Sehnal jsi na to někoho ? Ono se do těchto akcí asi už nikomu prostě nechce...
Já se před dovolenou nechal ukecat kámošem - Toledo 1M, už je chtěl zrušit,ale pak že jestli by to ještě jednu technickou zvládlo,pravej práh KO a levej spodek předního blatníku ( levej práh a pravej blatník už jsem dělal asi 2 roky zpět )
Tak jsem si zvednul bok auta,říznul práh v prvním ohybu,otevřel ho....z nosníku jen ořechový listí,práh dole držel jen tím gumovým nástřikem,říkám si no nic,už ses do toho pustil....tak jsem za to škubnul a byl jsem 15cm v podlaze,prostě shnilej papír...dobře hodinu jsem mudroval jestli se na to vysrat nebo ne,pak jsem teda zaříznul podlahu do zdravého,vytáhnul si plechy od nosníku k hraně prahu abych ho měl k čemu vařit,nabodoval práh,na zvedáku pak dovařil zespod, obrousil nakytoval,základ,hrbatec,barva,lak, nakonec pěkný
To samo spodky dveří,každej pupen do kterýho jsem hrábnul bruskou byla díra durch,taky vyříznout,vyvařit,kyt,hrbatec,barva,lak. Nejhorší na tom je že to stejně moc dlouho nevydrží,jak koroze propukne do takovýho stádia,proces nelze zvrátit
