A4 B8 TDI - mazanie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 B8 TDI - mazanie
Ahoj, mám tu A4ku 2014 CJCD 130kW cca 230000 km (dovoz takže nikto nevie na 100%). Po dlhšej jazde (hlavne dialnica) po vyradení rýchlosti na voľnobeh vyhadzuje hlášku „Stop nízky tlak oleja“. Inokedy nie, len ak je vyššia teplota oleja a vždy len na voľnobeh. Ako prvé som zmeral tlak oleja a: na voľnobeh 0,2bar (podľa DP má byť min. 0,6 bar!) a to nebol motor ani zohriaty a pri 2000 ot som nameral cca 0,8bar (má byť 1 bar) ale myslím že po zahriatí na tej dialnici tam nebude ani toľko. Odchádzajú tu olejové čerpadlá? (vybehaný šesťhran sa predpokladám tohto už týkať nebude) Pozeral som aj nejaké anglické fóra, bezvýsledne menili snímač, olejové čerpadlo a neviem čo všetko a nič... riešil niekto? Je tam len jeden senzor hore v hlave (prístup pekne na p...). Obávam sa či to nestráca tlak niekde inde. Motor inak super, štarty, výkon, zvuk všetko OK. Olej podľa normy, nepribúda.
Já bych začal od základu a to je koš + výplach
Shodou okolností jsem ted dělal stejný auto B8 105kw,kod motoru nevím,kámoš s tím jezdí ven,jel na dovolenou tak mi to tu nechal na "údržbu", poslední pod kapotou můj štítek o výměně oleje při 237000km, navíc to píšu i barvičkou na kryt motoru kdyby štítek uletěl, na tachecu 284363km...takže tak,z motoru tekla černá vazelína
Jenže kdyby to teď kleklo,budu já ten poslední co v tom měl pazoury a "kdoví co mu tam nalil"
Shodou okolností jsem ted dělal stejný auto B8 105kw,kod motoru nevím,kámoš s tím jezdí ven,jel na dovolenou tak mi to tu nechal na "údržbu", poslední pod kapotou můj štítek o výměně oleje při 237000km, navíc to píšu i barvičkou na kryt motoru kdyby štítek uletěl, na tachecu 284363km...takže tak,z motoru tekla černá vazelína
Jenže kdyby to teď kleklo,budu já ten poslední co v tom měl pazoury a "kdoví co mu tam nalil"

Tak jsi mu to doufám řekl že 45 tis neměnil olej.....to musí být hroznej ignorant když u takovýhleho auta na to sereroman1648 píše:Já bych začal od základu a to je koš + výplach
Shodou okolností jsem ted dělal stejný auto B8 105kw,kod motoru nevím,kámoš s tím jezdí ven,jel na dovolenou tak mi to tu nechal na "údržbu", poslední pod kapotou můj štítek o výměně oleje při 237000km, navíc to píšu i barvičkou na kryt motoru kdyby štítek uletěl, na tachecu 284363km...takže tak,z motoru tekla černá vazelína
Jenže kdyby to teď kleklo,budu já ten poslední co v tom měl pazoury a "kdoví co mu tam nalil"
Stalo se mě to samý, když si sousedka koupila nový auto a holt ji neřekli že musí dělat udržbu po 15 tis.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
No, to tak nejak tuším... zákazník ho chce v každom prípade vymeniť. Jediná indícia čo som našiel je že vraj by problém mohol byť v hlave/zdvihátkach ale podrobnosti ani dôkazy nemám. Ani žiadne TPI k tomu som nenašiel. Nič. Pokusne tam skúsim dať 5W40 low saps, LL to nejazdí mení sa po 15k. Inak vaňa nejde vytiahnuť ani za boha aj motor som pridvihol, takže nápravnica dole 
