Stránka 1 z 3

octavia 1 tdi r.2000 chyba klimatizace- vyřešeno

Napsal: 22 čer 2021, 16:22
od patrikE39
zdravím. řeším problém s nefunkční klimou s panelem climatronic. v paměti závad byla chyba A/C snímač tlaku.. ten jsme vyměnil, naplnila se klima a závada vyskakuje stále stejná a klima nejede.. nezapnou se po spuštění klimy ani sahary. jedna vrtule byla špatná a nešla jedna poloha tak to jsem vyměnil, motory po připojení na baterku jedou, ale na autě a ani jedna vrtule nespíná. dále jsem měřil napětí na spojku kompresoru a při zaplé klimě pouze 1V ... na forech jsem se dočetl že mám změřit v konektoru ke kompresoru jaké je napětí i při vyplém motoru, s tím že cokoliv jiné než 0 je špatně. při vyplém klíčku je na konektoru 0,5V .. vychází z toho tedy že bude vadná jednotka která spíná sahary a udajně i klimakomresor? díky

Napsal: 22 čer 2021, 17:01
od Tomas.cz
A test akčních členů, klimakompresor cvaká?

Napsal: 22 čer 2021, 17:10
od patrikE39
ahoj.. právě na kompresor jde napětí při běžícím motoru a zapnutém climatornu jen 1V ... a pořád vyhazuje závadu tlakového čidla s když je nové. dá se nějak na test obejít to čidlo?

Napsal: 22 čer 2021, 17:50
od Tomas.cz
Já to myslel tak, jestli systém může elektromagnetickou spojku vůbec ovládat.

Napsal: 22 čer 2021, 18:44
od x.gon
Začal bych pojistkou na baterce 30A první z leva, vytáhnout a zkontrolovat kontakty..

Napsal: 22 čer 2021, 19:17
od patrikE39
ahoj to jsem dělal také.. je ještě někde jinde pojitka nebo relé?

Napsal: 22 čer 2021, 19:36
od jurosdi
V RJ climatronik (adresa 08) je v meraných hodnotách stav elektromagnetickej spojky kompresora. Tam sa dozvieš či je na spojku posielané plné napetie. Ak nie je ,tak je tam udaný dôvod prečo.

Napsal: 22 čer 2021, 22:00
od patrikE39
jurosdi píše:V RJ climatronik (adresa 08) je v meraných hodnotách stav elektromagnetickej spojky kompresora. Tam sa dozvieš či je na spojku posielané plné napetie. Ak nie je ,tak je tam udaný dôvod prečo.

ted momentálně nemám vag možnost a můj kabel po 13letech přestal fungovat. .. nicméně odkud "vylézají" kabely pro napájení spojky kompresoru? at si mužu napětí změřit i na druhém konci.

Napsal: 23 čer 2021, 07:25
od Tomas.cz
Z jednotky větráků.

Napsal: 23 čer 2021, 07:47
od patrikE39
Tomas.cz píše:Z jednotky větráků.
díky... vyndal jsem ji a piny na jednotce s označením +NTC .... WP jsou zelené... je teda asi předpoklad že jednotka bude uvnitř vyhnilá, že?

Napsal: 23 čer 2021, 12:51
od Pája 19
Tak to rozeber a uvidíš, né?

Napsal: 24 čer 2021, 07:02
od patrikE39
vyměnil jsem jednotku za druhou z funkčního auta a žádná změna.a stále hlásí závadu tlakovího čidla i když je nové tak po každém smazání a chvilce chodu znovu naskočí. kam z něj prosím vedou kabely? abyh si je mohl proměřit. díky

Napsal: 24 čer 2021, 15:21
od passion

Napsal: 24 čer 2021, 15:33
od patrikE39

díky.. dneska jsme to měl napíchlé na originál TXT texa diagnostiku a v jednoce klimatizace vyskakuje "A/C spínač tlaku - 00792 mechanická porucha."
když to smažu tak to do deseti sekund vyskočí znova. dělá to se starým i novým čidlem tlaku a uplně stejně i když ho odpojím.. závadu smažu i při odpojeném a do 10 sekund vyskočí znovu a při připojeném uplně stejně.

Napsal: 24 čer 2021, 16:03
od passion
Zmeraj, čo ide zo snímača. Je to 50Hz PWM signál s približne 12V špičkou. Ako rastie tlak, zväčšuje sa šírka pulzu.