O3 2017 efekt dokřupnutí plynového pedálu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O3 2017 efekt dokřupnutí plynového pedálu
Přiznám se, že nemám s takto novou oktávkou ještě zkušenost...mám tu O3 1,6TDi 81kw rv 2017...jel jsem to projet kvůli zahřátí a zarazilo mě, že kdykoliv jsem dal plný plyn tak na podlaze v pedálu křuplo a ještě šel o cca 3mm došlápnout....to asi nemá tak být origo, né?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Tak to jsem fakt potřeboval...Tiguane....uvažuji o koupi...od kluka co chtěl diagnostiku....tak mi dovolil si to projet a protáhnout, abych věděl jak to jede....auto jsem nastartoval...cca 3km vesnicí v klídku, pak do kopce do serpentýn, tam plný plyn nejde, pak další vesnice a konec obce a.....plný plyn na rovném dlouhém úseku pane bože....já je na 90ce 160
měl bych se zamyslet sám nad sebou
ale auto se mi líbí...takže jen se ptám na ten zvláštní jev s křupáním pedálu na podlaze...je to přímo v tom tělese pedálu
a když jsme u toho....s čím má tenhle motor nejznámější problémy? bohužel jsem si nezapamatoval kód ale 81kw 2017 (znalci budou vědět)




a když jsme u toho....s čím má tenhle motor nejznámější problémy? bohužel jsem si nezapamatoval kód ale 81kw 2017 (znalci budou vědět)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Podľa mňa si len zatlačil doraz. Ja na oboch RS to mám rovnako.
Niekoľko krát sa mi to stalo, že som akoby pretlačil plynový pedál.
Ja osobne by som 1.6ku nebral radšej zobrať 2 liter ale asi cenový strop nepustí . Drahé vstreky, turbo, DPF. Inak má trošku horší zvukový prejav ako dvojlitre, trocha viac duní na dialnici. Ja pri 140 na dialnici motor nepočujem.
Niekoľko krát sa mi to stalo, že som akoby pretlačil plynový pedál.
Ja osobne by som 1.6ku nebral radšej zobrať 2 liter ale asi cenový strop nepustí . Drahé vstreky, turbo, DPF. Inak má trošku horší zvukový prejav ako dvojlitre, trocha viac duní na dialnici. Ja pri 140 na dialnici motor nepočujem.
je to poziia kde riadiaca jednotka uz vie ze chces max vykon. co viem stare BMW (aj dnesne) to maju, moja oktavka to ma a vela dalsich aut.
u automatu to sposobi to ze radi fak az pri velmi vysokych otackach , co presne to spravi u manualu , neviem.
mimochodom u automatu a dieslu je to pekne blbo vymyslene , ide to daleko za max krutiaci moment , a zrychlenie paradoxne spomaly ...
u automatu to sposobi to ze radi fak az pri velmi vysokych otackach , co presne to spravi u manualu , neviem.
mimochodom u automatu a dieslu je to pekne blbo vymyslene , ide to daleko za max krutiaci moment , a zrychlenie paradoxne spomaly ...
Hele tohle je prostě láska na první pohled, svezl jsem se a moc se mi líbí...má opravdu zaručených a škodovkou potvrzených 92tis km, je to po jediném majiteli, koupeno v té samé škodovce, co byla servisována....vše doložitelné...vzhled, výbava, interiér se mi líbí, jízdní vlastnosti taky....já už pak budu měnit olej + filtry po 12tis/1rok....do nafty vždy VIF, jsem na auto vcelku pečlivý...tak možná i třeba něco ještě vydrží a nezrujinuje mě
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Na DSG to pri stlačení samozrejme preradí aj o 3 stupne. Ale myslím, že on chcel vedieť len ten pazvuk po stlačení ozaj plynu na podlahu.
Ak sa ti páči tak nieje čo riešiť. Známi čo je menchanik tak servisuje Taxiky s týmto motorom niektoré majú cez 400tkm a pôvodné vstreky, DPF takže je to asi aj o šťastí a nejazdiť zasa na tom ako dedko.
Ak sa ti páči tak nieje čo riešiť. Známi čo je menchanik tak servisuje Taxiky s týmto motorom niektoré majú cez 400tkm a pôvodné vstreky, DPF takže je to asi aj o šťastí a nejazdiť zasa na tom ako dedko.
Presne tak, už v podstate všetky nové autá majú tú "kickdown" funkciu, kvoli obmedzovaču rýchlosti, ked ho prešlapneš tak auto zacne tahat aj ked mas zapnuty obmedzovac
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion