O1 zimáky sjeté vnitřky - přitom geo byla dělaná - nová geo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 zimáky sjeté vnitřky - přitom geo byla dělaná - nová geo
Tak po zimě jsem na tý svojí O1 ASV rv 2004 přehazoval kola a z hrůzou zjistil, že vnitřní strany mají výrazné opotřebení vzorku než vnější...3,5mm vs 6,5mm (Continental T850) a tím pádem hledám důvod...cca před rokem a půl jsem měnil pravý kulák a pak dal auto na geometrii...doháněl mi to na pravé spojovací tyči...od té doby se na nápravě nic neměnilo...nepočítám vnitřní kineťák, protože tam se sice ten čep sundaval znova, ale ofixoval jsem si to a hlavně jsme to dělali před necelým měsícem a auto te´d moc nejezdí - takže ten problém tam byl dřív...samozřejmě na tu geošku to dám znova a asi si pak řeknu o protokol a dám ho sem, ale hledám důvod, co by mohlo způsobit, že se najednou takhle rozhodila...nějakou výraznou díru jsem já ani mladá nevymetli...jen standart
Naposledy upravil(a) OťasTDi dne 15 dub 2021, 06:15, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
To je právě ten problém - já s tenkrát nevzal protokol a nenechal ho tady posoudit, což teď už rozhodně udělám....ale rozhodně odklon čili povolení kuláku a seřízení na těch excentrických dírách nedělali...já na ně z povzdálí koukal a jen dělali tu spojovačku....jenže to by byla jen jedna strana...ta pravá kde jsem měnil čep....ale proč stejně i na levé, kde se nic nedělalo
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
tie diery v ramenách majú aj tak dosť malý vplyv na nastavenie odklonu. Ak sú unavené predné silentbloky v ramenách tak to v tých drážkach nedoženieš. Skontroluj nápravu, ak bude ok vymeň tie silenty a choď na geo. viac nevymyslíš
otázne je, či aj tá geo bola vtedy urobená dobre. Protokol nemáš takže nejak si to nevieš potvrdiť.
otázne je, či aj tá geo bola vtedy urobená dobre. Protokol nemáš takže nejak si to nevieš potvrdiť.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Velká sbíhavost. Příčin nespočet,od špatně udělaný geo po volnější selenty v ramenech. Ty gumy se nesjely po 200km, je to blbý ale správně máš kontrolovat vozidlo před vyjetím,na ty gumy jsi mohl příjít ještě zavčas,kdy se daly zachránit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Hele kluci priznavam pred cca rokem silenty cili puky meneny...pouzil jsem origo ale geo jsem po tomhle zasahu nedelal....nejak mi nedoslo ze to ma vliv a ted nevim zda ten cep a geo byla pred nebo po
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Řešil jsem stejný problém, geometrie dělaná v několika servisech a výsledek byl tuším tři sady letních pneu v hajzlu za jednu sezónu. Až v posledním servise si dali tu práci a zkontrolovali podvozek a zjistili, že mám vytržený zadní silentbloky v předních ramench, takže tvrdit že puky s tím nemají nic společného je zcestné.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Na odklon kola mají vliv oba dva silentbloky ramene. Když jsou vymačkaný, auto na ně lehne a zvětší se negativní odklon kola(sjíždí se vnitřek kola). Ruku v ruce se rozhodí i sbíhavost, respektive budeš mít na autě rozbíhavost (řídící tyč je za kolem, ve směru jízdy) tudíž se opět budou kola sjíždět zevnitř.
Mě tohle natrápilo dost a vyřešily to plný puky. Mělo to za následek ještě jeden pozitivní následek a to ten, že se absolutně přestaly třepetat brzdy. Kotouče se podle mě nikdy nezkroutily ale lítalo to v těch silentblokách. I v novejch. Teď mám s plnejma pukama nalítáno několik desítek tisíc km a je svatej klid. Přestalo to vyloženě jen po výměně těch puků.
Mě tohle natrápilo dost a vyřešily to plný puky. Mělo to za následek ještě jeden pozitivní následek a to ten, že se absolutně přestaly třepetat brzdy. Kotouče se podle mě nikdy nezkroutily ale lítalo to v těch silentblokách. I v novejch. Teď mám s plnejma pukama nalítáno několik desítek tisíc km a je svatej klid. Přestalo to vyloženě jen po výměně těch puků.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi