O3 2017 efekt dokřupnutí plynového pedálu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4899
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

O3 2017 efekt dokřupnutí plynového pedálu

Příspěvek od OťasTDi »

Přiznám se, že nemám s takto novou oktávkou ještě zkušenost...mám tu O3 1,6TDi 81kw rv 2017...jel jsem to projet kvůli zahřátí a zarazilo mě, že kdykoliv jsem dal plný plyn tak na podlaze v pedálu křuplo a ještě šel o cca 3mm došlápnout....to asi nemá tak být origo, né?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Ty dávaš při ohřívání motoru plnej plyn?
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4899
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tak to jsem fakt potřeboval...Tiguane....uvažuji o koupi...od kluka co chtěl diagnostiku....tak mi dovolil si to projet a protáhnout, abych věděl jak to jede....auto jsem nastartoval...cca 3km vesnicí v klídku, pak do kopce do serpentýn, tam plný plyn nejde, pak další vesnice a konec obce a.....plný plyn na rovném dlouhém úseku pane bože....já je na 90ce 160 :o :o :o měl bych se zamyslet sám nad sebou :? ale auto se mi líbí...takže jen se ptám na ten zvláštní jev s křupáním pedálu na podlaze...je to přímo v tom tělese pedálu

a když jsme u toho....s čím má tenhle motor nejznámější problémy? bohužel jsem si nezapamatoval kód ale 81kw 2017 (znalci budou vědět)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4899
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jo a najeto zaručených škoddovkou ověřených 92tis km
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

tzv Kick down , este si to v ziadnom aute nezazil ?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4899
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Ne....netusim
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

heh. No nie je to vada, je to normálne :)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Podľa mňa si len zatlačil doraz. Ja na oboch RS to mám rovnako.

Niekoľko krát sa mi to stalo, že som akoby pretlačil plynový pedál.


Ja osobne by som 1.6ku nebral radšej zobrať 2 liter ale asi cenový strop nepustí . Drahé vstreky, turbo, DPF. Inak má trošku horší zvukový prejav ako dvojlitre, trocha viac duní na dialnici. Ja pri 140 na dialnici motor nepočujem.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

je to poziia kde riadiaca jednotka uz vie ze chces max vykon. co viem stare BMW (aj dnesne) to maju, moja oktavka to ma a vela dalsich aut.
u automatu to sposobi to ze radi fak az pri velmi vysokych otackach , co presne to spravi u manualu , neviem.
mimochodom u automatu a dieslu je to pekne blbo vymyslene , ide to daleko za max krutiaci moment , a zrychlenie paradoxne spomaly ...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4899
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Hele tohle je prostě láska na první pohled, svezl jsem se a moc se mi líbí...má opravdu zaručených a škodovkou potvrzených 92tis km, je to po jediném majiteli, koupeno v té samé škodovce, co byla servisována....vše doložitelné...vzhled, výbava, interiér se mi líbí, jízdní vlastnosti taky....já už pak budu měnit olej + filtry po 12tis/1rok....do nafty vždy VIF, jsem na auto vcelku pečlivý...tak možná i třeba něco ještě vydrží a nezrujinuje mě
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

to je automat? občas jezdím octavkou 2015 dsg a má to taky když to šlápneš mělo by to víc podřadit
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Na DSG to pri stlačení samozrejme preradí aj o 3 stupne. Ale myslím, že on chcel vedieť len ten pazvuk po stlačení ozaj plynu na podlahu.

Ak sa ti páči tak nieje čo riešiť. Známi čo je menchanik tak servisuje Taxiky s týmto motorom niektoré majú cez 400tkm a pôvodné vstreky, DPF takže je to asi aj o šťastí a nejazdiť zasa na tom ako dedko.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

O3 mají ten kick down i v manuálu, nejen automaty, je to kvůli omezovači rychlosti
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4899
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Huml ma pravdu....uz jsem zapatral.....je to manual 5q.....budu se o ni starat...olej 507.00 kazdych 13 tis km a nafta benzina+ vif....nastrik spodku, vyvoskovani dutin...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Presne tak, už v podstate všetky nové autá majú tú "kickdown" funkciu, kvoli obmedzovaču rýchlosti, ked ho prešlapneš tak auto zacne tahat aj ked mas zapnuty obmedzovac
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“