Passat B6 CBAB ..teple starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Passat B6 CBAB ..teple starty
Teple starty ... auto zahriate prejde x km (20...200) ...chvilku vypnuty motor ...a nenastartuje ..na 2.hy ..3.ti pokus .
Bez chyb vzdy ! Po com ist? Vstreky su momentalne OK!! 3 x novy xkovy diel a 4.ty ok.
Po com ist ?
Bez chyb vzdy ! Po com ist? Vstreky su momentalne OK!! 3 x novy xkovy diel a 4.ty ok.
Po com ist ?
GIV var asz 4mot upraveny
Re: Passat B6 CBAB ..teple starty
Po měřených hodnotách, ne jen vyčítat chyby....
Co uděláš když to nepojede vůbec a nebude to psát žádnou závadu ?

Co uděláš když to nepojede vůbec a nebude to psát žádnou závadu ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33507
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 CBAB ..teple starty
začni u tlaku paliva
vag, řj motoru, měření hodnoty, tlak paliva
teplý motor tlak paliva
0 startuješ tlak paliva vyletí na
390 atm, motor točí a nic, tlak je motor točí lehce skočit nechce
je to tak????
vag, řj motoru, měření hodnoty, tlak paliva
teplý motor tlak paliva


je to tak????
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 835
- Registrován: 21 lis 2011, 20:04
- Bydliště: ZR-Vysočina
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 CBAB ..teple starty
Co to znamena? Propoušti vstřik!!!!! V horšim připadě čerpadlo.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: Passat B6 CBAB ..teple starty
Kdybys ses trošku snažil a něco si tady na fóru ohledně Tvého problému vyhledal a přečetl, tak bys nemusel čekat, že Ti rozřešení někdo snad předloží "na talíři". Zkus se podívat jen o jednu nebo dvě stránky zpět a tam se v příspěvku "dlouhe starty" píše o problému teplých startů, které se objevují u vozidel koncernu. Domnívám se, že příčinou budou nízké otáčky motoru při teplém startu, jak zde uvádí reesha.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 CBAB ..teple starty
Takto, uz som prave precital vela toho k tejto problematike.
Vstreky boli von a kontrolovane v autorizaku 9/2021 ....3 uz su vymenene za xkove origo...a 4. je ok.
chyby ziadne.ani predtym. ono to urobi obcas.
A forum je na to aby tu ludia co maju trocha k tomu debatovali , vymienali si info.
Lebo 100 ludi 100 nazorov ..tak isto kazdy odbornik ma svoj pohlad a sposob riesenia.
Teple starty viem o problematike a je tam nova baterka pre minimalizovanie veci co sa da vylucit.
Proste zbieram informacie aby som bol pripraveny.
Vstreky boli von a kontrolovane v autorizaku 9/2021 ....3 uz su vymenene za xkove origo...a 4. je ok.
chyby ziadne.ani predtym. ono to urobi obcas.
A forum je na to aby tu ludia co maju trocha k tomu debatovali , vymienali si info.
Lebo 100 ludi 100 nazorov ..tak isto kazdy odbornik ma svoj pohlad a sposob riesenia.
Teple starty viem o problematike a je tam nova baterka pre minimalizovanie veci co sa da vylucit.
Proste zbieram informacie aby som bol pripraveny.
GIV var asz 4mot upraveny
Re: Passat B6 CBAB ..teple starty
Jsem rád, že si toho pročetl více k dané problematice.
Pokud bych ale řešil problém, který máš Ty a někdo by mi napsal to co já Tobě víše i s odkazem na konkrétní článek "dlouhé starty" o asi dvě stránky zpět, tak bych si ho vyhledal, přečetl a vyzkoušel uvedený testík v závěru. Stál by Tě asi 1 Kč za odpor a trošku času a hned bys věděl je-li to "slabým" startérem nebo ne. Oproti kontrole vstřiků je to lapálie. Tady máš ten testík".
Při "vlažném" motoru zařaď do obvodu čidla G-62 /čidlo teploty chl. kapaliny/ odpor o hodnotě kolem 4OOO Ohmů a tím sdělíš ŘJ motoru, že je motor chladný. ŘJ nařídí vstřikovat palivo okamžitě bez ohledu na ot. motoru. Uděláš to tak, že rozpojíš konektor G-62 a odpor o uvedené hodnotě zastrčíš mezi kontakty 3 a 4. Tím se k odporu čidla přiřadí i tento odpor a ŘJ to vyhodnotí jako chladný motor a nařídí vstřikovat palivo okamžitě při roztáčení motoru. Motor pak chytne na "drc".
Pokud bych ale řešil problém, který máš Ty a někdo by mi napsal to co já Tobě víše i s odkazem na konkrétní článek "dlouhé starty" o asi dvě stránky zpět, tak bych si ho vyhledal, přečetl a vyzkoušel uvedený testík v závěru. Stál by Tě asi 1 Kč za odpor a trošku času a hned bys věděl je-li to "slabým" startérem nebo ne. Oproti kontrole vstřiků je to lapálie. Tady máš ten testík".
Při "vlažném" motoru zařaď do obvodu čidla G-62 /čidlo teploty chl. kapaliny/ odpor o hodnotě kolem 4OOO Ohmů a tím sdělíš ŘJ motoru, že je motor chladný. ŘJ nařídí vstřikovat palivo okamžitě bez ohledu na ot. motoru. Uděláš to tak, že rozpojíš konektor G-62 a odpor o uvedené hodnotě zastrčíš mezi kontakty 3 a 4. Tím se k odporu čidla přiřadí i tento odpor a ŘJ to vyhodnotí jako chladný motor a nařídí vstřikovat palivo okamžitě při roztáčení motoru. Motor pak chytne na "drc".
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33507
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 CBAB ..teple starty
jorde 23 se tam ptáš co to znamená, pokud motor točí má 390 tlak paliva
pokud má motor tlak paliva už 200 tak řj motoru dá pokyn ke startu, pustí palivo, pokud to neudělá vzroste tlak na 390, pak musíš hledat v bloku měřených hodnot, třeba najdeš otáčky motoru O teplota motoru 140, nebo upravit hodnoty v kanálech jako startovaci dávka, žhavení,
základ je ale správný vývoj tlaku paliva po otočení klíčku na start
pokud má motor tlak paliva už 200 tak řj motoru dá pokyn ke startu, pustí palivo, pokud to neudělá vzroste tlak na 390, pak musíš hledat v bloku měřených hodnot, třeba najdeš otáčky motoru O teplota motoru 140, nebo upravit hodnoty v kanálech jako startovaci dávka, žhavení,
základ je ale správný vývoj tlaku paliva po otočení klíčku na start