Prasklý píst CUAA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Prasklý píst CUAA

Příspěvek od nogis »

Ahoj, jde s jistotou říct, co tohle způsobilo?

Dokáže tohle vadný vstřik? Nebo špatný chip? Nebo je to jen únava materiálu po 300tkm?

Díky
Přílohy
IMG_1360.jpg
IMG_1360.jpg (329.35 KiB) Zobrazeno 1738 x
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20271
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Prasklý píst CUAA

Příspěvek od roman1648 »

Za mě kombinace všeho co zmiňuješ
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5723
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Prasklý píst CUAA

Příspěvek od ROMEK »

vstreky na repas počítam že na nich nikto nečiahol nový piest a uvidí sa
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9190
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Prasklý píst CUAA

Příspěvek od hansdob »

Kolik tam bylo karbonu před čištením toho pístu? Kolik je na ostatních? Je tam znát rozdíl nebo všechny stejně?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Re: Prasklý píst CUAA

Příspěvek od nogis »

Písty jsou jen otřený měkkým hadrem. Žádný čištění.

Když budu hledat detaily, tak asi opravdu nepatrně víc na tom prvním, pak čtvrtém, třetím a nejlepší byl druhý.

Ale ty rozdíly jsou fakt zanedbatelný.

Objednal jsem všechny nový. Vstřiky repasovat nejdou, tak jsem objednal taky nový, k tomu šály, GO hlavy...

Tak uvidíme
Přílohy
IMG_1469.jpg
IMG_1469.jpg (915.97 KiB) Zobrazeno 1381 x
IMG_1466.jpg
IMG_1466.jpg (921.09 KiB) Zobrazeno 1381 x
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Re: Prasklý píst CUAA

Příspěvek od marfan »

AJ ti to papalo olej ??

Zaujíma ma to skrz to, že spodok je v podstate rovnaký ako motor CUNA/CUPA a tie motory papajú veľmi radi olej.

Tretí krúžok máš skladaný alebo je len jednoduchý s dierkami po obvode ?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Re: Prasklý píst CUAA

Příspěvek od nogis »

Olej byl skoro od začátku měněný max po 15tkm, ale nikdy nebylo třeba dolít ani kapku. Řekl bych, že to mělo velký vliv. Kroužky volné, motor naprosto čistý.

S CUNA je motor shodný tak akorát tvarem a principem. Shodné tam není prakticky nic.

Stírací kroužky jednoduché.


Motor je složený, až bude čas hodí se do auta a budeme řešit soft.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Re: Prasklý píst CUAA

Příspěvek od marfan »

Tie vymeny oleja su fakt pri tychto diesloch asi najpodstatnejsie.

Viem ze je tam plno modifikacii oproti CUNA/CUPA a preto nema problem aj s tym vykonom.

Ale zaujimali ma najviac tie kruzky pretoze velmi vela CUPA motorov zerie olej a konstrukcne to je rovnake.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“