Skoda octavia rotačka swap za pd..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Skoda octavia rotačka swap za pd..
Zdravím chcem sa len opýtať či niekto swapoval pumpu na miesto rotačky a čo všetko to obnáša (okrem výmeny motora komplet,prevodovky komplet,kabeláže a rj) kúpil by som celý swap,len nechcem ostať prekvapený a preto by som to radčej nehal spraviť niekomu kto to už robil.Je tu niekto na slovensku? Chcel by som buď ASZ alebo ARL..Neviem či je tam technický nejaký rozdiel medzi motormi okrem softu a turba..Ževraj sú konštrukčne rovnaké až na to že ARL má kovanú kluku (len som čítal,neviem či je to tak)..Ak by mi s tým vedel niekto pomôcť respektíve aj swapnúť že by som si dodal iba diely bol by som rád.Na cene za prácu sa určite dohodneme.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Skoda octvia rotačka swap za pd..
jako nápad na vyplněné nudy dobrý, ale přesto všechno zkus to rozchlastat 

Re: Skoda octvia rotačka swap za pd..
Som rád že reaguješ k veci

slovacek.milos píše: ↑20 dub 2022, 08:36 jako nápad na vyplněné nudy dobrý, ale přesto všechno zkus to rozchlastat![]()
Nejde o vyplnenie nudy,ale premýšlam nad tým že ak mám nacpať do asv cca 2500 euro za úpravy na cca 220ps,kde som si neni úplny že to rozchodí ten motor a zoberem si asz alebo arl za 900e komplet swap a vymením tam turbo,trysky a chip a pár ďalších veci a viem že to v pohode znese ten motor tak to proste je rozdiel no.Len neviem moc v tom chodiť len som počul že sa to dá swapnuť ale neviem čo a ako,preto by som to nehal niekomu spraviť.
Naposledy upravil(a) šulda dne 20 dub 2022, 15:26, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeno.
Důvod: Sloučeno.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
Kup si auto s PD motorem a ušetříš. ASV taky udrží tvůj plánovaný výkon.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
Mňa všetci od toho odrádzaju že pdčka sa serú viac ako rotačky..Je to naozaj tak?? Lebo mne sa nezdá.. A naozaj udrží tých 220ps aj asv? Lebo mne ide o to že,za tie peniaze čo nasypem do rotačky mám pumpu asz alebo arl a menej roboty s tým by bolo.Preto rozmýšlam tak nad tým..Mám teraz nalietane na tom 236tis km..martinsidlo píše: ↑23 dub 2022, 07:15 Kup si auto s PD motorem a ušetříš. ASV taky udrží tvůj plánovaný výkon.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
zatím máš dobrý postup
Preto rozmýšlam tak nad tým
a potom ten nápad rozchlastat,
protože takovou pičovinu tu ještě nikdo nevymyslel, neber to nijak zle, jen jako dobrou radu pokud jen nahlas rozmýšlalš je čas
Preto rozmýšlam tak nad tým
a potom ten nápad rozchlastat,
protože takovou pičovinu tu ještě nikdo nevymyslel, neber to nijak zle, jen jako dobrou radu pokud jen nahlas rozmýšlalš je čas

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
Je mraky lidí, kteří vyměnili rotačku za PD. A taky jsou lidé, kteří vyměnili PD za rotačku. Každý má jiné pohnutky, proč to udělat - a když někdo chce, tak proč ne - ať to klidně udělá. Sám jsem v různých autech prostřídal různé motory, ale dělal jsem si to obvykle sám. Velká spousta lidí také má v autě motor, který je složený z PDčka (spodek) a rotačka vršek.
Podle mě řeči o chlastání atd. nejsou absolutně na místě, sorry
.. a že to nikdo nikdy neslyšel, to je přece blbost - zrovna tady na foru
. Tohle pokud někdo napíše, tak bych si myslel, že je na foru první den.
Co se týče PD vs rotačka. Ty motory jsou v podstatě stejné - blok určitě, jen 130/150hp PD jsou dimenzované na vyšší zatížení.
Rotačka a PD se liší především v hlavě a systému vstřikování. PD je samozřejmě choulostivější systém, pracuje s vyššími tlaky. Ale není špatný a sám ho mám raději, protože rotačka zase přináší trable ve chvíli, kdy čerpadlo nefunguje. Ale dá se to říct i obráceně.
Výměna není nic složitého, max. bude boj s nějakými hadicemi - ale tím že se do octavie montovaly oba motory, tak vše je a za pár korun.
Podle mě řeči o chlastání atd. nejsou absolutně na místě, sorry



Co se týče PD vs rotačka. Ty motory jsou v podstatě stejné - blok určitě, jen 130/150hp PD jsou dimenzované na vyšší zatížení.
Rotačka a PD se liší především v hlavě a systému vstřikování. PD je samozřejmě choulostivější systém, pracuje s vyššími tlaky. Ale není špatný a sám ho mám raději, protože rotačka zase přináší trable ve chvíli, kdy čerpadlo nefunguje. Ale dá se to říct i obráceně.
Výměna není nic složitého, max. bude boj s nějakými hadicemi - ale tím že se do octavie montovaly oba motory, tak vše je a za pár korun.
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
Ďakujem konečne za normalny názor.
Ja sa trochu do aut vyznám,prehodiť motor mi tak isto nerobí problém ak to pasuje kus za kus..Len nerozumiem elektrike...Samozrejme swap by som si zohnal komplet (motor komplet nastrojený,motorovú kabeláž,RJ,prevodovku s poloosami a štarterom) ževraj treba meniť aj lanovody.Preto som písal sem na fórum že kto má s tým skúsenosti aby mi poradil.Nemám úplne jasno v tej elekrike,či to tiež pasuje že kabeláž za kabeláž alebo sa niečo upravuje..Budíky budú fungovať normalne bez problému? A chcel som ešte dávať pumpu do nádrže..Myslíš že sú tie PDčka naozaj tak zlé?? Kazia sa až tak?? Okrem toho že vačky a dvíhatka odchádzaju (čo mimochodom odchádza aj na rotačkach)..

