Stránka 1 z 2
VW Bora 1.9TDi 85kw ide na 3 valce
Napsal: 23 dub 2021, 19:11
od BLOWNY
VW Bora 1.9 TDi 85kw, AJM
Zdravím, keď sa auto zohreje, začne ho škubať vyskočí ESP a ide na 3 valce, najskôr som napružil kontakty na konektroroch čo idú k vstrekom, nepomohlo, teraz som vymenil celý elektrický zväzok čo ide k vstrekom (tá rampa v hlave) a stále na 3 válce. Robí to len po zohriatí, za studena nič, normálne sa zohreje na 90 stupňov ešte chvíľu ide a potom kontrolka ESP a na 3 valce, vypnem zapnem motor a ide na 4 valce a po chvíľke jazdy (100m) znova na 3 valce.
Chyby z VAGu (za každým premazané, nejde mi do hlavy prečo to robí 4. vstrek a raz to ukázalo ako 1. vstrek)
Niekto vie čo by to mohlo robiť?
Napsal: 23 dub 2021, 19:24
od Tomas.cz
Když to zlobí, jak vypadá blok měřených hodnot 13, tzn. korekce?
Napsal: 23 dub 2021, 19:30
od BLOWNY
Tomas.cz píše:Když to zlobí, jak vypadá blok měřených hodnot 13, tzn. korekce?
Keď vyhodí 4. vstrek, 2 a 4 +-3mg, keď vyhodí 1. vstrek, 1 a 3 +-3mg
Keď ide na 4 valce, krásne hodnoty max 0,3
Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Napsal: 23 dub 2021, 21:03
od ROMEK
dosť často je problem v zvazku v hlave ktory je ponorený v oleji. Niekedy pomože napruženie kontaktov a prehriate spoločnej kostry. Uplne najlepšie ked sa ten zvazok vymení za nový stal okolo 60eur ale či sa ešte dá objednať nevím su to stare vraky
Napsal: 23 dub 2021, 21:30
od BLOWNY
ROMEK píše:dosť často je problem v zvazku v hlave ktory je ponorený v oleji. Niekedy pomože napruženie kontaktov a prehriate spoločnej kostry. Uplne najlepšie ked sa ten zvazok vymení za nový stal okolo 60eur ale či sa ešte dá objednať nevím su to stare vraky
Ako píšem, nepomohlo napruźenie ani výmena zväzku

Napsal: 23 dub 2021, 21:36
od Tomas.cz
A co zkusit ESP vypnout ještě před tím než tato chyba nastane?
Napsal: 23 dub 2021, 23:00
od BLOWNY
Tomas.cz píše:A co zkusit ESP vypnout ještě před tím než tato chyba nastane?
Skúšal som, nepomôže
Napsal: 24 dub 2021, 04:57
od Pája 19
Zkus prohodit vstřiky mezi sebou.
Napsal: 24 dub 2021, 08:46
od Rayx
BLOWNY píše:
Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Otázka je jak taky vypadá zvazek od zásuvky na hlavě k ECU. Ta 18071 (zkrat na +) je podezřelá

Napsal: 24 dub 2021, 08:50
od BLOWNY
Pája 19 píše:Zkus prohodit vstřiky mezi sebou.
Dôvod?
Napsal: 24 dub 2021, 08:51
od BLOWNY
Rayx píše:BLOWNY píše:
Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Otázka je jak taky vypadá zvazek od zásuvky na hlavě k ECU. Ta 18071 (zkrat na +) je podezřelá

Ten plánujem dnes skontrolovať, budem písať
Napsal: 24 dub 2021, 13:16
od BLOWNY
BLOWNY píše:Rayx píše:BLOWNY píše:
Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Otázka je jak taky vypadá zvazek od zásuvky na hlavě k ECU. Ta 18071 (zkrat na +) je podezřelá

Ten plánujem dnes skontrolovať, budem písať
Skontrolované, premerané stále blbne, už mi to prídem, že to robí permanentne. Rozbieham sa do kopca (studený motor) a začne ho škubať a hodí ho na 3 valce, to isté aj za tepla. Takže asi vstreky čo?
Napsal: 24 dub 2021, 22:01
od Huml
nalogovat kanál 23
Napsal: 25 dub 2021, 17:07
od Pepíček
23, to dává smysl. Pokud se nepohybuje jehla trysky, kanál 23 to odhalí. Byl by to jeden z mála případů, kdy by se pokazil PD vstřik. Většinou mají jen špatné hodnoty ale že by umíral úplně, se vidí méně často.
Napsal: 26 dub 2021, 06:12
od roman1648
Vstřik,kabeláž nebo jednotka KO