Stránka 1 z 1

Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 09 bře 2023, 08:22
od Tekka
Dobrý den všem.

Řešíme takovou záhadu. Ráno po nastartování a ujetí cca 500m v motoru dvakrát cuklo a od té doby jde nepravidelně.
VAG - chyba tlaku paliva - vyměněno čidlo tlaku paliva na railu za nové originální a vynulování učebních hodnot a okamžitě motor šel plynule jako dřív. S autem najeto 150 km na jeden zátah a ráno po nastartování a rozjetí se ten samý problém s cukáním a nepravidelným chodem. Jakmile se opět vynulovaly učební hodnoty měrné jednotky na čidle, motor jako nový a celý den bez problému at za studena nebo za tepla. S autem opět najeto za den cca 80 km absolutně bez problému.
Auto stálo do rána a situace se opakovala. Něco rozhazuje to čidlo, které jakmile se nastaví do továrních hodnot, auto jezdí celý den s přestávkami kdy zase vychladne, jako nové. Problém je když stojí přes noc.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Děkuji za radu

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 09 bře 2023, 13:03
od keymaszter
Zdravím,

To samé dělalo CBAB A CBDC když byl vadný takový ten ventil na rail liště. Tohle je témeř identicky motor. Doporučuji vyměnit resetovat a bude fungovat.

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 09 bře 2023, 15:32
od Tekka
Tlakový ventil na liště byl vyměněn za nový originální díl.

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 13 bře 2023, 08:44
od Tekka
Pár dní bez potíží, potom opět stejná závada.. Regulace tlaku paliva, regulační odchylka- nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Po resetování čidla na railu, auto jede uplně normálně.
obrázek_2023-03-13_084343310.png
obrázek_2023-03-13_084343310.png (1.08 MiB) Zobrazeno 1394 x
obrázek_2023-03-13_084310611.png
obrázek_2023-03-13_084310611.png (975.4 KiB) Zobrazeno 1394 x

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 13 bře 2023, 12:11
od roman1648
Co začít palivovým filtrem, čerpadlem v nádrži,čerpadlem u rozvodů ( pokud tam je, třeba Passaty 3C na to dost trpěly ) ?
Přicpanej filtr se okamžitě "nahlásí" jako problém s tlakem paliva protože do CR čerpadla prostě nejde tolik nafty co by mělo

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 19 bře 2023, 18:00
od Tekka
Závada asi odstraněna. Příčina byla špatná nafta- voda v naftě. po vypuštění nádrže a nalití nového paliva + filtr - auto jede jak za mlada, motor ani jednou necuknul a má i jiný zvuk, ztichnul a vypadá to že už to bude v pořádku.
ve zbylé naftě, asi 3 litry bylo zřetelně vidět po dně koule vody jak se tam převalujou.

Dávalo to smysl, dělalo to neplechu při teplotách pod nulou, když bylo teplo tak nic a od 500m do 15 km od nastartování. Nafta s vodou namrzla, buhvi jak to ucpalo filtr, nebo pokračovalo dál do motoru. Sporadicky i při teplých dnech ale nikdy při dlouhé jízdě. Tak jsem vyjezdil nádrž a zbytek vypustil a podle všeho to byl tento problém.Díky všem za rady a pomoc

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 19 bře 2023, 19:00
od tatko Tom
VIF
Trvale

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 20 bře 2023, 07:26
od roman1648
Moc bych se divil kdyby to vstřiky a CR pumpa přežily bez újmy :roll:

Re: Motor CAA 2.0 tdi cr 103 kw - cukání za studena

Napsal: 22 bře 2023, 15:25
od nogis
Cca před 10 lety a 100tkm jsem řešil to samý na CBAB pravděpodobně po natankování nějakých sraček. Chtěl jsem ho vyměnit, ale s další nádrží to zmizelo a od tý doby auto jezdí.