Správná montáž vstřiků do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

domza
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 20 čer 2021, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Správná montáž vstřiků do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd

Příspěvek od domza »

Ahojte, můžete mi prosím poradit, jak správně a bezchybně vložit vstřiky do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd? Potřebuji ještě dotlačit vstřik dovnitř cca 1cm a raději se zeptám.

Co jsem hledal, tak tohle poslední zasunutí dělají lidi přes přídržný kolík, kdy to dotlačí zašroubováním šroubu - v téhle části se bojím, abych neserval závit v hlavě
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Nejjistější je to jen rukou. Pořádně zatlačit a vstřik musí vydat zvuk "klap", jak dosedne dole na podložku. Pochoipitelně šachta i vstřik řádně namazat.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
domza
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 20 čer 2021, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od domza »

Tak to jde v původní vymačkaná hlavě - mám tady novou s bronzovou vložkou a vůbec to nejde. Všechno naolejované a i když tlačím pořádně rukou - zmáčknu pružinu, ale vstřik nezaklapne.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Skúšal si to bez O-kružkov???
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

domza: Tak to udělali asi trochu víc fest. Kdo ti to vložkoval? Engitec Frenštát? Od nich totiž nikdy nebyl problém.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dotlačovat to šroubem pokud chybí 1cm je na prd,vstřik se skříží a už je problém,namažu,nasadím a jakoby se na něm zhoupnu jako při masáži srdce,většinou zaskočí a cvakne na doraz,pokud ne,normálně hliníkovou trubičku a zhora na něj malým kladívkem klepnu,víc neřeším
Jak psáno výše,zkusit bez gumiček,pokud to nepůjde,je to zmrdaný...
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Těm mím vstřikům se tam taky moc nechtělo, ale zapřel jsem se dlaní a zkusil jako by kroužit a tlačit a nakonec zapadly kam měly.
Jen si zkontroluj ve vložce ty vyvrtaný otvory, stalo se mi že nebyly řádně odjehleny a trčely z nich otřepy, to by mohl být taky problém když ty otřepy střihneš a dostanou se mezi ventil a vložku.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

hlavně si taky skalpuješ gumky
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
domza
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 20 čer 2021, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od domza »

favo píše:Těm mím vstřikům se tam taky moc nechtělo, ale zapřel jsem se dlaní a zkusil jako by kroužit a tlačit a nakonec zapadly kam měly.
Jen si zkontroluj ve vložce ty vyvrtaný otvory, stalo se mi že nebyly řádně odjehleny a trčely z nich otřepy, to by mohl být taky problém když ty otřepy střihneš a dostanou se mezi ventil a vložku.
Bingo. Poslední dobou mám jakési štěstí na nekvalitně odvedené práce..
Samozřejmě gumky řízlé. Člověk aby zkoumal všechno do posledního detailu, jestli někdo odvedl svoji práci (wallbash)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3689
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Prozradíš teda, kdo to vložkoval?
Oct asv 2000, DieselPower
domza
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 20 čer 2021, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od domza »

Pája 19 píše:Prozradíš teda, kdo to vložkoval?
Hele poptával jsem hlavu express s dovozem do Brna a dostal jsem číslo na borce někde nad Svitama - a co se teď dívám na internetu, tak na 95% to dělá tenhle https://www.sbazar.cz/GMautodily/detail ... o-renovaci

Několik NEGATIV - postačí fotka ( všechno zapatlané tou stříbřenkou - šachta na žhavičky, vnitřek chladících prostor hlavy! ( paráda, nastartuju to a můžu měnit chladičku, nebo co jsem to profukoval tak z toho létaly šupinky barvy.. A v neposlední řadě - nevím jestli je to v ČR praxe, na SK ne - "zapuštění" ventilů tím, že je také stáhnu o nějakou desetinu..

Tak doufám, že to jsou jenom estetické záležitosti a že mi třeba za 10tkm neupadne ventil. Prej od něj bere dost lidí hlavy.

Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Počkej to jako dělal brus aniž by vyndal ventily jo... Tak tomu říkám odborník (LOL)
domza
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 20 čer 2021, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od domza »

roman1648 píše:Počkej to jako dělal brus aniž by vyndal ventily jo... Tak tomu říkám odborník (LOL)
vytáhl - bral jsem na 1. generaci PD kde ventily přesahují o cca 0.7mm, ale pořád se mi to nelíbí, že to co vzal na hlavě, vzal potom i na ventilech, místo aby je zapustil.
domza
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 20 čer 2021, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od domza »

Borci ať nezakládám nové téma.
Moje další neštěstí na světe - trošku jsem to potentoval a dal jsem tam původní vačku - ale teď čtu internet a všechny origo vačky do 1.9tdi pd jsou z oceli( a já si říkal, že ta moje vypadá nějak až moc pěkně, až fakt moc pěkně) - na fotce je litina že ?
Jaká reálná nevýhoda je oproti oceli ? Tvrdosti apod. mě moc netrápí, mě zajímá reálná výhoda/nevýhoda - dal bych tam ocel, ale zítra motor musí je( ve čtvrtek jedem na dovolenou) - pokud tam není zásadní rozdíl a že nevydrží půl milionu ale jenom 200 tisíc je v případě stáří auta už jedno :D

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kdysi jsem dával do taxi Touranu litinovou EngineTeam a makala několik let,
možná mi přišlo, že byl takový línější spodek, ale tohle bylo jenom 66kw a ještě takové, že se moc do údržby neinvestovalo.
Spíše mě znepokoují ty přechody mez broušenou plochou vačky a bokem co je jenom hrubý odlitek z formy občas opracovaný, tam by mělo být zkosení ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“