Správná montáž vstřiků do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Správná montáž vstřiků do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd
Ahojte, můžete mi prosím poradit, jak správně a bezchybně vložit vstřiky do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd? Potřebuji ještě dotlačit vstřik dovnitř cca 1cm a raději se zeptám.
Co jsem hledal, tak tohle poslední zasunutí dělají lidi přes přídržný kolík, kdy to dotlačí zašroubováním šroubu - v téhle části se bojím, abych neserval závit v hlavě
Co jsem hledal, tak tohle poslední zasunutí dělají lidi přes přídržný kolík, kdy to dotlačí zašroubováním šroubu - v téhle části se bojím, abych neserval závit v hlavě
Dotlačovat to šroubem pokud chybí 1cm je na prd,vstřik se skříží a už je problém,namažu,nasadím a jakoby se na něm zhoupnu jako při masáži srdce,většinou zaskočí a cvakne na doraz,pokud ne,normálně hliníkovou trubičku a zhora na něj malým kladívkem klepnu,víc neřeším
Jak psáno výše,zkusit bez gumiček,pokud to nepůjde,je to zmrdaný...
Jak psáno výše,zkusit bez gumiček,pokud to nepůjde,je to zmrdaný...
Těm mím vstřikům se tam taky moc nechtělo, ale zapřel jsem se dlaní a zkusil jako by kroužit a tlačit a nakonec zapadly kam měly.
Jen si zkontroluj ve vložce ty vyvrtaný otvory, stalo se mi že nebyly řádně odjehleny a trčely z nich otřepy, to by mohl být taky problém když ty otřepy střihneš a dostanou se mezi ventil a vložku.
Jen si zkontroluj ve vložce ty vyvrtaný otvory, stalo se mi že nebyly řádně odjehleny a trčely z nich otřepy, to by mohl být taky problém když ty otřepy střihneš a dostanou se mezi ventil a vložku.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Bingo. Poslední dobou mám jakési štěstí na nekvalitně odvedené práce..favo píše:Těm mím vstřikům se tam taky moc nechtělo, ale zapřel jsem se dlaní a zkusil jako by kroužit a tlačit a nakonec zapadly kam měly.
Jen si zkontroluj ve vložce ty vyvrtaný otvory, stalo se mi že nebyly řádně odjehleny a trčely z nich otřepy, to by mohl být taky problém když ty otřepy střihneš a dostanou se mezi ventil a vložku.
Samozřejmě gumky řízlé. Člověk aby zkoumal všechno do posledního detailu, jestli někdo odvedl svoji práci

Hele poptával jsem hlavu express s dovozem do Brna a dostal jsem číslo na borce někde nad Svitama - a co se teď dívám na internetu, tak na 95% to dělá tenhle https://www.sbazar.cz/GMautodily/detail ... o-renovaciPája 19 píše:Prozradíš teda, kdo to vložkoval?
Několik NEGATIV - postačí fotka ( všechno zapatlané tou stříbřenkou - šachta na žhavičky, vnitřek chladících prostor hlavy! ( paráda, nastartuju to a můžu měnit chladičku, nebo co jsem to profukoval tak z toho létaly šupinky barvy.. A v neposlední řadě - nevím jestli je to v ČR praxe, na SK ne - "zapuštění" ventilů tím, že je také stáhnu o nějakou desetinu..
Tak doufám, že to jsou jenom estetické záležitosti a že mi třeba za 10tkm neupadne ventil. Prej od něj bere dost lidí hlavy.

Borci ať nezakládám nové téma.
Moje další neštěstí na světe - trošku jsem to potentoval a dal jsem tam původní vačku - ale teď čtu internet a všechny origo vačky do 1.9tdi pd jsou z oceli( a já si říkal, že ta moje vypadá nějak až moc pěkně, až fakt moc pěkně) - na fotce je litina že ?
Jaká reálná nevýhoda je oproti oceli ? Tvrdosti apod. mě moc netrápí, mě zajímá reálná výhoda/nevýhoda - dal bych tam ocel, ale zítra motor musí je( ve čtvrtek jedem na dovolenou) - pokud tam není zásadní rozdíl a že nevydrží půl milionu ale jenom 200 tisíc je v případě stáří auta už jedno

Moje další neštěstí na světe - trošku jsem to potentoval a dal jsem tam původní vačku - ale teď čtu internet a všechny origo vačky do 1.9tdi pd jsou z oceli( a já si říkal, že ta moje vypadá nějak až moc pěkně, až fakt moc pěkně) - na fotce je litina že ?
Jaká reálná nevýhoda je oproti oceli ? Tvrdosti apod. mě moc netrápí, mě zajímá reálná výhoda/nevýhoda - dal bych tam ocel, ale zítra motor musí je( ve čtvrtek jedem na dovolenou) - pokud tam není zásadní rozdíl a že nevydrží půl milionu ale jenom 200 tisíc je v případě stáří auta už jedno


Kdysi jsem dával do taxi Touranu litinovou EngineTeam a makala několik let,
možná mi přišlo, že byl takový línější spodek, ale tohle bylo jenom 66kw a ještě takové, že se moc do údržby neinvestovalo.
Spíše mě znepokoují ty přechody mez broušenou plochou vačky a bokem co je jenom hrubý odlitek z formy občas opracovaný, tam by mělo být zkosení
možná mi přišlo, že byl takový línější spodek, ale tohle bylo jenom 66kw a ještě takové, že se moc do údržby neinvestovalo.
Spíše mě znepokoují ty přechody mez broušenou plochou vačky a bokem co je jenom hrubý odlitek z formy občas opracovaný, tam by mělo být zkosení
