PIN budíků EOS 2008

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milalof
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 kvě 2013, 12:43
Odpovědi: 0

PIN budíků EOS 2008

Příspěvek od milalof »

Ahoj, poradíte prosím, ať mám v tomto trochu víc jasno? :

Jak se pozná generace imobilizéru z čísla budíků, z VIN?

PIN/SKC pro přehození budíků se vyčítá z budíků, ale zadává se select ECU (způsob vyčtení dle typu ECU (Řídící jednotky)?

Ve VAG Tacho 5 je select ECU, ale nikde v návodu jsem neviděl Bosch EDC17CP14.. (Dedukoval jsem, nejspíš špatně, že je potřeba zvolit ECU ze které se vyčítá PIN.)
Soubory VAG TACHO, co byly na videích se zdají, jako by k VAG Tacho 5 byla knihovna se spoustou Přístupů dle ECU, ale snad nikde volba EDC17CP14.

Mám polodot budíky 1Q0 920 864 A (bez pinu)
A těšil jsem se na nové budíky z 1Q0 920 874 A (které přišli z Allegra bez pinu) Dají se vůbec vyčíst VAG TACHO 5?


Předem děkuji
DOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 lis 2007, 18:26
Odpovědi: 1
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od DOMI »

Tady ti VAG tacho nepomůže, u tebe to není jenom o Pinu ale potřebuješ CS,VIN,MAC, Power class ..... V budíku je CDC tam už potřebuješ lepší nářadíčko.
milalof
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 kvě 2013, 12:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milalof »

DOMI píše:Tady ti VAG tacho nepomůže, u tebe to není jenom o Pinu ale potřebuješ CS,VIN,MAC, Power class ..... V budíku je CDC tam už potřebuješ lepší nářadíčko.
TZN potřebuju kabel něco jako MPPS V21?
Stáhnout si pomocí toho DUMP eeprom z ECU BOSCH EDC17CP14?
Pak zkusit poznat v hexaeditoru, jestli najdu něco co se bude jmenovat CS, VIN,MAC, Power class a přeložit do desítkové soustavy?

Nebo jsem koukal, že existují nějaké weby kde uploaduju data a oni ví kde to najdou a pěkně mi to zobrazí? (https://carlabimmo.com/immo-bypass)

K čemu jsou ty CS,VIN,MAC, Power class?
Dle návodů na změnu Budíků a klíčů byl potřeba PIN budíků nových a starých pro spárování. Někde bylo potřeba znát PIN, dílnu a Datum?
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 850
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Na dekódovanie EDC17 budeš potrebovať dump eeprom aj flash, keď ich budeš mať pošli mi ich.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

podle roku a RJ budeš mít immo 4 generace. bohužel s pinem a VAGem už nic neuděláš. je potřeba dopárovat immo data bud z RJ motoru do budíků nebo naopak. hlavně CS a MAC, pin až tak duležitý není. neslouží pro vypočet autorizace startu
váha
Aktivista
Příspěvky: 3879
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Okura píše:podle roku a RJ budeš mít immo 4 generace. bohužel s pinem a VAGem už nic neuděláš. je potřeba dopárovat immo data bud z RJ motoru do budíků nebo naopak. hlavně CS a MAC, pin až tak duležitý není. neslouží pro vypočet autorizace startu
Tak a ted z toho bude mit zamotanou hlavu protoze na face psali... (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
milalof
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 kvě 2013, 12:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milalof »

jozef9 píše:Na dekódovanie EDC17 budeš potrebovať dump eeprom aj flash, keď ich budeš mať pošli mi ich.
Díky. To budu rád.

Lze zkopírovat ta data z Eepromky pomocí MPPS V21?
Nebo se hodí něco jiného?

Když budu mít CS,VIN,MAC, Power class už mi bude stačit i VCDS?

Moc to nepotěší, když VAG Tacho nepomůže. Za čas to budou dávat za poplatek z Cloudu..
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 850
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Najprv musíš zistiť čo máš v prístrojovke a podľa toho sa odraziť.

Obrázek
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Sezen supervaga, tam to udelas jednoduse pres redukci ajns cwai, pokud to ovsem budou podporovane budiky, ne vsechny umi, ale tyto by mel umet. Myslim, ze ti to usnadni praci, ale uvidis, co ti vyjde jako nej reseni.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
milalof
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 kvě 2013, 12:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milalof »

Rozebral jsem ty novější budíky 1Q0 920 874 A a mám:
MICRONAS CDC 3217G C1 2723 220816.001.5622F 7516´ A2C53211929
+
24C32WQ STK750P TJ=> XProgM?

Ty starší jsou v autě a bude je potřeba též zkontrolovat? Bojímse odpárování při odpojení. Když odpojím baterku neměl by to být problém vyndat a vrátit?
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 850
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Na MICRONAS CDC 3217 potrebuješ Xprog, neviem či máš ale riešil by som to ako navrhuje ThrashTheTrash a radšej zohnal niekoho, kto má niečo cez OBD. Na 24C32 ti stačí obyčajný programátor, na Micronas si kupovať Xprog, no neviem, ty sa musíš rozhodnúť.
milalof
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 kvě 2013, 12:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milalof »

jozef9 píše:Na MICRONAS CDC 3217 potrebuješ Xprog, neviem či máš ale riešil by som to ako navrhuje ThrashTheTrash a radšej zohnal niekoho, kto má niečo cez OBD. Na 24C32 ti stačí obyčajný programátor, na Micronas si kupovať Xprog, no neviem, ty sa musíš rozhodnúť.
Měl by mi stačit SuperVAG K+CAN Plus 2.0?
Případně má někdo poblíž Prahy SuperVAG?
Na youtube jsem viděl video kde někdo přes Xprog přidával Staging.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 850
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ja som videl na MHH, kde sa minimálne piati trápili s Xprogom s touto konkrétnou prístrojovkou. Mám ho, je to dobrá vec, ale niekedy sa natrápiš.
DOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 lis 2007, 18:26
Odpovědi: 1
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od DOMI »

Nic se nestane, předtím si zapiš kódování ABS pro jistotu.
milalof
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 06 kvě 2013, 12:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milalof »

jozef9 píše:Ja som videl na MHH, kde sa minimálne piati trápili s Xprogom s touto konkrétnou prístrojovkou. Mám ho, je to dobrá vec, ale niekedy sa natrápiš.
Též by se mi líbilo, ale měl bych Xprog pak spíš na hraní.

Koukal jsem po jednodušším řešení pro osobní potřebu, ale nevím zda pomůže?
Bylo by to SuperVAG 2.0, kde byl vypsaný i CAN security access code reading pro CDC3217/97 NEW, ale nevím zda s tím máte zkušenost?:
https://www.aliexpress.com/item/4001115655953.html

Možná by bylo lepší podpořit někoho a ze zajímavosti se podívat na postup.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“