal: 04 led 2021, 12:16
od Černohorský
Dobrý den, můžete mi někdo poradit???
Jak se nastavuje vůle na vtřikovačích
(nastavení vahadel - co zamačkávají vstřiky).
Jak vůbec zjistím , kdy mám natočen motor správně, kdy mám nastavovat vůli???
Motor mi dělal, že jsem jej nastartoval a šel nepravidelně, po rozjetí a ujetí několika metrů jakoby ztratil výkon a chcípnul. Pak už šel nastartovat pouze na roztažení. Koupil jsem repas turbo, vyměnil tandemové (vysokoltlaké) čerpadlo, nechal za 20t.kč v Bosch repasovat vstřiky.
Dal jsem to tam vše zpět a je to stejné. Prosím popř, radu i v tomto. Díky Ivan
Napsal: 04 led 2021, 12:21
od roman1648
No divím se že ses do toho pustil aniž by sis tohle zjistil, taky si můžeš ty opravený vstřiky odrovnat když se nenastaví a půjdou na doraz
Dotaz jsi dal do úplně špatné sekce tak ti nikdo nereaguje počítám
jinak popsaný je to tady :
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
jen ty budeš povolovat o 180° - půl otáčky
Napsal: 04 led 2021, 12:29
od Černohorský
Děkuju, povoloval jsem to o půl otáčky. jde mi o to, jak zjistim, že jsem to tou vačkou zamáčkl a zda dobře.
Pokud otočim vačku, vstřik zajede, zmáčkne se na doraz, ale vačkou lze točit dál o něco.
A vstřik se nehýbe. Jde mi oto, jak nastavit tu vačku? nebo to je jedno, hlavně aby byl vstřik zatlačen na max.??? zdá se mi to divné
Napsal: 04 led 2021, 12:35
od roman1648
Jo, točíš motorem a koukáš jak jde vstřik dolů ( vahadlo ),jakmile se zastaví je to na max, povolíš tu kontramatku,LEHCE utáhneš vstřik nadoraz a povolíš o půl otáčky
Ten pohyb vahadla se má správně dělat hodinkama ale každej to stejně dělá od oka a funguje to
Nicméně si myslím že tu závadu co popisuješ to na 99% nevyřeší
Napsal: 04 led 2021, 12:37
od Černohorský
no nevyřešilo to, nevíš, nebo nenapadá tě co s tim dál?
Turbo nové, čerpadlo tandem jiné, vstřiky v Bosch dělané
Napsal: 04 led 2021, 12:42
od roman1648
Hele od stolu těžko radit
Čerpadlo v nádrži tlačí, neseká se ?
Turbo se měnilo proč jen tak že tě to napadlo ?
Něco v paměti závad ? Chce to načíst,měřený hodnoty a co to udělá když to zdechne
Jen tak od pasu mě napadá kabeláž na vstřiky, snímač otáček,kabeláž v motorovém prostoru,E-box ( pojistkovnice ) v motorovém prostoru,jednotka motoru...
toto se nedá opravovat jak žigulík vyměním a jede, tady se bez diagu nehneš, nic ve zlém...
Napsal: 04 led 2021, 12:49
od Černohorský
diagnostiku mám. Píše to pouze snímač otáček kliky, ale ten jsem měnil před cca 2 měsíci. Kluk, co dělá škodovky, říká že to tím neni. Nevim???
Napsal: 04 led 2021, 12:53
od roman1648
No, snímač otáček kliky se ti zdá "pouze"?
Ja to vidím jako zásadní pokud motor zhasina pokud to po vymazání napíše znovu je buď po něm, nebo kabeláž k němu popř jednotka ale na tu se mi to nezdá
Napsal: 04 led 2021, 12:57
od Černohorský
Děkuju, nemyslim pouze. Myslim, že to napsalo jen toto. Než jsem řešil vstřiky a turbo. Ok, prověřim to. Jen že to po roztažení běželo na volnoběh a pak to při rozjezdu zhaslo. Ale i vonoběh byl nic moc.......
Napsal: 04 led 2021, 13:08
od roman1648
Pokud to psalo ještě před opravou snímač otáček,měl jsi začít prvně řešit ten,ne turbo,vstřiky,tandem...takto jsi bratru o 35tis. lehčí a výsledek nikde...

Napsal: 04 led 2021, 13:11
od Černohorský
Jasně. Turbo bylo K.O. - hřídelka ohnutá, nebo vyběhaná a vstřiky pro jistotu.
Vidim, že tomu rozumíš. Přesně o 38 jsem minus (zatim). Neni to mé auto, on si to něchá. ........Čerpadlo stálo 1500, už jsem ho tam nechal, nechtěl jsem ho zas vyndavat.
Napsal: 04 led 2021, 13:14
od roman1648
No, tak teď už nic když je to v této fázi, zkus ten snímač vyměnit, chyba se nesmí znovu objevit a bacha na výrobce,neber nějaký ty levný...
Napsal: 04 led 2021, 13:25
od JozefC
Ty vole nezasieraj tu fórum. Myslíš, že ak dáš príspevok do každej témy, tak budeš mať skôr odpoveď? Nedá sa na to pozerať.