Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tekka
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 říj 2006, 15:42
Odpovědi: 0

Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od Tekka »

Dobrý den všem.

Řešíme takovou záhadu. Ráno po nastartování a ujetí cca 500m v motoru dvakrát cuklo a od té doby jde nepravidelně.
VAG - chyba tlaku paliva - vyměněno čidlo tlaku paliva na railu za nové originální a vynulování učebních hodnot a okamžitě motor šel plynule jako dřív. S autem najeto 150 km na jeden zátah a ráno po nastartování a rozjetí se ten samý problém s cukáním a nepravidelným chodem. Jakmile se opět vynulovaly učební hodnoty měrné jednotky na čidle, motor jako nový a celý den bez problému at za studena nebo za tepla. S autem opět najeto za den cca 80 km absolutně bez problému.
Auto stálo do rána a situace se opakovala. Něco rozhazuje to čidlo, které jakmile se nastaví do továrních hodnot, auto jezdí celý den s přestávkami kdy zase vychladne, jako nové. Problém je když stojí přes noc.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Děkuji za radu
keymaszter
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 10 čer 2015, 18:09
Odpovědi: 0

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od keymaszter »

Zdravím,

To samé dělalo CBAB A CBDC když byl vadný takový ten ventil na rail liště. Tohle je témeř identicky motor. Doporučuji vyměnit resetovat a bude fungovat.
Audi A6 4F5 2.7 TDI (132Kw) out :/
2x Passat 3C5 2.0 TDI (103Kw)
Passat 3G5 2.0 TDI (110Kw)
Touran 5T1 2.0TDI (110Kw)
Tekka
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 říj 2006, 15:42
Odpovědi: 0

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od Tekka »

Tlakový ventil na liště byl vyměněn za nový originální díl.
Tekka
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 říj 2006, 15:42
Odpovědi: 0

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od Tekka »

Pár dní bez potíží, potom opět stejná závada.. Regulace tlaku paliva, regulační odchylka- nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Po resetování čidla na railu, auto jede uplně normálně.
obrázek_2023-03-13_084343310.png
obrázek_2023-03-13_084343310.png (1.08 MiB) Zobrazeno 1210 x
obrázek_2023-03-13_084310611.png
obrázek_2023-03-13_084310611.png (975.4 KiB) Zobrazeno 1210 x
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20089
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od roman1648 »

Co začít palivovým filtrem, čerpadlem v nádrži,čerpadlem u rozvodů ( pokud tam je, třeba Passaty 3C na to dost trpěly ) ?
Přicpanej filtr se okamžitě "nahlásí" jako problém s tlakem paliva protože do CR čerpadla prostě nejde tolik nafty co by mělo
Tekka
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 říj 2006, 15:42
Odpovědi: 0

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od Tekka »

Závada asi odstraněna. Příčina byla špatná nafta- voda v naftě. po vypuštění nádrže a nalití nového paliva + filtr - auto jede jak za mlada, motor ani jednou necuknul a má i jiný zvuk, ztichnul a vypadá to že už to bude v pořádku.
ve zbylé naftě, asi 3 litry bylo zřetelně vidět po dně koule vody jak se tam převalujou.

Dávalo to smysl, dělalo to neplechu při teplotách pod nulou, když bylo teplo tak nic a od 500m do 15 km od nastartování. Nafta s vodou namrzla, buhvi jak to ucpalo filtr, nebo pokračovalo dál do motoru. Sporadicky i při teplých dnech ale nikdy při dlouhé jízdě. Tak jsem vyjezdil nádrž a zbytek vypustil a podle všeho to byl tento problém.Díky všem za rady a pomoc
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 457
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od tatko Tom »

VIF
Trvale
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20089
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od roman1648 »

Moc bych se divil kdyby to vstřiky a CR pumpa přežily bez újmy :roll:
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Příspěvek od nogis »

Cca před 10 lety a 100tkm jsem řešil to samý na CBAB pravděpodobně po natankování nějakých sraček. Chtěl jsem ho vyměnit, ale s další nádrží to zmizelo a od tý doby auto jezdí.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“