Nahodne vybijeni baterie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Nahodne vybijeni baterie

Příspěvek od Keflek »

Ahoj vsem,
Mam potiz s vybijenim baterie na golf IV tdi
Auto jezdi denne cca 40 a 40 km...
Dobijeni v cajku
Odber kontrolovan a v "normalni" dobe v norme...zadne dalsi ficury nemontovany
A ted k priznakum...
Auto muze jezdit treba dva mesice ok, nekdy tyden, nekdy den...
Asi nalada :(
Nicmene se stane ze auto zaparkuju a po par hodinach v praci uz nenastartuju...musim pres kabely.
Jindy prijedu a vse ok...
Nekdy to zjistim az treba v pondeli rano - v patek zaparkuju, do auta se cely vikend neleze a v pondeli nenastartuju.
Divne, ze baterku to nikdy nevycucne az do smrti, at se to vybije pres den, nebo pres vikend.
Vzdy odemknu, otocim klickem cvak, nulovani budiku a hotovo.
Pri vybiti nezhasne kontrolka abs, ale to prisuzuji chybe o nizkem napeti.
Nedokazu to ani nasimulovat, abych si ten odber pak zmeril...
Proste kolem toho budu tancovat tyden, vse bude ok a osmy den se to vybije...
Ja uz jsem v koncich. K elektrikari to davat je nesmysl a neustale odpojovani baterie je otrava...
Nenapada vas nekoho nejakej sotek ?
Touran 2.0 tdi
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 768
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

u fabie mě takle školil zámek kufru.5x sem zabouch a žádný odběr po 6stým zabouchnutí do rána vybito.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI Škoda Superb 2,0TDI
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Chyby diagnostiky??

Zámky,zlamaný kabely,
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Příspěvek od Keflek »

Jsem zapomel napsat...central funkcni, kabely ok, kde nebyly ok, opraveno, nicmene i na zkousku vyndana pojistka.
Cca 3 tydny ok...uz jsem myslel ze je vyreseno a nez jsem stacil dat zpatky pojistku, vybito...
Ten zamek kufru...co by tam mohlo byt ? Vzdyt je tam jen jeden mikrospinac...?
Minimalne by musela svitit lampicka ne ?

Ale diky...

Dalsi navrhy ?
Touran 2.0 tdi
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Mal som rovnaký problém na fábii. Všetko ok, centrál, elektrika, dobíjanie... Kontrolované X krát. Nakoniec sporadicky zblbol regulátor v altíku a vybíjal akumulátor. Ako píšem dobíjanie bolo ok a merania v poriadku. Asi po pól roku sa mi prejavila závada v dielni, ako mi to nechal majiteľ na týždeň.
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Příspěvek od Keflek »

JozefC
Diky...jak jsi na to prisel ?
Altik jsem delal, komplet repas - regl, sbernej krouzek ,loziska, diodak...

A hlavne, pokud by to byl altik, nevyzral by baterku na dno ?

Tenhle pripad nevyzere baterku uplne...
Touran 2.0 tdi
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Mal som odstavené auto a kontroloval odber. Po odpojení regulátora odber klesol.
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

Řešil jsem to samé, stará Alhambra a náhodné vybíjení. Dělal to altík. Byl po repasi, majitel ho asi 5x nechával zkontroloval ve dvou různých firmách, vždy bez problémů. Úplně nahodile, tam přes něj zůstávál odběr cca 0,5A. Někdy jednou za měsíc, někdy 3x za týden - řešilo se to skoro 3/4 roku. Mezitím ale stačil 2x vyměnit centrální elektriku, protože si myslel, že to dělá ona.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud je to altíkem má u aku pojistku a ta de předělat na vpínač + žýrovečku, to ti teorii altíku potvrdí, stejně tak de přidělat bateriový spinaš se sulfitkou která je vidět, pokud vpneš aku a sulfitka se někdy rožne tak vytahováním pojistek te zůžit podezření, viz spam,

:roll:

já měl třeba koktu II s automatem, snad rok se to řešilo nikdo na nic nepřišel když se začala vybíjet aku stačilo automatický test a pomazat všechny i nesmyslné závady, pak byl klid na x dobu, cca po roce záhada zmizela, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“