Stránka 1 z 2
Rozdíly A8 vs. Phaeton
Napsal: 25 srp 2021, 19:18
od Biimbo
Jezdil jste někdo delší dobu, nebo aspoň častěji servisujete obě auta? Chci obměnit Volvo S80, protože mi nepřijde pohodlné a celkově mi to švédský mondeo moc nesedí a nyní budu asi dojíždět do práce 90+90km denně a chci něco do čeho se budu těšit. S A8 mám zkušenosti- měl jsem jí, ale někdo mi říkal že Phaeton je líp odhlučněný a celkově působí při jízdě luxusnějším dojmem. Máte tedy někdo porovnání v 3.0 tdi?
Napsal: 27 srp 2021, 20:22
od dhfool
Hlavni rozdil je vaha... Phaeton je jako tank, ta vaha je hodne citit, ale ma subjektivne hezci interier. Celkove pusobi jako vetsi auto jak A8. Odhlucneni je stejne. Osobne bych bral A8. Da se s ni jezdit i svizne v zatackach to s Phaetonem nejde, hrne se furt rovno. A co 7er?
Napsal: 27 srp 2021, 22:05
od favo
Na toho Phaetona se ti zkusím zeptat kluků v servisu co je vedle naší firmy.
Za posledního půl roku tam stojí už podruhé nebo potřetí, tak se poptám co jej trápí.
Celkem mě to auto láká, ale mám z něj krapet obavy, ale údajně je postevený hodně kvalitně.
Napsal: 28 srp 2021, 12:48
od Biimbo
3.0 tdi je celkem vcajku. Tam bych problém neviděl krom rozvodů a vstřikování. Kastle je hliník u obou. Vzduchový podvozek něco stojí ale zase když se udělá, je klid. Jinak problém je elektrika a i malý problém se blbě hledá, protože jednotky jsou spolu kamarádi a těžko se dopidit která stávkuje. U A8 mě trochu štval hluk od kol na hrubým asfaltu. Ale měl jsem tam šířku 275 r20. Phaeton je v tomto směru prý lepší. A častěji je líp vybaven a taky má častěji dvojitá skla. Co se týká 730d. Nejvíc mi vadí náhon na zadek. Budu dojíždět z místa kde je sníh častěji přes místo kde ho bývá víc. A když pojedu domů ve 22hod večer, nechci přijet ráno nebo dávat řetězy.
Napsal: 28 srp 2021, 13:31
od Biimbo
Tvl. doteď jsem si myslel že A8 a Phaeton jsou stejná auta. A vono prd. Phaeton má ocel kastli z Bentley.
https://www.autojournal.cz/test-ojetiny ... mercedesu/
Napsal: 28 srp 2021, 18:28
od dhfool
No...servisoval jsem obě a měl jsem ty auta na dílně obě vedle sebe. Rozdíl v komfortu na běžné vedlejší silnici jsem neregistroval. Lepší žehlení díky vyšší váze taky ne. Rozhodně mi nepřijde nic extra ani jedno. Ovšem šok, když jsem chtěl projet v Phaetonu zatáčku jako v A8 si pamatuju dodnes

.
Jinak při nájezdu kolem 140k odešla na Phaetonu hydraulika v kufuru a hned potom navigace a zesilovač. U A8 se stejnym nájezdem jsem řešil pouze klapky sání -klasika u 3.0tdi.
7er xdrive tak F01 se vším, co to obnáší

Napsal: 29 srp 2021, 09:41
od Biimbo
jako mě nepřišel žádný zázrak ani S-classe 320 cdi z roku 2012 když nás tím vezl v německu do banky složit peníze majitel bazaru. Bylo to auto na pérech, ale i celkově mě to nějak nenadchlo. Ono každý si myslí A8, ticho jak ve vakuu a ono prd. Ale když s těmahle autama jezdíš každý den delší dobu, neštve tě to tolik jako ve střední třídě, kde už se dělají kompromisy. I když tchán koupil předloni novou A6 combi a ta mě celkem překvapila, jen to je malý auto. Uvnitř velikostí dvojkový octávky a kufr využitelností poloviční. Tak si musel koupit ještě caddynu

Napsal: 06 zář 2021, 07:25
od Biimbo
Tak je to vyřešeno. Phaeton prý hnije a i když by mi seděl víc a je jich víc k výběru, tak hliníková A8 pokud mi jí někdo nenabourá, mě přežije.
Napsal: 06 zář 2021, 22:24
od dhfool
Nooooo, tak A8 taky oxiduje... Dělá puchýře na dveřích...
Napsal: 07 zář 2021, 05:10
od Biimbo
jasně že třeba pod lištama to může něco udělat. Ale co jsem měl já auto jeté v každém počasí pouze čr, stálo venku,předchozí majitel mu moc po kosmetické stránce nedal, maximálně ho měl pod pergolou, 300 tis, 10let a nikde ani ťupka. Pouze jsem nechal dělat lištu nad SPZ,tam byl pupínek ale proto, že do ní bylo rýpnuto. Zespodu prakticky pouze špinavé auto.
Napsal: 07 zář 2021, 18:53
od jericho-3
Možná je to jiná kvalita, ale já měl u A4 nahnito pod lištami jako u Žigulíka, prorezlé zadní dveře, popraskané zadní pružiny /Quattro/ rozpadlé kliky, atd. atd. já bych byl trochu objektivní..Sůl udělá divy a často vidím magory, kteří sveřepě parkují krásná auta na trávníku..Např. dnes je moda , kterou vidím ve svém okolí, stát starší krásná BMW po zahradách a "odstavných" travnatých plochách. Patrně na díly, nebo na budoucí youngtimery.. Nechápu..
Napsal: 07 zář 2021, 20:57
od volvo pan
no fajeton ma hlinikový dveře taky,ne? A taky to tam oxiduje a to dost. Nevim teda jak face. Měl sem na zvedaku A2 a taky sem čuměl,jak byl spodek netknutej,jak nový auto jen lehce zašpiněný. Bylo to letos a cca 20let starý,km nevim,ale bylo to dost. Jinak se mi libi vic phaeton,před fejs,a asi bude o něco lip udělanej,Piech se dost snažil,hodně,ale na ježdění bych vzal kroužky a phaetona s v12 skoval do stodoly

Re: Rozdíly A8 vs. Phaeton
Napsal: 26 lis 2021, 11:15
od Biimbo
Díky všem co radili. A8 je doma. Doteď nechápu proč jsem jí nekoupil už dřív. Člověk léty úplně zapomněl jaký svezení to bylo

ve srovnání s S80 to je jako srovnávat Trabanta a Superba.
Re:
Napsal: 26 lis 2021, 23:01
od Jarda S.
volvo pan píše: ↑07 zář 2021, 20:57
Měl sem na zvedaku A2 a taky sem čuměl,jak byl spodek netknutej,jak nový auto jen lehce zašpiněný. Bylo to letos a cca 20let starý,km nevim,ale bylo to dost.
to je jako já s Passatem, orezlá je jen kapota omlácená od kamínků a lemy předních blatníků

Re: Rozdíly A8 vs. Phaeton
Napsal: 27 lis 2021, 10:50
od rudy5
Biimbo píše: ↑26 lis 2021, 11:15
Díky všem co radili. A8 je doma. Doteď nechápu proč jsem jí nekoupil už dřív. Člověk léty úplně zapomněl jaký svezení to bylo

ve srovnání s S80 to je jako srovnávat Trabanta a Superba.
A čo si kúpil 3.0 tdi? Benzín plyn si nepozeral?