Octavia I, 1,9 tdi 66kW po vymene rozvodu nechce nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I, 1,9 tdi 66kW po vymene rozvodu nechce nastartovat
Zdravim pani, chcem Vas poprosit o radu. Menil som na O I 1,9 tdi 66kW, motor AGR rozvody, kladky a vodne cerpadlo. Vsetko bolo zaaretovane a nastavovane podla pripravkov na rysky, remenice na vacke a cerpadle povolene. Po napnuti remena 2x klukovka pretocena a opat skontrolovane na pripravky (kolik na cerpadle, pripravok na vacke, ryska na zotrvacniku). Prvy krat to na chvilku naskocilo a odvtedy len toci.
Ma niekto skusenost kde by mohol byt problem, alebo co by som mohol este skontrolovat? Vopred dakujem za rady.
Ma niekto skusenost kde by mohol byt problem, alebo co by som mohol este skontrolovat? Vopred dakujem za rady.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
občas mě trochu někdo nasere když je někdo kokot kvůli tomu ža čmárám rozvod, já osobně vždy přípravky a očmárám kola i řemen a nový řemen dávám očmáraný, pak mám jistotu že problém startu nemusím hledat v rozvodech,ondaqo píše:Klapka je otvorena
pokud je problém s palivem tak ti to musí chtit na start sprej nebo na benzin
pokud je zavřená klapka tak motor točí jak potkan uchem to pozná člověk který má mozek
Znova projdi co vše jsi dělal , v klidu , postav si motor na přípravky , koukni zda 1. válec má vačky nahoře, zda sedí značka Hů a kus poté zatočit, zda stříká nafta, ale pozor může stříkat z trubky, ale vstřiky neprotlačí, čerpadlo je zavzdušněno. . Jinak motor i když jsi naftu neodpojoval , prostě někdy si dá na čas. Pokud to bude hluché a kouří se ti z výfuku, je to v časování, pokud to jen slibuje, je to zavzdušněno... Mimochodem , nejlíp vzbudíš motor , když má rozvod v pořádku a nechce se mu, je lano...Starter je často k prdu.Rozjet auto na laně na vyšší rychlost /dát 3-4/a pomalu pustit spojku a on si rozmyslí stávkovat, protože el. systém má plnou palbu , kterou jinak starter krade..Kompresi jsi snad při práci neztratil..

nepropadat panice...
Dakujem za radu. Skusal som to viackrat doladit cez cerpadlo a pri starte citim ze z vyfuku ide dym. Casovanie vsak asi bez nastartovania cez vag nenastavim. Mate prosim nejaky postup na odvzdusnenie cerpadla, ak by som to chcel preverit, aby som nenarobil viac skody. Je vtedy vhodne vymenit aj palivovy filter?
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9179
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Netahejte VAG někam kam ho není třeba.
Po počtení co píšeš musím konstatovat “kluci někde jste to posrali”
Neboj stává se to i v lepších rodinách.
Jak už psali predemnou.
Jdi na to od začátku. Vše projdu zkontroluj a nastav. Rotacka přesněji ALH nemá problém že by nenasala takže pokud je vše OK musí jet. ( PS : pro 100% mu dej z petlahve povešene výš ( na kapotě) přímo na čerpadlo naftu a pokud na 3 krátký start nepůjde mas něco blbě v tom co jsi dělal.
Po počtení co píšeš musím konstatovat “kluci někde jste to posrali”
Neboj stává se to i v lepších rodinách.
Jak už psali predemnou.
Jdi na to od začátku. Vše projdu zkontroluj a nastav. Rotacka přesněji ALH nemá problém že by nenasala takže pokud je vše OK musí jet. ( PS : pro 100% mu dej z petlahve povešene výš ( na kapotě) přímo na čerpadlo naftu a pokud na 3 krátký start nepůjde mas něco blbě v tom co jsi dělal.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K