Stránka 1 z 2
S max odvzusneni po vymene filtru
Napsal: 07 kvě 2021, 18:28
od OťasTDi
Kluci jak postupujete po vymene palivaku u tehle peugeot dvoulitru? Zalil jsem naftou a nechtel chytit....desne trapeni....uplny extrem...uz bezi ale na to musi byt nejaky figl
Napsal: 07 kvě 2021, 19:10
od hansdob
Odsavacka
Napsal: 07 kvě 2021, 19:21
od OťasTDi
kam jí napojíš? já povolil trubky...zalil filtr, nedávalo to, tak tlakovkou na brzdy...taky nepomáhalo, bálónek...vytřískal jsem baterku, tak boostr a týrat dál....už jsem to vzdával.....tak startsprej a pak najednou chytil a běžel...to přeci není normální
Napsal: 07 kvě 2021, 20:25
od Pepíček
Normální to nejni. Je už špatná nízkotlaká část čerpadla. Těhle volovin jsme se už napeklovali dost. Když se laborovalo, co je v řiti, jestli čerpadlo nebo vstřiky, když auto zlobilo. Pokaždý, když se dalo čerpadlo na repas, tak se zalilo naftou a i filtr, auto vždycky naskočilo bez problému asi na druhý pokus. Takže je to čerpadlem. Ono když se pak odvzdušní, tak funguje normálně ale abys to takhle tejral, to normální nejni.
Napsal: 07 kvě 2021, 21:11
od JozefC
Ale no. Žiadnu vedu v tom nehľadaj a normálne to je ak padne nafta z potrubia. Žiadne ko čerpadlo. Filtrov som u forda vymenil 1000. Pumpu , alebo odsávačku napoj za filter, ideálne čím bližšie k čerpadlu a vytiahni aspoň liter. To, že uvidíš naftu je málo. Potom to chytí ako má po chvíli, ale nesmieš to mať otvorené, lebo tuto nafta padá ako z voda v hajzli .

Napsal: 07 kvě 2021, 22:20
od Pepíček
Jak si mám teda vysvětlit, že čerpadlo po repasu saje a tlačí naftu jak o život? Kdyby to bylo jednou, tak neřeknu ale bylo to pokaždý.
Napsal: 08 kvě 2021, 11:01
od JozefC
Ja ti neviem chlape. Odvzdušňujem to tak, ako sa má podľa dielenskej príručky s prípravkom a v živote som problém nemal.
Napsal: 10 kvě 2021, 07:26
od roman1648
Já u Fordu vždycky vrazím balonek z Peugeota,pumpuju až je tvrdej a pak start,nechám chvíli běžet,pak vypojím balonek napojím zpátky co nejrychleji a hned start aby nafta nestihla spadnout
Je potřeba teda balonek nebo starou AC pumpu ze škodárny a taková plastová přechodka - aby šla cvaknout do rychlospojky
Napsal: 10 kvě 2021, 09:17
od OťasTDi
Jsou podobné problémy i s koncernovýma Railama?
Napsal: 10 kvě 2021, 09:33
od roman1648
Tak tam si pustí čerpadlo přes akční členy a je to, není problém.
Ford čerpadlo nemá, ani balónek
Napsal: 10 kvě 2021, 12:44
od ROMEK
roman1648 píše:Já u Fordu vždycky vrazím balonek z Peugeota,pumpuju až je tvrdej a pak start,nechám chvíli běžet,pak vypojím balonek napojím zpátky co nejrychleji a hned start aby nafta nestihla spadnout
Je potřeba teda balonek nebo starou AC pumpu ze škodárny a taková plastová přechodka - aby šla cvaknout do rychlospojky
takto som sa v piatok natrápil s Zafiru nez sem odpojil balonek a pripojil venení 2x mi to spadlo
Napsal: 10 kvě 2021, 13:20
od OťasTDi
Pres akcni cleny myslis poustet podavacku? Ta se spusti i otacenim klicku, ne? Nebo tedy az budu menit palivak tak rovnou nachystat diagnostiku....jeste trochu upresni...za par dni me to ceka
Napsal: 10 kvě 2021, 13:43
od Woko_O
V zakladním nastavení u motoru je přímo test podavacího pomocnýho čerpadla (toho co je na rozvodech). Pustíš si ho na chvíli a nastartuješ (změní zvuk když je filtr zalitej). Koncern chytne i bez toho když není úplně suchej filtr, což když ho zaleješ, nebude a pak to možná chvilku točí ale čapne to.
Napsal: 10 kvě 2021, 16:36
od OťasTDi
Diky
Napsal: 10 kvě 2021, 17:55
od roman1648
Jj chce to pustit čerpadla aby vysokotlak a vstriky při pokusu o start nejely bez nafty