Dobrý den Všem,
máme v rodině O1 viz předmět s jedinou chybou v motoru P1128. Jede více méně normálně, ale nechtějí ji na emisích. Auto má dobrý servis a tak pokud bych si troufl vyloučit nějakou netěsnost, protože celá ta soustava hadiček a potrubí byla měněna, tak mi zbývá zda to může být MAF nebo Lambda. Něco jsem se v tom dnes naseděl s diag a osobně si myslím, že jsou lambdy ok. Tři logy mají korekci fuel trim plus 20 procent neustále a chyba tak naskakovala ihned po smazání na volnoběh. Poslední log je MAF odpojený a k mému překvapení se korekce po chvilce jízdy přesunula k nule. Žádná chyba o fuel trim jen o odpojeném MAFu. Dá se na základě tohoto říci, že je to při vyloučení netěsností váhou a nikoliv lambdou? Logging jsem si zopakoval tak po deseti letech, tak sry za vybrané kanály, ale tím, že jsem nenašel MAF očekávaný a jen MAF měřený, tak vůbec nevím, zda mohou být hodnoty MAF ok či ne. Jo a je tam nějaká uprava softu co se plnícího tlaku v grafech týče.
Děkuji za reakce..
https://webshare.cz/#/group/Jn6Fxdbrmz/
1.8T 110kw AGU P1128 Fuel Trim Bank1 System too Lean
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.8T 110kw AGU P1128 Fuel Trim Bank1 System too Lean
Vyřešeno! Váha vzduchu byla špatná..
Solved! MAF was bad..
..snad to někomu pomůže
Jdi na kompletní příspěvekSolved! MAF was bad..
..snad to někomu pomůže

....320cd
Re: 1.8T 110kw AGU P1128 Fuel Trim Bank1 System too Lean
Vyřešeno! Váha vzduchu byla špatná..
Solved! MAF was bad..
..snad to někomu pomůže
Solved! MAF was bad..
..snad to někomu pomůže

....320cd