Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Dobrý den všem.
Řešíme takovou záhadu. Ráno po nastartování a ujetí cca 500m v motoru dvakrát cuklo a od té doby jde nepravidelně.
VAG - chyba tlaku paliva - vyměněno čidlo tlaku paliva na railu za nové originální a vynulování učebních hodnot a okamžitě motor šel plynule jako dřív. S autem najeto 150 km na jeden zátah a ráno po nastartování a rozjetí se ten samý problém s cukáním a nepravidelným chodem. Jakmile se opět vynulovaly učební hodnoty měrné jednotky na čidle, motor jako nový a celý den bez problému at za studena nebo za tepla. S autem opět najeto za den cca 80 km absolutně bez problému.
Auto stálo do rána a situace se opakovala. Něco rozhazuje to čidlo, které jakmile se nastaví do továrních hodnot, auto jezdí celý den s přestávkami kdy zase vychladne, jako nové. Problém je když stojí přes noc.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Děkuji za radu
Řešíme takovou záhadu. Ráno po nastartování a ujetí cca 500m v motoru dvakrát cuklo a od té doby jde nepravidelně.
VAG - chyba tlaku paliva - vyměněno čidlo tlaku paliva na railu za nové originální a vynulování učebních hodnot a okamžitě motor šel plynule jako dřív. S autem najeto 150 km na jeden zátah a ráno po nastartování a rozjetí se ten samý problém s cukáním a nepravidelným chodem. Jakmile se opět vynulovaly učební hodnoty měrné jednotky na čidle, motor jako nový a celý den bez problému at za studena nebo za tepla. S autem opět najeto za den cca 80 km absolutně bez problému.
Auto stálo do rána a situace se opakovala. Něco rozhazuje to čidlo, které jakmile se nastaví do továrních hodnot, auto jezdí celý den s přestávkami kdy zase vychladne, jako nové. Problém je když stojí přes noc.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Děkuji za radu
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 čer 2015, 18:09
Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Zdravím,
To samé dělalo CBAB A CBDC když byl vadný takový ten ventil na rail liště. Tohle je témeř identicky motor. Doporučuji vyměnit resetovat a bude fungovat.
To samé dělalo CBAB A CBDC když byl vadný takový ten ventil na rail liště. Tohle je témeř identicky motor. Doporučuji vyměnit resetovat a bude fungovat.
Audi A6 4F5 2.7 TDI (132Kw) out :/
2x Passat 3C5 2.0 TDI (103Kw)
Passat 3G5 2.0 TDI (110Kw)
Touran 5T1 2.0TDI (110Kw)
2x Passat 3C5 2.0 TDI (103Kw)
Passat 3G5 2.0 TDI (110Kw)
Touran 5T1 2.0TDI (110Kw)
Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Tlakový ventil na liště byl vyměněn za nový originální díl.
Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Pár dní bez potíží, potom opět stejná závada.. Regulace tlaku paliva, regulační odchylka- nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Po resetování čidla na railu, auto jede uplně normálně.
Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Co začít palivovým filtrem, čerpadlem v nádrži,čerpadlem u rozvodů ( pokud tam je, třeba Passaty 3C na to dost trpěly ) ?
Přicpanej filtr se okamžitě "nahlásí" jako problém s tlakem paliva protože do CR čerpadla prostě nejde tolik nafty co by mělo
Přicpanej filtr se okamžitě "nahlásí" jako problém s tlakem paliva protože do CR čerpadla prostě nejde tolik nafty co by mělo
Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Závada asi odstraněna. Příčina byla špatná nafta- voda v naftě. po vypuštění nádrže a nalití nového paliva + filtr - auto jede jak za mlada, motor ani jednou necuknul a má i jiný zvuk, ztichnul a vypadá to že už to bude v pořádku.
ve zbylé naftě, asi 3 litry bylo zřetelně vidět po dně koule vody jak se tam převalujou.
Dávalo to smysl, dělalo to neplechu při teplotách pod nulou, když bylo teplo tak nic a od 500m do 15 km od nastartování. Nafta s vodou namrzla, buhvi jak to ucpalo filtr, nebo pokračovalo dál do motoru. Sporadicky i při teplých dnech ale nikdy při dlouhé jízdě. Tak jsem vyjezdil nádrž a zbytek vypustil a podle všeho to byl tento problém.Díky všem za rady a pomoc
ve zbylé naftě, asi 3 litry bylo zřetelně vidět po dně koule vody jak se tam převalujou.
Dávalo to smysl, dělalo to neplechu při teplotách pod nulou, když bylo teplo tak nic a od 500m do 15 km od nastartování. Nafta s vodou namrzla, buhvi jak to ucpalo filtr, nebo pokračovalo dál do motoru. Sporadicky i při teplých dnech ale nikdy při dlouhé jízdě. Tak jsem vyjezdil nádrž a zbytek vypustil a podle všeho to byl tento problém.Díky všem za rady a pomoc
Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
VIF
Trvale
Trvale
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Moc bych se divil kdyby to vstřiky a CR pumpa přežily bez újmy 

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Cca před 10 lety a 100tkm jsem řešil to samý na CBAB pravděpodobně po natankování nějakých sraček. Chtěl jsem ho vyměnit, ale s další nádrží to zmizelo a od tý doby auto jezdí.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm