Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena
Napsal: 09 bře 2023, 08:22
Dobrý den všem.
Řešíme takovou záhadu. Ráno po nastartování a ujetí cca 500m v motoru dvakrát cuklo a od té doby jde nepravidelně.
VAG - chyba tlaku paliva - vyměněno čidlo tlaku paliva na railu za nové originální a vynulování učebních hodnot a okamžitě motor šel plynule jako dřív. S autem najeto 150 km na jeden zátah a ráno po nastartování a rozjetí se ten samý problém s cukáním a nepravidelným chodem. Jakmile se opět vynulovaly učební hodnoty měrné jednotky na čidle, motor jako nový a celý den bez problému at za studena nebo za tepla. S autem opět najeto za den cca 80 km absolutně bez problému.
Auto stálo do rána a situace se opakovala. Něco rozhazuje to čidlo, které jakmile se nastaví do továrních hodnot, auto jezdí celý den s přestávkami kdy zase vychladne, jako nové. Problém je když stojí přes noc.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Děkuji za radu
Řešíme takovou záhadu. Ráno po nastartování a ujetí cca 500m v motoru dvakrát cuklo a od té doby jde nepravidelně.
VAG - chyba tlaku paliva - vyměněno čidlo tlaku paliva na railu za nové originální a vynulování učebních hodnot a okamžitě motor šel plynule jako dřív. S autem najeto 150 km na jeden zátah a ráno po nastartování a rozjetí se ten samý problém s cukáním a nepravidelným chodem. Jakmile se opět vynulovaly učební hodnoty měrné jednotky na čidle, motor jako nový a celý den bez problému at za studena nebo za tepla. S autem opět najeto za den cca 80 km absolutně bez problému.
Auto stálo do rána a situace se opakovala. Něco rozhazuje to čidlo, které jakmile se nastaví do továrních hodnot, auto jezdí celý den s přestávkami kdy zase vychladne, jako nové. Problém je když stojí přes noc.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Děkuji za radu