Stránka 1 z 1

GOLF V - špatně chytá

Napsal: 09 čer 2021, 20:21
od Jarda
Zdravím, prosím o radu, zda už máte někdo zkušenost: mám GOLF 5, 1,6 TDi, v zimě chytá na cvrnknutí, ale jak se oteplí, tak točím.........a chytne až tak na 6x......už nevím, co s tím, a i odborníci si neví rady. Když sundám hadičku z filtru, tak je vidět, že nafta neteče a začně téct tak po 4 - 5tém zapnutí čerpadla, to znamená, že ve filtru není nafta??????? Poslední odborník radí, vyměnit víčko palivového filtru, kde jsou údajně nějáké ventilky a tudy mi se mohl systém trvale zavzdušňovat?????? Nemáte někdo zkušenost, už si nevím rady, nikde nic nekape, neteče....... Moc děkuji, máme malého vnuka a potřebuji, aby auto jezdilo jako dříve.
JARDA

Napsal: 10 čer 2021, 05:24
od slovacek.milos
typ motoru?

Napsal: 10 čer 2021, 06:29
od roman1648
Pokud je to GV tak to bude jak OII takže předpokládám CAY 77kw
Pokud to v zimě funguje a v létě ne nemyslím si že by to bylo padáním nafty nebo něco takového, tahat z tebe informace co s tím ti odborníci dělali nebo nedělali,jestli nabíhá tlak paliva atd asi nemá cenu ale je třeba to odvézt někam kdo opravdu ví co a jak, to radím já ;)

Napsal: 10 čer 2021, 11:06
od jericho-3
Stává se, že vyndáš filtr paliva třeba u Peugeota a on je"černý" jen napůl,což znamená, že je v bandě půlka nafty , dlouho se satrtuje, v kopci to netáhne a pokořuje bíle, ale auto jede..Bohužel u filtrů v obalu tohle není vidět..Řešení zapadávání nafty je pěkná otrava.. :(

Napsal: 10 čer 2021, 11:43
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Stává se, že vyndáš filtr paliva třeba u Peugeota a on je"černý" jen napůl,což znamená, že je v bandě půlka nafty , dlouho se satrtuje, v kopci to netáhne a pokořuje bíle, ale auto jede..Bohužel u filtrů v obalu tohle není vidět..Řešení zapadávání nafty je pěkná otrava.. :(
GOLF 5, 1,6 TDi, v zimě chytá na cvrnknutí, ale jak se oteplí, tak točím.........a chytne až tak na 6x......

já bych se s padáním naft moc neotravoval zvlášt když má čerpadlo v nádrži, zde je potřeba vědět, teploty, tlak paliva a startovací dávka pak se můžeme někam wouhnout ;)

Napsal: 10 čer 2021, 12:08
od Pepíček
Přesně tak. Zkontrolovat sítko a funkci DRV, snímač tlaku a fyzický tlak v railu.

Napsal: 10 čer 2021, 12:57
od salko
Myslim, ze G5 sa nerobil v nafte ako 1.6, ale iba 1.9, 2.0. Vsetko ako PD.

Napsal: 10 čer 2021, 13:10
od OťasTDi
On to asi bude G6....elektrické podávací čerpadlo obvykle eliminuje problém s padáním nafty, ale pokud nemáš ani třeba diagnostiku a nemůžeš se podívat do závad a nebo třeba kolik ukazuje teplotní čidlo, je to těžké.....ono totiž v zimě, pokud je málo stupňů tak se sepne žhavení a samozřejmě pak auto chytá...ale v létě nežhaví a pak je faktorů pro dobrý start více, včetně stavu baterie a startéru, tlaků, stavu vstřiků atd...nejdřív asi vyčti z velkého TP kód motoru...a alespoň nech udělat diagnostiku

Napsal: 10 čer 2021, 13:23
od Pepíček
salko píše:Myslim, ze G5 sa nerobil v nafte ako 1.6, ale iba 1.9, 2.0. Vsetko ako PD.
Do G5 se dávaly motory 1.6 TDi CAYB 66kW a CAYC 77kW.

Napsal: 10 čer 2021, 14:05
od slovacek.milos
Pepíček píše:
salko píše:Myslim, ze G5 sa nerobil v nafte ako 1.6, ale iba 1.9, 2.0. Vsetko ako PD.
Do G5 se dávaly motory 1.6 TDi CAYB 66kW a CAYC 77kW.
v kelly ta,m motor 1,6 u GV není jem 1.9 a 2,O proto se ptám na typ motoru