BMW e46 problém s Android radiem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW e46 problém s Android radiem
Ahoj kamarád má BMW e46 touring a měl tam origo rádio. Koupil si android rádio chinu bylo tam vše včetně zapojeneho stekru. Vše jsem zapojil, autorádio zapne, ale nejde zvuk. Nevíte jak to u téhle BMW funguje? Nemá se tam něco dopojit?repre jdou od rádia přes něco a nebo jdou kabely od rádia přímo k reprakum? Děkuji za radu
- Fugo
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 říj 2020, 15:28
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
pokud tam zesilovač je tak ho najít, většinou ho mají bmw v kufru za bočním polstrem...
Buď ho odpojíš a kabely si nastavíš, všechno tovede do těch konektorů, ale pokud je tam nějaký hudební systém tak doporučuji zesik rozebrat, vyřadit zesilovače a ponechat jen výhybky pro repro. Dělal jsem to na sedmičce, je to sice trošku pakárna ale zvuk parádní...
Buď ho odpojíš a kabely si nastavíš, všechno tovede do těch konektorů, ale pokud je tam nějaký hudební systém tak doporučuji zesik rozebrat, vyřadit zesilovače a ponechat jen výhybky pro repro. Dělal jsem to na sedmičce, je to sice trošku pakárna ale zvuk parádní...
- Fugo
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 říj 2020, 15:28
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
to si musíš dohledat schéma zapojení toho audia nebo si to propípat, pak konektor uštípnout a potřebný dráty pospojovat, ale jak jsem psal u mojí sedmičky byli uvnitř výhybky na repro tzn aby výšky hráli jen výšky atd... a to jsem tedy zachoval ale to chce někoho kdo je ochoten ten zesilovač rozebrat a deaktivovat ty koncáky v tom.
A co on tam měl za rádio a co si tam místo toho koupil? .Pokud koupil přímo náhradu určený k tomu autu , tak by to mělo hrát.Pokud tam měl ozvučení Harman Kardon, tak je v zadu zesilovač. ted je rozdíl jestli má sedana nebo touringa,podle toho ty zesilovače jsou umístěný v kufru. V každým případě moc znalej nejsi , když si nedokážeš ani změřit jestli máš repra přímo na konektoru.Jako zacvaknou dva konektory do sebe není umění. Rozhodně vývod na zapnutí konce a tím pádem i antenního zesilovače má každý autorádio co jsem já na světě.Zesilovač můžeš logicky i vyřadit, ale musíš to přepojit. Ke všemu ty konektory jsou na netu popsaný tudíž se dá vše doměřit. E46 má více jak jednu variantu provedení a pak následně i konektorů. Hodně zdaru
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Vyndat origo dobrou muziku a dát si tam takovej shit to je trend doby a pak zjistí že zrušil komunikaci s ostatními jednotkami a má vysoký odběr že za týden nemastartuje 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Fugo
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 říj 2020, 15:28
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
já bych mu až tak nenadával, nevíme co tam měl, nevíme co tam dává...
Pokud tam nějaký systém byl tak zachovat výhybky, pokud tedy zůstanou repro, je to naladěný.
Dával jsem si před časem čínskej android do transita a je to minimálně o řád jinde (výš) než origo rádio, je připojený na CAN takže hlasitost zvyšuje, origo ovládání z pod volantu akceptuje taky a mám na víc 7" displej, DVD mechaniku, USB, GPS, BT, WiFi, kamery (předek a zadek), dohrál jsem si tam Torque a Forscan.... komunikuje to OBD.
A co se týče koncáků tak daleko vyšší výkon až jsem musel vyměnit origo repro protože to nešlo dát nahlas jak chrastila...
Takže ne každá čína musí být zákonitě špatná, chce to vybírat na konkrétní auto.
Pokud tam nějaký systém byl tak zachovat výhybky, pokud tedy zůstanou repro, je to naladěný.
Dával jsem si před časem čínskej android do transita a je to minimálně o řád jinde (výš) než origo rádio, je připojený na CAN takže hlasitost zvyšuje, origo ovládání z pod volantu akceptuje taky a mám na víc 7" displej, DVD mechaniku, USB, GPS, BT, WiFi, kamery (předek a zadek), dohrál jsem si tam Torque a Forscan.... komunikuje to OBD.
A co se týče koncáků tak daleko vyšší výkon až jsem musel vyměnit origo repro protože to nešlo dát nahlas jak chrastila...
Takže ne každá čína musí být zákonitě špatná, chce to vybírat na konkrétní auto.
Nezlob se ale nejni tam jediná nadávka a po zkušenostech jak se tyhle strojky s androidy sekaj problémy s BT vybijenim o kvalitě zvuku nebo obrazu se nemá smysl bavit jsem, jen takový pozorovatel (osobně jsem pár takových aut dával do původního stavu) 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!