Stránka 1 z 3
U nás - 21C
Napsal: 18 led 2021, 07:25
od rudy5
U nás - 21 C ako sa startovali a zahrievali auta?

Napsal: 18 led 2021, 09:09
od Fugo
Normálně jako vždy, dálkou z okna zapnu bufik a až se nasnídám tak dole stojí ohřátý auto s teplým motorem

Napsal: 18 led 2021, 09:18
od Source
u nás - 15 a náše PDčko s 310 000km na otoč jak nič

a benzínové motory ani nepostrehli že je nejaká zima
Napsal: 18 led 2021, 09:31
od ROMEK
u nás -14 Ja som išiel do prace pešo jak vždy a zohriaty som bol na prevadzkovu teploty v polovice cesty. trochu namrzle mihalnice inak sem nic nespozoroval

Napsal: 18 led 2021, 09:38
od rudy5
Není nad ten benzín stará atmosféra nepriamy vstrek nastarujem oskrabem za 2km auto kúri. V dodávke baterka ani necukla ma dva roky tak sa nabíja , kuriér prišiel ráno o 7h a ze ako naštartoval si ze na dve zhavenia a v pohode fiat ducato

Napsal: 18 led 2021, 10:40
od Source
Nepriamovstrekové atmosféry sú ideál

ja som ráno štartoval golfa VR6 a ani nevedel že je nejaká zima vonku.
Napsal: 18 led 2021, 13:40
od jericho-3
Zlatá slova, starter otočí jednou a BUM už to běží, ani urvaná lambda motoru nevadí...Jo poctivá práce se vždy vyplatí, A to bez bufíku a vyhřáté sedačky a než tam nalezu, vše čisté a prdelka v mechu...A kdo chce pokrok se vším všudy, tak ať si točí, točí a nechytá a nechytá...

Napsal: 18 led 2021, 14:20
od fekálek
Největší problém jsou ty nový diesely s tím inteligentním dobíjením. Soused ma OIII TDI má ji dva roky a už minulej rok v zimě dvakrát nenastartoval. Baterka pořád podbitá jak hovado. Hrozný kraviny. Moje 1.4tsi startuje dobře. Ten benzín je na tohle nedocenitelnej
Napsal: 18 led 2021, 14:29
od rudy5
Nissan co sú nové aj tam je také dobíjanie a majú s tým problémy aj benzínové auta fakt ta baterka ide za chvíľku do hajzlu
Napsal: 18 led 2021, 15:21
od hansdob
Jelikož mám povětšinou stary diesely tak funguju bez problémů a jelikož si troufnu říci že něco málo už pamatuju tak nezbláznit vždyť bývávali větší zimy a zetory,v3s,s5t 138,148 taky startovali ( sice to na něco chtělo fígl ) ale šlo to.
Napsal: 18 led 2021, 15:29
od rudy5
No a niekedy keď sa dávali čítať noviny

a niekedy to trvalo aj celé doobedie.
Napsal: 18 led 2021, 15:38
od hansdob
No tak se dělali ty auta chytrý byli potom takový sečtělý 😂😂😂
Napsal: 18 led 2021, 17:02
od jericho-3
hansdob píše:Jelikož mám povětšinou stary diesely tak funguju bez problémů a jelikož si troufnu říci že něco málo už pamatuju tak nezbláznit vždyť bývávali větší zimy a zetory,v3s,s5t 138,148 taky startovali ( sice to na něco chtělo fígl ) ale šlo to.
Nejhorší byla V3S , ta neměla nastřikování eteru jako S5T. V armádě raději nedělali v zimě cvičení, protože V3S by vyjelo jen málo, pomáhat si plamenem do sání bylo zakázáno. /ale tajně se provádělo/ .Samozřejmě čím více válců , tím lepší start, protože si pomáhají a vždy aspoň nějaký bouchne..Nejhorší co jsem zažil byly 4 válce tatra, které byly na nástavbách , ty chytly málokdy. Ale T 111 to byl MOTOR, proto ji sověti tak milovali. Řidič přinesl nastřikovací kliku, navrzal naftu do válců, pak vzal kámoše a motor velkou klikou protočili a pak zastartoval a BUM. Tvrdili mi, že to lze i tou velkou klikou , když to jsou chachaři nastartovat. Wehrmacht používal auta se setrvačníkem , kde vojclové roztočili setrvačník a pak spojili s klikou motoru a on vydržel nějakou dobu točit s motorem. Stejně tak natáčeli stíhačky a Pancery..A ruský tank měl startování také vzduchem, takže to s motorem zamrskalo, že mu nic jiného nezbývalo. Je to jako s vymetenou předkomůrkou, chce to ryc..U nás ve firmě, když bylo minus 15-20 a T111 měla špatné baterky, tak natočili pomocným motorem buldozer, ten roztáhl T 141 tahač , ta roztáhla Trambusy a další stroje, které neměly bufíka jako T 138 -148, 815 a nakonec Avie, na které bylo třeba tak hodinu kterou se s nimi jezdilo dokola, a až se zadní kola začala točit správně,a z výfuku se bíle pokuřovalo, tak svitla naděje , že se to povede...

Napsal: 18 led 2021, 19:01
od rudy5
O avii ani nehovor svokor mal dve cez zimu to nikdy nechodilo a keby aj tak zase by to muselo byt stále naložené to auto je najväčší omyl už tie posledne boli ako tak
Napsal: 18 led 2021, 19:26
od šulda
Tak u mě v garáži + 8 °C a přesto si pustím i výhřev, mám rád prdel, záda a ruce v teple. Než vyjedu z ulice tak ta atmosféra už i topí. Trošku škoda, s chrochtákem bejvala větší sranda
