Cerpadlo 2.0 TDi CEGA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Cerpadlo 2.0 TDi CEGA

Příspěvek od Vedo125 »

Zdravím. Věděl by někdo, zda je 100% vysokotlaké cerpadlo na Octavii II 2.0 TDi RS CEGA záměne za cerpadlo s číslem : 0 445 010 533 (03l 130 755 AB) - pro ten kód sem nasel určen na motorizace 2.0TDI 81kW/103kW/125kW (CFFB, CFGB, CLJA, CLCA)

Díky! ;)
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2062
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ano je, 100%. Jenda T4 je má nový za super cenu
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

No pro piezo což je cega by mělo být 03l130755 a myslim že to co píšeš tam nebude fungovat. Ale jestli to nekdo zkoušel a makalo to tak Ok
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

Prave už ho tam mam, ale řeším problém s výkonem. Auto mělo na brzde kolem 140koni a 320nm, čili 30 koni někde chybí.. Turbo s regulaci Ok, dpf vyřešen, vstriky po kontrole ale ještě budem zkoušet jiné. Diag cistej bez závad. Tak mi napadá asi nedává jiné množství nafty to cerpadlo.. je na nem i ventil N290.
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Jestli ti při plném výkonu nepadá tlak na railu, tak to čerpadlem nebude.
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

A co množství nafty skrz regulátor na cerpadle? Nemůže se to lišit v dodáványm množství nafty piezo vs elektromagnety vstriky?
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Jde o tlak na railu. Jestli se rovná skutečný tlak požadovanému, tak je nafty od čerpadla dostatek. Kdyby tlak na railu nedosahoval požadovaného, tak by to samozřejmě vliv na výkon mělo. Předpoklad je, že nekecá tlak. senzor na railu.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@Vedo125
Jsem myslel, žes to vyřešil, když jsi vlákno v pátek smazal :)

Nevím no, ale ETKA jen pro CEGA záměrně píše, jak už zmínil váha
03L130755 odpadlo
03L130755A (Bosch 0445010543)

nebo v repasu
03L130851X odpadlo
03L130851AX (Bosch 0986437410)

stejně jako pro ostatní, Jetta, Leon, motory CBDA, CBDB

to co tam máš nyní je nahrazeno 03L130755AA, bacha dvě AA ne jedno ;)
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

A nemůže kecat regulační ventil N290 na tom cerpadle přímo? Regulátor na rail listě je davanej novej. Jde mi o to asi se v něčem neliší ten regulátor na cerpadle, ze muže poskytovat menší množství nafty když není přímo určen pro CEGU s piezo vstrikama.
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“