Ja sa trochu do aut vyznám,prehodiť motor mi tak isto nerobí problém ak to pasuje kus za kus..Len nerozumiem elektrike...Samozrejme swap by som si zohnal komplet (motor komplet nastrojený,motorovú kabeláž,RJ,prevodovku s poloosami a štarterom) ževraj treba meniť aj lanovody.Preto som písal sem na fórum že kto má s tým skúsenosti aby mi poradil.Nemám úplne jasno v tej elekrike,či to tiež pasuje že kabeláž za kabeláž alebo sa niečo upravuje..Budíky budú fungovať normalne bez problému? A chcel som ešte dávať pumpu do nádrže..Myslíš že sú tie PDčka naozaj tak zlé?? Kazia sa až tak?? Okrem toho že vačky a dvíhatka odchádzaju (čo mimochodom odchádza aj na rotačkach)..
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
Ještě na ten výkon je problém spojka,dá-šli k PD šestikvalt s velkýma poloosama,je tam spojka 240mm a nevydrží dvouhmota ( současné díly dvouhmoty vydrží cca 50 tis km ). U malé převodovky jsou krátké převody,malá spojka (jde jednohmota a drží) a malé poloosy ( ty nevydrží víc jak 50 tis km). Tak si vyber.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
Ževraj jednohmota kazí tu prevodovku..Chcem 6q a dám tam sachs performance set spojky.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
Co se týče elektriky.. pokud máš novější 121-pinovou řídící jednotku, pak nebude žádný problém. Velký konektor je kabinová elektrika (svazek pod oknem, a ten je stejný).
Malý konektor je motorová elektrika, tzn. tento svazek je jen na motoru a pouze ho vyměníš za PD.
ECU musíš dát z PD.
Možná tě ještě potká jiný propojovací kabel u baterky. Už si to moc nepamatuji, ale starší octavia měla myslím 10-pin, novější 14-pin a ten seděl s PéDéčkem. Pokud máš novější, tak jen zapojíš. Pokud starší, tak budeš muset "konvertovat" na jeden z konektorů (asi nejlépe ten novější).
Čerpadlo do nádrže je ovládané pomocí relé (to tam nemáš). To je ovládané drátem, který by měl dokonce být v kabinové elektrice a končí v tom boxu pod oknem. Odtud budeš muset pokračovat svým kabelem, doplnit relé, a dotáhnout kabely k nádrži. Udělal bych to dle originál schématu tak, jak to má být.
Malý konektor je motorová elektrika, tzn. tento svazek je jen na motoru a pouze ho vyměníš za PD.
ECU musíš dát z PD.
Možná tě ještě potká jiný propojovací kabel u baterky. Už si to moc nepamatuji, ale starší octavia měla myslím 10-pin, novější 14-pin a ten seděl s PéDéčkem. Pokud máš novější, tak jen zapojíš. Pokud starší, tak budeš muset "konvertovat" na jeden z konektorů (asi nejlépe ten novější).
Čerpadlo do nádrže je ovládané pomocí relé (to tam nemáš). To je ovládané drátem, který by měl dokonce být v kabinové elektrice a končí v tom boxu pod oknem. Odtud budeš muset pokračovat svým kabelem, doplnit relé, a dotáhnout kabely k nádrži. Udělal bych to dle originál schématu tak, jak to má být.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
A setrvák dáš jaký ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Skoda octavia rotačka swap za pd..
reesha píše: ↑24 dub 2022, 22:50 Co se týče elektriky.. pokud máš novější 121-pinovou řídící jednotku, pak nebude žádný problém. Velký konektor je kabinová elektrika (svazek pod oknem, a ten je stejný).
Malý konektor je motorová elektrika, tzn. tento svazek je jen na motoru a pouze ho vyměníš za PD.
ECU musíš dát z PD.
Možná tě ještě potká jiný propojovací kabel u baterky. Už si to moc nepamatuji, ale starší octavia měla myslím 10-pin, novější 14-pin a ten seděl s PéDéčkem. Pokud máš novější, tak jen zapojíš. Pokud starší, tak budeš muset "konvertovat" na jeden z konektorů (asi nejlépe ten novější).
Čerpadlo do nádrže je ovládané pomocí relé (to tam nemáš). To je ovládané drátem, který by měl dokonce být v kabinové elektrice a končí v tom boxu pod oknem. Odtud budeš muset pokračovat svým kabelem, doplnit relé, a dotáhnout kabely k nádrži. Udělal bych to dle originál schématu tak, jak to má být.
Mám 2003 pofl octaviu asv..Moc sa do tej elektriky nevyznám,je to dosť neznáma pre mňa

Však komplet sadu sachs aj zo zotrvákom tu performance.Tam je lamela,ložisko aj prítlačak.